Infektionstal {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Jeg var til læge i dag da jeg har døjet siden fredag med høj feber, svimmelhed, ondt i halsen, hovedepine osv..
Her i dag tog jeg til lægen, da jeg ikke har kunnet sove siden fredag på grund af min hals. Så kom jeg ind til lægen og han sagde at mit infektionstal lå på 160 ?
Af ren nysgerrighed søgte jeg på nettet hvad det normale var, og hvor højt 160 egentlig er. Jeg kom så frem til at der var mange der havde på højest 120. Hvor jeg så tænker om 160 ikke er helt vildt meget? Min læge sagde også hvis det ikke blev bedre med penicillin inden et døgn skulle jeg komme ind til lægen igen.
Har i haft infektionstal der har været oppe mod de 160 ?
Syntes nemlig det lyder lidt voldsomt af det jeg har læst..
Mvh Maria.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 152 Svar: 977
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Emner: 20 Svar: 467
god bedring
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 160
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.759
Det var meget uhyggeligt. God bedring
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
Okay den var ny? for det har jeg sgu aldrig hørt om.
Jeg er lidt over 27 år. Så jeg har også prøvet og være syg en del gange men.
Infektionstal har jeg aldrig hørt om.
når man er syg så bliver man hjemme fra arbejde. Men man tager da ikke til lægen?. Måske derfor jeg aldrig har hørt mine de dersens infektionstal?.
nov 2007
Det er kun hvis du har betændelse, fx bihule betændelse og svær feber.
Uden læger og penicillin ville mennesker dø af feber..
Normal forkølelse osv skaber ikke så høje infektionstal
apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 160
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
Men hvornår ved man som om man har det?.
bihule, hals, lunge osv betændelse? jeg kan jo have haft det hele?!. For jeg har jo ikke været til læge og få det tjekket?.
Jeg har blandt andet prøvet og have så voldsom blodnæse, at jeg måtte have hjælp af min far, for at stoppe det. (Jeg var også syg).... OG jeg kom da ikke til lægen? .
Æ Lokumsrensé .
Tjah jeg kan bare ikke finde ud af at bruge lægen til sådan noget.
Når alle andre burger læge når de er bare det mindste syge.
Så svare det jo til at jeg også kan ringe til vagtlægen når jeg har tømmermænd om søndagen? .
nov 2007
J/L
Når du ikke kan stille dig oprejst på benene mere uden at falde om, når du sover 20 timer i døgnet. Når din feber siger 40.5
Tvivler på du har haft det sådan uden og tage til lægen, og hvis du har så er du direkte dum for at sige det ligeud, rammer din feber 41 er det livstruende
mar 2017
Følger: 1 Svar: 1
Infektionstal