{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fordomme
  • Freya.
    Freya. Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #1   22. jun 2014 hvis jeg selv lige skal fortælle en fordom, har jeg en fordom over for ridepiger, jeg syntes de prøver at virke bedrevidende end andre og er bare virkelig mopset!

det har jeg i hvert fald erfaringer med i og med jeg arbejder på min mosters rideskole, og rider selv, men føler virkelig ik selv jeg er sådan som de andre piger, bvadr brækker mig

• #3   22. jun 2014 Du keder dig for meget.. Det er ikke engang en fordom, det er true shit.

• #4   22. jun 2014 Jeg har fordomme for mennesker der tager billeder af deres ryg.... smiley

Men ridepiger går aaaaaalt for meget op i deres heste - de går næsten mere op i deres hest, end Brian gør i sin Golf

• #6   23. jun 2014 Har fordomme mød søspejdere !

• L L
    L L Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 5
    #8   25. jun 2014 Nu er jeg lige en af de ridepiger der tænker wow smiley
    Syntes ikke jeg er mopset eller snoppet hahaha smiley

• Monti
    Monti Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 26
    #10   26. jun 2014 Har selv hest i mit liv, skulle det være til nogen tvivl passer den ikke sig selv. Det er slemt mange steder ang pige fnider, men hvor kan man være uden at dette findes??
    Vil bestemt ikke sige at jeg kun går op i hesten, dog er jeg den evig taknemlig da den er skyld i at jeg er gået fra 80-57 kg, og nu har det bedre med mig selv og "tør" at gå ud i det sociale smiley

Kommentér på:
fordomme

Annonce