{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Mens udeblevet {{forumTopicSubject}}

Står i den situation at jeg skulle have haft min menstruation sidste onsdag (for i dag en uge siden) dvs. at jeg faktisk skal tage mine p-piller igen idag.

Nogen der har prøvet at den er udeblevet en hel uge?

Skal jeg tage en test? Eller skal jeg tage mine p-piller som normalt, eller vente lidt og se tiden an?


Kommentarer på:  Mens udeblevet
  • #1   7. nov 2007 <b>Peter</b> Næh, det er nu ikke derfor tror jeg. Har rent faktisk slet ikke bemærket det, det var først igår aftes kæresten og jeg skulle i seng at jeg lige kom til at tænke på, at det jo egentlig ikke var kommet..


  • bjoern s
    bjoern s Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #2   7. nov 2007 hejsa lykke du kan lave en test og de kan du med dem idag helle døgnet.de er lidt udsædvanlig en hell uge

  • #3   7. nov 2007 Det kan lade sig gøre at blive gravid på p-piller, så tag en graviditetstest, og se om der er bonus.

  • #4   7. nov 2007 Sidst det skete hos mig havde jeg en dreng inden den kom igen smiley

  • #5   7. nov 2007 Stine S: Det er jo ikke alle der har symptomerne... Nogle kan slet ikke mærke de er gravid

  • #6   7. nov 2007 Tak for alle svarene..
    Jeg tror bare jeg køber en test for en sikkerhedsskyld. Det var også mere for at høre om det egentlig var normalt.
    Nu har jeg været på de samme p-piller i 5 år, og har endnu ikke prøvet at den er udeblevet i en hel uge. Højst et par dage.. Men p-piller er jo heller ikke 100% sikre.
    Jeg havde lidt små-hovedpine igår faktisk, men det nægter jeg at tro har noget med det at gøre? Eller hvad?

    Vil ikke mene jeg er stresset ligefrem, men er lige ved at skulle skifte arbejde/uddannelse osv, så måske er det det der spiller ind..


  • #7   7. nov 2007 <b>Marie S</b> Okay.. Jamen jeg vil prøve at tage en test, og ellers bare tage mine p-piller, hvis den altså er negativ.

  • #8   7. nov 2007 <b>Marie S</b> Hmm, det jo ikke smart :o)
    Jeg tror jeg prøver en test i første omgang og venter derefter et par dage for at se om den kommer, ellers tager jeg en smut til lægen.


  • #9   7. nov 2007 Ehhhmm... Så er den da meget svag positivt.. En test kan aldrig vise positiv, medmindre den er det. Den kan deimod vise negativ - selvom man er gravid...

  • #10   7. nov 2007 Tror du er blevet misinformeret.. De kan ikek lade sig gøre.. Så skulel de have været af markedet.. En test slår ud på hoprmonet HcG er der ik nok kan den vise negativ, selvom man er gravid - men du har ikk stoffet medmindre du er gravid - ergo kan den ikke vise positiv uden at være det...

  • #11   7. nov 2007 'Problemet' eller hvad jeg skal kalde det er sådan set også løs. Har lige fået min mens for et par timer siden, så jeg behøver ikke spekulere mere over det..
    Ikke fordi det ville have været negativt hvis jeg måske var gravid. Bare ikke planlagt *smiler*


  • #12   7. nov 2007 Natascha hvordan?

  • #13   7. nov 2007 ikke at den har vist tydeligt positivt.. Det tvivler jeg alligevel på.. Dne kan vise MEGET svagt positiv så man kun kan se det ved at holde det op mod lyset - der står også i folderen at er den sådan skal man vente et pr dage og tage en ny test og forbliver alle testene sådan skal man kontakte sin læge.. ( har taget menga test i mit liv)

Kommentér på:
Mens udeblevet

Annonce