{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Quest
Quest
Tilmeldt:
30. okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544

Granvoksen mand skal tune scooter... {{forumTopicSubject}}

Der sker ikke en fløjtende fis over på scootergalleri, så prøver om vi har heldet med os her i stedet.

Har købt mig en CPI Aragon, 08'er, 45'er.

Den har stået stille et par år, så det gamle benzin skal lige løbe igennem og den skal rendes lidt igang, gætter på det er derfor jeg ikke kan tvinge den op på mere end 42-43 stykker ud af lige vej (med medvind)

Men vil rigtig gerne give den et nøk mere op ad, blot en 5-10 km/t så jeg kan følge trafikken lidt bedre (har ikke den store interesse i den kommer op over 60 km/t)

Kan læse mig til der sidder en børsning ved varioen, den fjerner jeg når jeg kommer i nærheden af trykluft. Men den skulle også være begrænset i CDI'en med et ledning fra kickstarter skjoldet, men jeg kan simpelthen ikke finde den ledning, den skulle være lyserød, og gå på cdien. Men jeg har kun 6 ledninger der går derpå, og ingen af dem er lyserøde.

Misser jeg noget?, eller er det først i de senere udgaver at den ledning er at finde.

Er der ellers andet jeg kan gøre, vil ikke ud i at skifte udstødning / svejse blindrør, og sådanne ting. Vil gerne holde mig til de små opgaver der er til at finde ud af.

Cpi Aragon GP, 2008, 45 version.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Granvoksen mand skal tune scooter...
Kommentér på:
Granvoksen mand skal tune scooter...

Annonce