{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Arto.dk -- er det bare mig eller?? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, eller bliver Drenge mere og mere bøsset ??
-- nu begynder de at skrive som piger --- Eks. 1 lad os kalde ham søren.

Søren skriver til sin gode ven i galleriet (lad os sige han hedder jesper)

Jesper skatth <'3 uff elsker dig - du ser så dejlig ud.

?? --- på mig lyder det rimlig bøsset.

andet eks. Drenge der begynder at vise tunge ? altså det der som pigerne gjorde førhen hvor de lige smed tungen ud til en af siderne....

Hmm.... og så det der hvor de har Hele Fjæset op i kameraet så du værken kan se forskel på hoved og røv ...

Nå, det så bare min mening, vil gerne have en diskution frem i det her....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arto.dk -- er det bare mig eller??
  • #1   17. okt 2007 3 eks. er ikke Bøsset - bare grimt smiley

  • Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 521
    #2   17. okt 2007 Arto = Pedofil Dating Beurou (stav.dk)

  • #4   17. okt 2007 kan jo også være de rent faktisk ER homoseksuelle??

  • #5   17. okt 2007 hehe --- ville finde nogle nye tøjmærker ... og så tænkte jeg ARTO smiley --- og jeg kunne ikke lige kigge på pigerne smiley

  • #6   17. okt 2007 *Brownie* håber fanme ikkke at der er så mange homoseksuele i Dk --- så flygter jeg sku til hjemlandet igen.


  • #7   17. okt 2007 De rider vel bare den metroseksuelle bølge der startede her for et år siden smiley

  • #8   17. okt 2007 nej det er selvfølgelig skidt for os heteroseksuelle,men ser ik anderledes på dem,så længe de står ved hvad og hvem de er smiley

  • #9   17. okt 2007 Lige ligesom de fyre der går går med tørklæde om halsen og i berberry/gucci og alt det der pis..

    De er fanme gay !!

    Men har ikk noget imod bøsser.. De ska bare ikk snakke til mig smiley


  • #10   17. okt 2007 BaBoom's Fuckhovede !

    LIGE MINE ORD! --- Og + de der helt stramme busker :S --- de fanme klamme


    Og ja Bøsser / homoseksuelle er sku ok... Bare de ikke nærmer sig mig


  • #11   17. okt 2007 Sebastian P

    som jeg skrev før ... var kun derinde for at se hvordan tøjstilen var ... Men så flygtede jeg tilbage til baboom for at oprettet dette forum smiley ..


  • #12   17. okt 2007 Wuptii --- kom lige i tanke om 1 ting til ... Dem der som sætter hoved på skrå på ALLE billeder Og vær gang enten til højre, eller venstre side ... ???

    Er det fordi de har ar fra pisken på den anden side --- eller bare nogen misfostre ? :S


    Jeg føler faktisk lidt med dem smiley


  • #13   17. okt 2007 tjah...det er da ikke så meget værre end mange af dem man ser her inde.. og sjovt nok har de fleste en hånd oppe ved munden og ENORMT rynket pande.. ja jeg undres endnu...

  • #14   17. okt 2007 ja, det er sku rigtigt nok... bare fordi herinde er der maks. 50 på arto er det næsten alle smiley

  • #15   17. okt 2007 altså 50 drenge.

  • #16   17. okt 2007 Sebastian P.

    Tror du har fanget den .... Men det er FANDME!!!! og jeg mener FANME!!! ikke den bøssestil jeg vil løbe rundt med ... Så hellere skjorten ned i bukserne, bukser helt op i røven og så en dejlig sele og et mega stramt belte så de 100% ikke falder ned....

    Det er sku mere stil end det der trutbøssemundt og maskare+ plukkede øjnbryn og bruncreame og snart bruger de vel også Ob med snoede kanaler ?


  • #17   17. okt 2007 ... måske du ikke har været så uheldig som jeg har været og kun at støde på bøsser / homoseksuele "stilede" derenge

  • #18   17. okt 2007 danni A:
    Ja, ... kan kun give dig ret ... skrev til en han lignede en bøsse... Og ham her ... brugte 1 ton bruncream ´sminke, lavede største trutmund osv. Virkeligt han lignede en bøsse ... så skriver jeg det til ham, og så siger han -... er du jaloux fordi jeg ser godt ud ...
    Det var så der jeg ville smadrer ham... men igen - alle har ret til at være dem selv... (Undtageb bøsser) :D...


    Ham Den Fraekke *

    ja ... jeg syntes heller ikke det er fedt at gikke på de der fede kællinger med mavebluser så fedtet hænger ud over bukserne smiley ... så der giver jeg dig ret...

    Og ja, jeg har mindre imod en rigtigt bøsse end jeg har overfor en "BURBERRY-BØS'RØV" som du kalder det smiley


  • Jesper G
    Jesper G Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #19   17. okt 2007 Jeg synes 3. eksempel er pisse fedt skrevet :b Fuck hvor griner, og du har ret smiley

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 4
    #20   18. okt 2007 Ja fy for F..... og h.....!!! dem er her bare snart så mange af.. tror de har tabt deres nosser!! HAHA
    Ligesom alle de homoer der skriver der der med Z'er og Q'er overalt i alle sætninger.. PUHA!! Bøs bøs!!! EEEW


  • #21   18. okt 2007 Andreas Aka. Tha bondeRøøøv !

    på billede 5 gør du smiley

    ej, nej det er ikke så slemt med dig ... Syntes jeg i vært fald ikke...

    Mooja:
    Endelig en pige der siger noget fornuftigt smiley

    Jesper g: Takker smiley - men det passer sku smiley


  • #22   18. okt 2007 Hehe Ja for satan!! er 15 år - og syntes bare de der drenge i min klasse der først krammer pigerne (hvilket er ok) og så lige skal hen og kramme alle drengene :S --- er sku den eneeste der ikke krammer de andre drenge ... syntes det for klamt :D...


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 4
    #23   18. okt 2007 Tænk på at måske indenfor 100 år kan menneskeligheden være uddød pga mange drenge blir så bøssede... så blir det til en stor numsebolle familie også blir der ik lavet flere børn og vi uddør.. smiley

  • #24   18. okt 2007 Mooja:
    I min klasse er det sku de fleste Danske der gør det.
    hehe smiley .... Men kan da slet ikke fordrage når en Mørk gør det ... ikke fordi jeg er racist eller noget, det er bare fordi jeg vand til at se dem med Bullrot og Kar kani smiley

    Men til Andreas Aka. Tha bondeRøøøv !:

    Måske ikke så meget voks , en anden gang... syntes det ser ud som om der er meget ;)...


  • M. F
    M. F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 53
    #25   18. okt 2007 BaBoom's Fuckhovede !


    HElt enig der


  • #26   18. okt 2007 ja ja .... jeg siger også, at det er EKSTRA bøsset når de gør det smiley (fordi jeg er vand til at se dem i bullrot og stå og spille gangstas) smiley

  • #27   18. okt 2007 Hahahahahaha

  • #28   18. okt 2007 Ham Den Fraekke *

    " Forskellen er at jeg ikke har nogle hæmninger.
    De har det hele i munden (sæd), og hvis de lukker noget af deres bøs'pis ud i hovedet på mig, så hakker jeg dem en, uanset størrelse! "

    Fedt at du siger det, for du lyder virkelig selv som den type der har det hele i munden..



  • René A
    René A Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #29   18. okt 2007 se på det fra den lyse side..

    jo flere homoseksuelle drenge der er, jo flere piger er der til os andre xD


  • #30   18. okt 2007 smiley det så rigtigt smiley

  • #31   18. okt 2007 René A

    Top $ smiley


  • #32   18. okt 2007 Danni A

    smiley

    Tænkte jeg også men sagde det ikk højt !!


  • #33   18. okt 2007 arto er og bliver for nørder der gerne vil svine folk til eller vil svines til, eller fordi de intet liv har

  • #34   18. okt 2007
    champen A:

    kunne ikke give dig mere ret-- Og dog, du mangler 1 ting.
    Det er også for alle de skide Gay's


  • #35   19. okt 2007 ham den freakke,

    du er sku da noget latterligt at hører på, bare fordi du ikk har lært noget om stil, bare fordi man har stil er man ikk bøsse, tværltig mod, man kommer længere frem hvis man har stil i denne verden, men du havde jo også randt rundt i evisu hvis du nu var du ahvde råd til det,


  • #36   19. okt 2007 Danni A: HAHAHA ; )

  • #37   19. okt 2007 Ham Den Fraekke *

    det er utroligt som du bliver ved hva ?

    har du virkelig intet liv ? du har intet at lave end bare at sidde og svine folk til , der er bedre end dig selv ?
    fucking nar du er . du skal bare skride din fucking lort.
    gå væk med dig, og spil nogen trommer. og please gør det i et lydtæt rum. syns det er synd vis der er nogen der hører dig spille. lorte unge du er ...


  • #38   19. okt 2007 :D<333 i know know smiley

    ALLE! smiley


  • #39   19. okt 2007 YES SIR ! smiley

  • #40   20. okt 2007 sebastian P

    haha, hvor er du sej, kan jo godt se du har helt ret i det hvor alle har jo set en lukumsbræt lavet som et m/måge tænkt dig dog om arto nørd tag ham den frække med ind på arto, så kan i hygge jer der man at være umodene, det passer lige til jer


  • #41   20. okt 2007 Champen A:

    smiley HAHAHA


  • #42   20. okt 2007 Danni A'


    kan virkelig ikke være mere enig ! smiley


  • #43   20. okt 2007 Danni A:

    Han tør vel ikke mere smiley ?

    ... OG ja navnet kunne da 100% sikkert trænge til en skiftning smiley


  • #44   20. okt 2007 Ham den freakke kunne da blive til natsy kid det ville passe rigtigt godt til ham

  • #45   20. okt 2007 champen A


    yes sir smiley


  • #46   20. okt 2007 eller hvad med homo drengen, der ikk har lært at sætte garnet

  • #47   20. okt 2007 stemmer på for den sidste smiley

  • #48   20. okt 2007 haha :D<33


  • #49   21. okt 2007 Sebastian P

    kan muligvis du godt har alderen. men udseendet... naahh


  • #50   21. okt 2007 Og du kunne jo fise hjem til huggi nuggi land igen, Radwan... Bare lidt..

  • #51   21. okt 2007 sebastian p det kan godt være jeg har alder, men du har så umoden at d kan være der,
    og for uden når man er så grim som dig, synes jeg du skal slettet alle dine billeder, så pigerne ikk flygter fra baboom


  • #52   21. okt 2007 hmm...jeg vil sgu hellere se på sebastians profilbillede end på et par evisubukser...

  • #53   21. okt 2007 Der fik vi da lige sat punktum for at det er dig der er den modne, champen A

    -_-


  • #54   21. okt 2007 jamen. man kan da også se hvad for en slags piger der er herinde så. hvis der kun er sådan nogen som Kamilla tilbage ? ahhahahaha

    ikke de vildt nice ..


  • #55   21. okt 2007 Emse...aha, så du mener at jeg er grim fordi jeg ikke har profilbillede på samt en fotoprofil, eller hvad?

  • #56   21. okt 2007 emse du har sku ret,

    hende kamilla kan man jo heller ikk se på billede, det kan være hun er lige som sebastian hah


  • #57   21. okt 2007 yep, det kan godt være at jeg er det - kan også godt være jeg ikke er..men det finder i aldrig ud af jo..

  • #58   21. okt 2007 kamilla er så hardcore, hun er super woman, for hun beskytter de grimme og vamel arto freaks haha

  • #59   21. okt 2007 har da ikke beskyttet dig endnu... så helt super kan jeg ikke være..

  • #60   21. okt 2007 jeg kan jo klare mig selv, ikk lige som her vat arm, "jeg er 18 men jeg ligner en på 5 "

  • #61   21. okt 2007 Hehehe sjovt som som de små Evisu dario bøsser går helt i selvsving når alle ikke lige synes de er den fedeste !! I ved jo godt at jeres bukser er pisse grimme og at i ligner en flok små metro drenge der er klar til at tage den bagi for en 20ér !!!

  • #62   21. okt 2007 Champen du er 16 og ligner allerede en flintrene homofil, så hvor er det du vil hen ????

  • #63   21. okt 2007 Haha, præcis Ted Bundy.

    De går helt amok, hvis der er lidt kritik af de bukser der.

    Total plat


  • #64   21. okt 2007 ja det kan jeg se du kan... "jeg viser ikke andet end mine fake evisu bukser for så mobber de mig bare så jeg begynder at tude".......

  • #65   21. okt 2007 ted budy alle jer der har så meget mod evisu er sku da fordi i et nogle fucking fatteri røven, få jer et job og kom vidre, det er sku da latterligt, det enste i kan snakke om er evisu bukser, i må virkelig være jaloux man hhaha jeg for griner over det

  • #66   21. okt 2007 Uha ja du er så rig bor hjemme hos mor og far og går med aviser så du har råd til at købe et par bukser hver ½ år !!! Jeg kan godt se at du har KASSEN, selvfølgelig !!! Og nu bliver jeg da helt vildt misundelig på din homo stil smiley

  • #67   21. okt 2007 Looool, ja. Os helt vildt fordi jeg er fucking fattig.

    Nu er det bare sådan at det ikke er alle der synes evisu er fedt. Så bare fordi man har pengene, behøver man sku ikke gå i det lort.

    Face it and grow up champ.


  • #68   21. okt 2007 Ted Bundy ¤

    i det mindste tager vi en 20er.

    du gør det ganske gratis.

    faggot..

    spade man.. smut pomfrit.. eller dem har du jo nok fået lidt for mange af siden du er så klam.-


  • #69   21. okt 2007 kamilla nu er det jo sådan jeg har alt i mod fake, da jeg synes det er mere latterligt end at være jaloux men 16 år og homofil ted bundy jeg tror sku jeg fåre mere fisse end dig og sebastian til samme så tror bare i skulle tage og pakke sammen

  • #70   21. okt 2007 haha i er nok seje, det er sku ikk mig der rander med aviser okay det har jeg gjort, men det er jo lamt, over køber bukser hver ½ år, desværre jeg er sku nød til at skuffe jer, men hvis det skulle komme til det vil jeg hellere købe fede bukser end at rande i gennembrugs tøj som jer

  • #71   21. okt 2007 sry der er noget du har misforstået det er ikk mig der knepper mig mor og bliver voldtaget af min far, det er dig

  • #72   21. okt 2007 nå du har "alt i mod fake"... det giver så absolut ingen mening! tror bare du skulle gå tilbage til 7. klasse og be din dansklærer give dig et intensivt kursus...

    og nej, er bestemt ikke jaloux... har 3 biler, stort hus og alt jeg vil have så hvorfor skulle jeg være jaloux på din dårlige stil?


  • #73   21. okt 2007
    Emse

    Ja i skal jo tjene penge til jeres homo stil smiley Du må være godt øm når du endelig har sparret op til et par bukser...


    Champen

    Sidst du fik fisse var der du kom ud af din mor !!



  • #74   21. okt 2007 Champen

    Du snakker sort !! "knepper mig mor" ?? Hmm...


  • #75   21. okt 2007 wow tre biler du er da nok heldig, du kan så kun kører i en, haha

  • #76   21. okt 2007 ¤ Ted Bundy ¤


    ja. og du må ALTID være øm i røven. for du får ikke en skid for det din bums : *


    uhh.. du er hård: Sidst du fik fisse var der du kom ud af din mor !!

    du har aldrig fået det. for du kom med kejsersnit. så han har fået noget som du ikke har . fucking nar. : *


  • #77   21. okt 2007 Emse

    Du har da helt ret jeg knepper din mor gratis smiley Og hun tager den i røven lige som dig smiley


  • #78   21. okt 2007 Sebastian P

    ja du må nok heller gifte dig med hende. din bums man.


    kamilla:

    du er vel nok du har 3 biler ? når de alle er gamle biler fra 1980 og snart ryger fra hinanden.

    og de hus, er en stor lade. altså ? prøv dog at tag dig sammen.

    og alt ialt, er champens bukser mere værd end alle dine lorte biler, og lorte hus : '


  • #79   21. okt 2007 ja andre, går jo op i at stave, og andre går jo op i at nyde livet, men det er jo fair nok, at i kan lide at rande i gennembrugs tøj nogle skal jo søtte alle de små neger bør der sulter, jeg ville da ikk have noget i mod at støtte dem hvis det var fedt tøj, og det er sku også ted at du kan lide at få den op bag i men du skal bare holde dig væk fra mig, men hvem er det enlig der er noget taber som bliver ved med at kører i evisu bukser

  • #80   21. okt 2007 ¤ Ted Bundy ¤


    det var dog ulækkert... det viser hvad for en slags fisse du får man. ad for satan.



  • #81   21. okt 2007 Hvordan "kører man i evisu bukser"?



  • #82   21. okt 2007 Sebastian P

    det var sku da dig , der sagde at Champen var barnlig at høre på : *

    hør dig selv nu din fucking Bums man. tag dig sammen dit røvhul : *


  • #83   21. okt 2007 Sebastian C

    du sætter dig ind i bilen og kører med dem ? siger vel sig selv. dig fucking bums man !


  • #84   21. okt 2007 din**

  • #85   21. okt 2007 Emse...det aner du jo egentlig ikke en dyt om. hvis jeg var ham og mine bukser ikke var lavet af guldtråde med diamanter indvævet og sådan så ville jeg nok være pænt skuffet hvis jeg havde givet SÅ meget for dem!

    Champen...ja, det kan jeg - men har da noget at skifte imellem så det er fint nok..
    udover det kan man sagtens nyde livet og stave ordentligt alligevel..


  • #86   21. okt 2007 husk lige mærke, farve, og sørg nu for sygningen, men små børn, her er der int linke til jer så i kan komme ind at skrive med jeres venner og den der er lige så modene som jer www.arto.dk det er sku da noget i kunne bruge

  • #87   21. okt 2007 Emse

    Du skulle tage at prøve en tur på hende... Det er sgu noget andet end de små jomfru skole piger i til nøds får lov til at pille lidt fitten når de er så stive at de ikke ved hvad de selv hedder.....


  • #88   21. okt 2007 Hvor er du sej Emse smiley
    Har sku aldrig mødt nogen sejere person, end dig.. Utroligt du tør kalde andre folk for bumser hele tiden..


  • #89   21. okt 2007 ¤ Ted Bundy ¤

    ok


    Sebastian C


    så må du virkelig have et ensomt liv. det var dog utroligt...


  • #90   21. okt 2007 Champen

    Du kommer jo lige derinde fra... Det er sgu kun derinde at i små homo drenge er populære blandt de små piger....


  • #91   21. okt 2007 Ja, synes du ikke..

    Må jeg ikke være lige så sej som dig`?


  • #92   21. okt 2007 damn man jeg har både en scooter med dyrt tun, masser af fede busker, en traktor, og en stil, plus jeg ikk er umonden, og hører hjemme på arto, jeg må sku da være guddommelig wow

  • #93   21. okt 2007 Du skulle sku have en medalje champen..



  • #94   21. okt 2007 Sebastian P

    utroligt så umoden du kan være. utroligt så klam som du kan være. utroligt så virkelig overall MEGA nasti du kan være. du er virkelig bare klam man..


  • #95   21. okt 2007 Hahahaha

    En scooter og en traktor men det er da osse bare top $$$ !!! Stil ja det kan man så diskuttere det er jo bare det samme som alle de andre metro drenge går i.....


  • #96   21. okt 2007 Haha, så snakker du om umodenhed, og så fyrer du lige sådan en omgang af, emse.

    RIGTIG FLOT!!


  • #97   21. okt 2007 jeg har ikke nævnt det smiley

    jeg sagde bare at HAN syns det var klamt at være sådan. har jeg ikke søde skat . så fuck dig ;)<33


  • #98   21. okt 2007 wow sikker et fint ord du kan,

  • #99   21. okt 2007 Var det til mig det der emse?

    For så snakker du da virkelig imod dig selv :S


  • #100   21. okt 2007 champen A


    du skal ikke diskutere med dem. de er virkelig lamme at høre på smiley de kan ikke finde flere mod agumenter imod dig. så nu fyrer de bare pis af. du har fed stil, og sådan er det..


  • #101   21. okt 2007 ja, men det er sådan folk er nu om dages, især ham der sebastian, han er jo så også stor racist

  • #102   21. okt 2007 nej.. det har du ikke Sebastian P.

    kan du går hjem på mongol skolen og sove altså.


  • #103   21. okt 2007 Så kan du jo følge ham derhen Emse.

    Du skal vel alligevel derhen ?


  • #104   21. okt 2007 og mod dem der er stort ikk sebatian,

  • #105   21. okt 2007 ja. det skal jeg .. vis jeg skal hen med ham , så skal jeg vel derhen ? ren logik, din fucking spade..

  • #106   21. okt 2007 Omg, du forstod slet ikke meningen med det jeg sagde :s

    Men okay. Hvad kunne man forvente af en 13-årig dreng


  • #107   21. okt 2007 hyg jer små børn jeg har fået for meget griner over jer

  • #108   21. okt 2007 Skal du ud med aviser nu ?? Så god arbejdslyst smiley

  • #109   21. okt 2007 I lige måde champ da...

    Nu ikke gør det for galt med din ûber l33t scooter, og traktor smiley


  • #110   21. okt 2007 nej, du fatter ikk så meget var, tror du ikk du skal hjem til mogol farmen før du roder dig ud mere lille ven

  • #111   21. okt 2007 Nej jeg har lavet at kører, og lille ven, gå ud og puds din cykel, og tag din støtte ben af,

  • #112   21. okt 2007 Tror du ikke du skal tage sprogkursus, før du begynder at blande dig med andre folk ?

  • #113   21. okt 2007 haha!! kan godt li du kalder os små... emse ville det passe ret godt på men jeg er da noget ældre end du er og det er bundy også.. men tak for komplimenten!

  • #114   21. okt 2007 Lavet at kører ??

    Hvad fanden skulle det betyde ?


  • #115   21. okt 2007 "lavet at kører" & "tag din støtte ben af" - nogle der kan oversætte til dansk?

  • #116   21. okt 2007 Champen

    Er du af anden etnisk oprindelse ??? Du staver som et lille barn.....


  • #117   21. okt 2007 behøves jeg da ikke.

    man behøves da ikke gennemfører folkeskolen for at være smart. jeg er 15, og jeg går i 9, og du er 18, og du går i første. det viser bare hvor langt væk du er. fucking spade.


  • #118   21. okt 2007 Hahaha du er jo kun en lille purk smiley Kom igen når du er blevet tår bag ørene....

  • #119   21. okt 2007 Men den udtalelse må du da osse have en alvorlig hjerneskade smiley Det er de små Evisu drenge der er klamme... Og så dem der ikke vil stå ved at de er bøsser men gemmer sig bag en facade af voks og Evisu....

  • #120   21. okt 2007 Nicolai T

    Ja det var egentlig til dig smiley Det var jo ikke bøsser vi bashede i den her tråd, det er kun wannabe gays der skulle svines lidt....


  • #121   21. okt 2007 Det var jo ikke bøsser vi bashede i den her tråd


    joo.. det er det vel egentlig når vi sidder og sviner dig og
    Sebastian P till.....<33


  • #122   21. okt 2007 Emse

    Det blev vi da enige om tidligere at de eneste der havde et homoerotisk forhold her det var dig og din far smiley


  • #123   21. okt 2007 Nicolai

    For at dække over at du selv er bøsse ?? Det er da den eneste grund jeg lige kan komme på.... Så kan du jo passende starte med at hænge dig selv smiley


  • #124   21. okt 2007 Uhhh du går jo helt i selvsving bare du høre ordet bøsse, så står den allerede på dig.... Du sidder her og kigger på små drenge i Evisu og hiver dig i fjederen !!! gay gay gay.....

  • #125   21. okt 2007 haha smiley

    præcis danni <33


  • #126   21. okt 2007 Du ligner ellers osse en der er kommet ud af den forkerte tarm smiley Eller skinner solen bare mere der hvor du er ?

  • #127   21. okt 2007 haha

    rigtigt smiley


    ¤ Ted Bundy ¤

    pas på hvad du siger spasser.. fucking rasist man . skrid med dig fucking taber røv !


  • #128   21. okt 2007 *Racist

    Hvis det skal være helt rigtigt smiley


  • #129   21. okt 2007 mm..

    Danni A

    HAHAHA ! smiley


  • #130   21. okt 2007 ja.. kan ikke være mere enig..

  • #131   22. okt 2007 danni a genialt sagt smiley

    plus radwan du har helt ret smiley


  • #132   22. okt 2007
    Sebastian P

    måske skulle du passe på hvad du siger din fucking lort..


  • #133   22. okt 2007 Radwan *

    har ikke gjort eller sagt noget som helst til dig - men stod du foran mig og jeg synes du var et fjols så kan du være sikker på du også ville få det af vide! Så det pjat med at man spiller smart foran skærmen og intet kan i "den virkelige verden" det er da noget pis.. kan da godt ske du er sådan men derfor behøver andre mennesker ikke at være det!


  • #134   22. okt 2007 Uha de små drenge er såå farlige smiley

    Hvem fanden skulle dog være bange for et par 15-16 årige knægte nu må i sgu lige spændene hjelmen drenge, så farlige er i heller ikke...


  • #135   22. okt 2007 Har mødt ¤ Ted Bundy ¤ - og udover han ikke turde sige en skid til mig så er jeg SLET ikke i tvivl om det ikke ville være noget problem for ham at opføre sig præcis som han gør her inde overfor andre!

  • #136   22. okt 2007 Du var jo osse farlig smiley Hihi.... Men der skal nu mere end et par små drenge til at skræmme livet af mig smiley

  • #137   22. okt 2007 champen A - LOL!!! fuck tænk engang du skal kalde dig champen bare for at få lidt oprejsning. Du er da tydeligvis intet andet end en bonderøv der prøver at gå i forstore bukser for at se smart ud. Hør nu her. Din alder er uvedkommende, men din viden viser ikke lige at du er din alder værdig! Det er vidst dig der spiller smart og gemmer dig bag skærmen når du ikke er ude og køre på din dyrt tunede traktor eller din standard Peugeot Buxy... MUUHAHAHA!!! taber! Evisu bukser kan alle sgu da købe. Men at syne de er klamme fordi de er lyserøde eller fordi der er et latterligt mærke bagpå gør sgu ikke andre mennesker til mindre værdige. Forresten nu du har så travlt med at sige folk er grimme... hvad så med at kaste et billede op af dig selv eller oprette en profil så vi kan se hvor meget jord du har mellem ørene!?

    Danni A - dine bukser vender forkert på billedet!!! n00b!

    Radwan, hvad kan du face 2 face? Du sidder jo også bare og gemmer dig bag en skærm og så prøver du at lyde farlig, men hvis du nu stod alene uden dine venner og familie ville du sikkert være den type der trak en kniv for ikke at tabe!! DOH!


  • #138   22. okt 2007 ¤ Ted Bundy ¤...ja for pokker jeg er farlig smiley

  • #139   22. okt 2007 Kamilla

    Ja er du vild og 2 KÆÆÆMPE hunde harvde du osse med smiley


  • #140   22. okt 2007 ¤ Ted Bundy ¤...du holdte jo selv den ene af dem så det kan da umuligt være derfor du ikke sagde noget..

    og nu vil jeg lige hive fat i ham fryseren og høre om ikke vi skal have lavet noget aftensmad...


  • #141   22. okt 2007 Kamilla

    Ja den var osse sød smiley Nej jeg var skræmt fra vid og sans... Haha.. Jeg tror osse jeg vil få lavet mig noget at spise smiley


  • #142   22. okt 2007 Danni det ser da fuldstændig åndssvagt ud! Håber du har fået dem billigt for jeg ville sgu ikke vise mig i bukser der vender forkert. tsk tsk!!

  • #143   22. okt 2007 Danni...komme hvor hen? Der står du er fra v.sj. - det er jeg også!

    og ja, enig med sebastian!


  • #144   22. okt 2007 Hahaha det bliver sgu sjovere og sjovere det her....

  • #145   22. okt 2007 Det mest ærgerlige er at i nu kommer herind smiley

  • #146   22. okt 2007 Hvem snakker du til ???

  • #147   22. okt 2007 Sebastian P

    tror heller ikke du gør ham misundelig vis du begår selvmord din fucking nar. du skal bare skride af helvedes til man. din fucking spasser. skrid med dig Bums!


  • #148   22. okt 2007 så holdte du din kæft hva ?

    fucking nar man.

    bare man lavede en grænse, så alle dem der var hjernesakde ikke kunne skrive herinde for så kunne du ikke.

    og jeg ved godt hvorfor du ikke kan lide Evisu, det er fordi din SU, som du nu har fået i 20 år, fordi der ingen der gider have en klam person som dig til at arbejde for sig. ikke dækker et par Evisu bukser, og fordi dine forældre er for nærige til at give dig nogen. kom dog videre din fucking nar.


  • #149   22. okt 2007 gør da endelig det. da det er dig der har et problem med det din bums.

  • #150   22. okt 2007 danni a, vi kan jo bare blive ening om du ikk kender til det der kaldes mode og stil det er jo også nemt bare kig på sebastian p så har du svaret, på hvorfor de ikk ved det

  • #151   22. okt 2007 ja. så er det jo også dig der har et porblem din fucking nar man ! Sebastian P


    du er virkelig klam at høre på.


    champen A

    hvorfor siger du , at han ikke kender til mode ?


  • #152   22. okt 2007 Uha hvor er du grim

  • #153   22. okt 2007 ja. prøver. men du skriver hele tiden og så må jeg svare dig..

  • #154   22. okt 2007 Utrolig som 3 utrolig dumme 2.gere skal snakke grimt fordi de lige har fået lov til at køre på knallert! Uanset hvordan du vender og drejer det er Evisu en klam buks. De sidder løst og nede omkring knæene og så har en eller anden idiot malet en måge i alverdens farver på dem så de er vildt smarte :S not!

  • #155   22. okt 2007 Andreas, i mine øjne er de og det er spild af penge. hvis man vil købe bukser der er forstore med en stor måge på røven og give 3 gange prisen for dem er man sgu selv ude om det. Synes seriøst det er fint at knægte på 12-17 mener de er fede. Men i mine øjne er det klamt at vise røv fordi en bukser er designet til det.

  • #156   23. okt 2007 Radwan *

    haha smiley <33


  • #157   23. okt 2007 Radwan *
    hahahahhaha !

    Sebastian P

    hvorfor skulle han ? han har jo allerede vundet i forvejen. og du får bare alle dine klamme venner til at stemme på dig man. du sådan en bums.


  • #158   23. okt 2007 ville lige sige den debat handler om arto og ikk om evisu, som i hele tiden snakker om nørder ! og jeg synes sku Radwan har helt ret sabstian er totalt nigger hater, hver gang han skal sige noget grim har det noget med perker at gøre

    det menes nu INTET grimt med perker


  • #159   23. okt 2007 du linger jo lort, det siger vi jo alle, men du fyre ikk noget nigger haters lort af til os

  • #160   23. okt 2007 hvad snakker du om hr, old man wanker

  • #161   23. okt 2007 nice skrevet danni a, men hr old man wanker er smuttet

Kommentér på:
Arto.dk -- er det bare mig eller??

Annonce