{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Jagt tur til sverige. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

ville lige dele dette med alle selvom nogle sikkert vil finde det uinteressant eller stødende.

Så kom dagen hvor min kammerat, min far og jeg tog til sverige. vi lægger ud med uddannelses jagt i Sjælsølund og Stasevangen i Birkerød, der bliver i de første 3 såter ikke skudt noget, mens på fjerde såt bliver der skudt en hare. 5. såt er spændenende da der kommer et stk. råvildt lige imod mig men da det ser mig drejer det af og en anden skytte får glæden af dette stykke vildt. det ryger ned i første skud men prøver senere hen at rejse sig og modtager kort efter andet skud.
Derefter bliver der råbt "RÅVILDT BAGUD!" og der lyder 2 skud så det samlede udbytte blev 2 stykker råvildt og en hare.

5 timer efter sidder vi i en bil og kører til sverige, og kl 9 om morgenen starter vi første drev og i dette drev sker der intet, i drevet efter bliver der råbt "RÅVILDT TIL VENSTRE!" men dette slipper med skrækken da vi ingen sideskytter havde.
i drevet efter hører vi flere stykker råvildt og jeg følger efter et men kommer ikke på skudhold da jeg er med Hagl. I drevene derefter kommer der ikke noget for men vi hører stadig megen råvildt.
I dag lægger vi så ud med et kort 1. drev hvor der intet ses. og i drevet efter sidder jeg i omkring en time inden jeg så småt kan høre og se 2 canadagæs i horisonten, da de langsomt kommer ind over min siddeplads lægger jeg an til skud og afgiver første skud og synes at skæmte et træf, i sekundet efter trykker jeg 2. skud og dette rammer ikke, derefter skyder min kammerat også efter dem men får dem ikke ned.
så lige for en 4 timer siden går vi igennem en tæt granbevoksning og der bliver råbt "SNEPPE!" og derefter lyder der et skud og min far har truffet en sneppe. så 10 min senere tager hunden stand igen. og jeg stiller mig klar og lige pludselig kommer der en sneppe flyvende ud med ordentligt meget drøn på, den flyver så ind i bevoksningen igen og jeg kan ikke skyde da nmin far går derinde, så kommer den ud igen og min ven skyder et skud og det viser sig så senere at han har ramt den i hovedet og i hjertet.

jeg skød intet, men alt i alt en kanon jagt herfra!

Knæk og bræk folkens!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jagt tur til sverige.
Kommentér på:
Jagt tur til sverige.

Annonce