{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.906 visninger | Oprettet:

Piercing {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley
Jeg skal have en piercing her i februar.
Jeg har et enkelt spørgsmål jeg gerne vil have styr på, inden jeg bevæger mig ud i det ellers er jeg 100% klar til det hehe smiley
Jeg vil gerne vil vide fra jer der har kendskab til piercing, om når man har fået lavet piercing om man helst skal starte med labret eller om man godt må starte med hestesko?
Og sidste spørgsmål - hvis det er bedst at starte med labret, hvornår må man så skifte fra labret til hestesko?
-Så folk ikke undre sig for meget hvad fanden jeg snakker om så snakker jeg om en labret i højre side af underlæben. smiley
Vh Majbritt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercing
  • #1   18. jan 2014 jeg har altid startet med en ring.. og da jeg fik lavet min læbe piercing.. ja det så lidt voldsomt ud, men 14 dage senere, og da mit betænelse var væk, kunne jeg sætte stav i...

profilbillede
  • #2   18. jan 2014 Det ikke så meget fordi jeg vil have stav men vil gerne have hestesko

• #3   18. jan 2014 Kan kun udtale mig om brystpiercinger. Men første gang jeg fik brugte jeg sådan et smykke som Pernille viser på billedet, og der døjede jeg med betændelse og bøvl i al den tid jeg havde smykket (6 måneder). Og Alt blev bedre da jeg så endelig skiftede til stav.
    Anden gang, i samme bryst (fordi lægerne fjernede den under en stor ulykke), valgte jeg at smide det smykke - samme, da det er et std smykke de altid bruger, af helveds til, og smide stav i fra start da jeg kom hjem. Havde/har ingen problemer, og det har bare været perfekt. Skulle jeg Så meget have gjort første gang også.
    Vil råde Alle til at bruge stav indtil huden omkring hullet er blevet helt normal, og uden sårvæsker mm., derefter kan man vælge lige det smykke man ønsker. For mit vedkommende skabte det mere ro, og det kunne hele i fred, uden at sprække fordi den lige rykkede på sig.

• #4   19. jan 2014 De gange jeg har fået labret/lignede lavet har ddt været en stav.

Og hvorfor ringer du ikke til den piercer der skal lave den i stedet, vi kan ikke svare på hvad den enkelte piercer gør og ikke gør.

Kommentér på:
Piercing

Annonce