{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Hvornår er man utro? {{forumTopicSubject}}

Hvornår vil i mene man er utro?
Hvad ville en eventuelt kæreste (pige) sige til at man tog i byen med nogle bekendte og venner, en trunte gik ind i en og man spildte øl udover sig selv, 1-2 sek efter får et kys på kinden hvorefter hun siger undskyld. Altså et scenarie hvor sådan noget bare helt tilfældigt skete. Det kan vel ikke betegnes som utroskab? Eller hvad er dit syn på det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er man utro?
  • #1   11. jul 2014 Det har thomas helmig et svar på..

  • #2   11. jul 2014 Kan ikke se noget forkert i et kys på kinden..



  • #3   11. jul 2014 når man ikke vil have sin egen kæreste mere er man utro

  • #4   11. jul 2014 Når man skjuler det for sin kæreste smiley

  • #5   11. jul 2014 Så hvis man ikke fortæller at en trunte gik ind i en så man spildte udover sig selv, og hun derefter gav et kys på kinden, og lige efter sagde undskyld, er man utro?

  • #7   11. jul 2014 Alt hvad du laver, som du ikke vil/tør fortælle din kæreste er utroskab.. sådan en ting ville jeg sagtens kunne fortælle til min uden der ville ske noget.. ergo er det i vores forhold ikke utroskab smiley

  • #9   11. jul 2014 Kommer jo an på hvordan hun tager det ? Hvis du ved du sårer hende og forholdet slutter, så er det jo.. men hvis hun er okey med det, er det jo ikke.. et åbent forhold er jo ikke utroskab smiley

  • #11   11. jul 2014 Hvis hun ikke slikkede dig på kinden, så har du ikke været utro..

    Come on! Hvem tror det der scenarie er utroskab??


  • #13   11. jul 2014 Nej et kys kan ikke såre! Så har man virkelig et problem, hvis der ikke skal mere til.


  • #14   11. jul 2014 Det var mest af alt for og høre folks synspunkt på lige sådan et scenarie. For korrekt, det er ikke noget man kunne forudse eller hvor man selv aktivt gjorde noget som kunne såre en anden. Men igen, folk kan have visse meninger om hvad der kan være utroskab smiley

  • #17   11. jul 2014 Når der opstår fysisk kontakt til andre end kæresten.
    Simple. Alt andet er flirt og kan så diskuteres til døde


  • #18   11. jul 2014 utroskab findes ikke, det er en skrøne, gør hvad du vil ! Lad være med at bind dig til noget du ikke vil beholde !

  • #19   11. jul 2014 Så er der godt nok mange utro franskmænd smiley

  • #21   11. jul 2014 Så handler det jo om jalousi og ikke utroskab smiley

  • #23   12. jul 2014 Ja, så er problemet jo, at man er jaloux.

    Det er ikke normalt at blive jaloux eller hentyde til utroskab, hvis man får et kindkys (jeg havde nu foretrukket en ny øl) som undskyldning for at have spildt på en. Det er der jeg mener man har et seriøst problem, hvis der skal så lidt til, for at blive pippet i hovedet. smiley


  • #24   12. jul 2014 Hvornår er man så utro ?

    Hvis dig og din dame har en aftale om i gerne må knalde andre, og du så gør det, har du så været utro ? næææh

    Ergo kommer det jo an på mange ting.. som jeg siger.. hvis du skjuler det overfor din kæreste, så er det ved at være der..

    Hvis en pige kommer og leger dirty games med dig uden du aktivt er en del af det, er du sådan set også utro, for du ku bare ha stoppet det.. hvis selvsamme ting skete for din kæreste, ville du ikke ha det skide godt, og du vil sikkert føle hun også har været utro

    Så alt jeres macho-pis med det praller af på jer og hun kan gøre som hun vil og bla bla bla.. lad nu væææær ik
    Hvis i tænker jer om ved i udmærket hvad i selv ville finde jer i, og ikke ville

    Hvis damen var i byen og en fyr kom hen og lavede en masse ballade (kyssede pillede og meget mere) og kæresten ikke sagde fra, så er det i mine øjne at være utro, da hun pludselig finder andre fyre så interessant at der bliver fysisk kontakt


  • #25   12. jul 2014 Hvordan får du bragt alt det der ind i emnet, som omhandler et simpelt kindkys?

    Der er LANGT fra Dirty games og hvad du ellers får nævnt, til et simpelt kindkys som undskyldning for at man har spildt øl på en. Hun tog jo ikke pikken i munden (hvilket er utroskab)!

    Som JEG tolker trådsters problem, så handler det KUN om jalousi og mangel på tillid til hinanden. Man er og kommer aldrig til at være utro ved at give en et kindkys. Hvad der så er moralsk forkert at gøre, hvis man har en derhjemme, som ikke tåler den slags, er jo en helt anden sag.


  • Kurt .
    Kurt . Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 51 Emner: 1 Svar: 27
    #27   13. jul 2014 Så længe du ikke kommer op i hende så er det ikke utroskab smiley

  • #28   13. jul 2014 Nej det er ikke utroskab! det er et kys på kinden, og du kan ikke styre andres handlinger, så længe du trækker dig væk og afviser, er alt stadig godt i mine øjne.
    Men jeg mener, at man er utro hvis man kysser på en anden end sin partner.
    Men hvor grænsen går, afhænger jo af forholdet og hvem man er. Vi er jo alle forskellige og har dermed forskellige grænser smiley


  • #29   13. jul 2014 Så hvis man får fortalt at man lige fortjener et kys på kinden, og derefter bliver spurgt om man ikke giver et tilbage, og så gør det, er det utroskab, selvom der måske ingenting er i det? smiley

  • #30   13. jul 2014 Det her scenarie er ved at udspille sig til noget underligt! Hvem spørger om man giver et kind kys tilbage, når man lige har spildt på en?? Og nej det er stadig ikke utroskab, men man afviser pænt.

  • #31   13. jul 2014 Cantona

    Det er ikke samme bar / diskotek der omtales nu smiley


  • #32   14. jul 2014 Hvis man giver sådan et kys tilbage, ja så det utroskab i mine øjne. Der bør hun pænt afvises. men at hun giver dig et i første omgang er ikke din fejl. hvordan skulle du dog kunne styre det?
    Men du bør aldrig give retur, for så er du pludselig deltagende i hendes spil og man er jo til tango smiley


  • #33   18. jul 2014 hvis man gør noget aktivt, og ønsker at holde det hemmeligt = utroskab.

    så er det sådan set ligegyldigt om man blot har sms'et en hel aften, eller haft hans pik i sig en hel nat.


  • Yin Y
    Yin Y Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #34   13. sep 2014 Undskyld, men det lyder næsten som om du faktisk leger med tanken om at være utro ... eller? Ikke fordi der er noget galt med at tænke på det ... smiley


Kommentér på:
Hvornår er man utro?

Annonce