{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

15 år...Det skal fejres ! {{forumTopicSubject}}

Hej derude ! Ja, det er sådan, at jeg fylder 15 D. 29. April .. Men året 2014, er også der hvor nogle af mine venner/veninder, skal konfirmeres. Når jeg siger mine venner/veninder, og ikke også mig selv. Så kan I vel regne ud, at jeg ikke skal konfirmeres. Det er noget, som jeg selv har valgt, at jeg ikke vil ! Men til gengæld, vil jeg derfor gerne, lave en større 15 års. Også, da mine venner/veninder, alligevel skal konfirmeres der omkring !!

Men jeg skriver allerede det her forum nu. Da der er meget, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp og tips til.. Da jeg ikke ønsker at blive konfirmeret, ønsker jeg som sagt, nemlig at lave en større fødselsdag !

Så tænker på at invitere flere end jeg normalt gør. Og tænker derfor også, at min fødselsdag skal indeholde noget mere, end den plejer ! Men hvad tænker I ? Hvad er en fed fødselsdagsfest for venner og familie? Hvad ville hver især få jer til, at tænke fedt, at have fået en invitation. ?

Kom. gerne med tips til udsmykningen, aktiviteter, og mad ! smiley = Kreativitet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  15 år...Det skal fejres !
Kommentér på:
15 år...Det skal fejres !

Annonce