{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Julestemning?. {{forumTopicSubject}}

Den dersens julestemning som der bliver snakket om hver december... Hvad er det for en?.. hvornår får man den?.

Jeg er måske galt på den, men jeg følte det var noget der var der som barn???.
Jeg havde den måske sidst da jeg var 17-20 år (bliver snart 28) .

Hvad går den ud på?.
Hvordan er det?. hvad kan den?.

Hilsen J/L der ikke kommer i julestemning! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julestemning?.
  • #1   5. dec 2014 det er sådan en der kommer igen når man får børn

• #2   5. dec 2014 Som ikke-religiøst menneske betragter jeg blot den stundende højtid som fredfyldt og hyggelig.
    Som fanatisk nostalgiker er det på denne tid af året også på sin plads for mig at tænke tilbage på året der er gået og hvad det nye mon bringer af glæder og sorger.

• #3   5. dec 2014 jeg får ikke julestemning før den 23-24 når vi pynter juletræet, selvom jeg arbejder sammen med en som smækker julepynt op på værkstedet så det siger noget smiley

• #4   5. dec 2014 Julen er efterhånden blevet butikkernes fest, der er sgu ikke meget stemning over den mere efter min mening.

• #5   5. dec 2014 Selv den kommercielle - og uundgåelige - udvikling ude erhvervslivet, kan da godt skabe stemning og glæde i de små barneøjne og barnlige sjæle blandt de voksne.
    Bare tænk på de søde nisser og al stadsen i vinduerne.
    Sneen hader jeg dog, skulle det komme dertil.

• #6   5. dec 2014 Kapitalisme, det hele er der for at lokke penge ud af folk, overforbrug, stress. Jeg har det ikke så godt med julen, den giver mig sgu lidt kvalme.
    Jeg kan godt lide at man ser familien, hygger og alt det der - men det var da man var barn.

Jeg glæder mig til maden.

• #7   5. dec 2014 Børn og voksne ser meget naturligt forskelligt på højtiden og alle dens gøremål og eventuelle stress.
    Maden den 24. er naturligvis et højdepunkt, hvor de fleste sidder trygt og godt i familiens selskab.

• #8   5. dec 2014 #5

Kan godt være den kan, og det er vel også meget godt? Julen har dog aldrig sagt mig noget. Heller ikke da jeg var yngre!

Ja det er da altid hyggeligt at se venner og familie, og få lidt god med. Men hvorfor skulle man ikke kunne det alligevel??? Kan ikke rigtig se hvad den skal gøre godt for. Rent religions mæssige årsager tror jeg helt ærligt heller ikke der er mange danskere der tænker over? (ja jeg ved godt at julen ikke 100% har noget med kristendommen at gøre)!

Kommentér på:
Julestemning?.

Annonce