2.906 visninger
|
Oprettet:
Piercing {{forumTopicSubject}}
Hey alle
Jeg skal have en piercing her i februar.
Jeg har et enkelt spørgsmål jeg gerne vil have styr på, inden jeg bevæger mig ud i det ellers er jeg 100% klar til det hehe
Jeg vil gerne vil vide fra jer der har kendskab til piercing, om når man har fået lavet piercing om man helst skal starte med labret eller om man godt må starte med hestesko?
Og sidste spørgsmål - hvis det er bedst at starte med labret, hvornår må man så skifte fra labret til hestesko?
-Så folk ikke undre sig for meget hvad fanden jeg snakker om så snakker jeg om en labret i højre side af underlæben.
Vh Majbritt
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 271
jul 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Anden gang, i samme bryst (fordi lægerne fjernede den under en stor ulykke), valgte jeg at smide det smykke - samme, da det er et std smykke de altid bruger, af helveds til, og smide stav i fra start da jeg kom hjem. Havde/har ingen problemer, og det har bare været perfekt. Skulle jeg Så meget have gjort første gang også.
Vil råde Alle til at bruge stav indtil huden omkring hullet er blevet helt normal, og uden sårvæsker mm., derefter kan man vælge lige det smykke man ønsker. For mit vedkommende skabte det mere ro, og det kunne hele i fred, uden at sprække fordi den lige rykkede på sig.
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
Og hvorfor ringer du ikke til den piercer der skal lave den i stedet, vi kan ikke svare på hvad den enkelte piercer gør og ikke gør.
Piercing