{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Hjemmetværnet medlemmer? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg kunne godt tænke mig, melde mig ind i hjemmeværnet.

Jeg tænkte, om der var nogen herinde der er medlem?

Jeg tror det kunne være fed, og give nogen gode oplevelser, og så er der selfølgelig lidt drengerøvs faktor over det smiley Har godt kunne tænke mig at komme i forsvaret, men skridtet har været alt for stor til at jeg har turet/gidet taget det.

Nogen der kan sige noget om det at være i hjemmeværnet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmetværnet medlemmer?
  • #1   15. nov 2014 Hvis du kommer i hjemmeværnet er der en mand mere, til at beskytte samtlige Guldbagere mod en evt invasion, Just do it

  • #3   15. nov 2014 Det jo ikke bare det.
    Der jo masser at træning, man lærer at samarbejde i en gruppe, betjene forskellige våben, skydetræning, overlevelses ture osv. Det også hjemmeværnet der er ude når der sker oversvømmelser/katastrofer (seest fyrværkeri) og selfølgelig også navigere til festivaller og markeder. Man kan også blive udstationeret.

    Alt dette er noget jeg har læst, men det lyder ikke rigtig som om i ved noget smiley


  • Steffen A
    Steffen A Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #4   15. nov 2014 Jeg kender lidt til det og med risiko for at træde dem over fødderne som har en masse fordomme overfor hjemmeværnet, har du helt ret "..". Der er meget andet end trafikregulering i en klapstol.
    Der er en stor del af forsvarets folk der i hjv, men det er ikke dem man ser rundt omkring. Men ja der er mulighed for udstationering ligesom der er mange fede øvelser og kursuser man kan deltage i. Det afhænger helt af ens ambitionsniveau.
    Hvis man så føler man har mere at give af, kan man altid søge ind i ssr, som nok har den hårdeste optagelses prøve frivillige kan deltage i, i Danmark. Som også er frivilligt og en del af hjemmeværnet.
    Men du kan gå på hjv.dk og tilmelde dig en informationsaften.


  • Jan C
    Jan C Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   15. nov 2014 Hej, jeg vil da gerne slå et slag for Flyverhjemmeværnet. Den primære opgave er bevogtning af flyvestationer og civile lufthavne og støtte til flyvevåbnet primært. Vil støtter dog også andre myndigheder men er ikke indsat til trafikregulering. Vi støtter flyvevåbnet med bevogtning af fly, helikoptere, materiel, uddannelse, logistik, figuranter til øvelser, planlægning og meget mere og har eskadriller over hele landet nær dig. Læs mere på

    (link fjernet)


Kommentér på:
Hjemmetværnet medlemmer?

Annonce