{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Overrasket i Fitness DK {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu været i Fitness DK i en 2½ måneds tid, som jeg skiftede til istedet for et andet sted hvor jeg gik i fitness. Prisen pr måned var over 300 kroner det andet sted, hvor jeg for 300 kroner kan få 2 måneder ved Fitness DK.

Det gamle sted der var det med vægte (når man trænede ben) som man puttede på, og så lagde man sig ned, hev i et håndtag og tog den selv der fra.

Ben er ikke rigtig noget jeg har trænet som sådan, men igår valgte jeg så lige og prøve. Der er åbenbart ikke nok kilo på maskinen til at jeg får sved på panden (200 kg), men forskellen på den i Fitness DK og den i det gamle fitness center, er at det var vægtskiver man satte på i det gamle, hvorimod at det bare er en split man hiver ud og putter ind under det ønskede tal i Fitness DK.

Er der stor forskel når det kommer til sådan noget? I det gamle fitness center lagde man sig ned, hev i en split og så ellers var parat til og tage imod med fødderne. I Fitness DK der sidder man op og presser væk fra sig. Jeg benytter end ikke engang sko i fitness dk, og alligevel synes jeg ikke det var så hårdt igen. Men med 80kg (startede i det gamle fitness center tilbage i December måned, indtil for 2½ måned siden) orkede jeg knap 80 kg med vægtskiverne sat på. Dog forsøgte jeg mig heller ikke rigtig med det i det gamle fitness center, eftersom at jeg er rigelig tilfreds med mine store lægmuskler, som er kommet naturligt til mig igennem min barndom og teenageår smiley

En klog person som kan svare på forskellene? For troede godt nok ikke selv på at jeg kunne tage 200kg, og så endda ikke engang ved og få sved på panden, og samtidig vide at jeg kunne tage noget mere end det, dog uden rigtig og kunne sætte flere kg på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overrasket i Fitness DK
Kommentér på:
Overrasket i Fitness DK

Annonce