{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Æ Lokumsrensé
Æ Lokumsrensé
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 160

Kidding me right? Guld/sølv-kæde same? {{forumTopicSubject}}

Gal en klaphat. Sad og kiggede lidt annoncer (nævner ingen navne) Og så ser jeg noget smykkehalløj.. en læderstrop med små sølv ringe rundt om.. 1300kr.... så ser jeg en fuldstændig identisk i 18k guld..... 1300kr... er det at røvrende eller er det bare at røvrende? Fuck man kan sgu da ikke tillade sig at tage det samme for 925 sterling som man kan for 18k guld. what the hell? Nu sys jeg virkelig folk må vågne op og stoppe med kun at tænke på de skide penge.. There's other things to life than money people.. Kæft en plattenslager. Husk mig lige på ikke at købe noget som helst der har med smykker at gøre herinde fra! Gal en overpris.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kidding me right? Guld/sølv-kæde same?
  • #1   17. dec 2013 Så kan man jo bare lade være med at købe det smiley
    Det er ikke sælger der er dum, men køber smiley

• #2   17. dec 2013 Naturligvis er køberen mindst ligeså dum. Men sælger er sgu også du, når han fucker folk på den måde! smiley

• #3   17. dec 2013 Hahahah... Nu er priserne sat ned... men til det samme igen.. douchebag smiley

• #4   17. dec 2013 Der er ingen der tvinger dig til at købe det.
    Kan ikke se dit problem?

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #6   17. dec 2013 Kan jo være det er belagt med 18k guld ...

• ding D
    ding D Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   18. dec 2013 For real? er folk virkelig så umenneskelige? Kan i slet ikke se hvor beskidt det er at tage 1300kr for en sølvkæde.. og så 1300kr for en guldkæde som er fuldstændig identisk? arrrh... Til grin virkelig. Jeg er udemærket godt klar over at det også er køberens ansvar.. Men Ingen syntes at det er en underlig en den her? Well, can't help you then.. Peace weird people!

• ding D
    ding D Tilmeldt:
    sep 2013

#10   18. dec 2013 Nu er der på intet tidspunkt blevet sagt at der var et problem hos sælgeren.. (kun oppe i den øverste ihvertfald smiley ) For mig syntes jeg bare ikke at sådan nogle ''snyd'' annoncer skal være herinde. Det er jo i bund og grund snyd. Han sælger dig noget ,som ikke er prisen værd. Han prøver at komme af med et produkt til en bestemt værdi, meget højere end den rent faktisk er sat til i den virkelige verden.. den havde bestemt ikke gået andre steder. smiley det kan jeg garantere for! Jeg har arbejdet i 2 forskellige guldsmede, og havde en kunde kommet ind og sagt at de havde fundet samme kæde billigere - havde de fået den til samme pris .. naturligvis med dokumentation for det. Hvis man pakker en lort ind og sælger det som en klump guld ,er det jo også snyd.. han sælger dig noget, som langt fra er det værd. så han fucker dig, i bund og grund. Men det syntes i åbenbart er fair ? smiley Altså jeg kan da godt se jeres point også, men syntes slet slet ikke sælgeren er et svin, på nogen måde? Fuck hvor lavt alligevel. smiley Tror sgu bare min konto herinde ryger.. This place is dead as phuck anyways.

• #11   18. dec 2013 En vare er det værd man kan få for den..... Har du ondt i r*ven over at han vil sælge sin kæde til 1300 så lad være med at købe den! Desuden er der intet snyd i at sælge den til 1300, så længe han sælger den vare han har annonceret.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #13   18. dec 2013 Champ. det er ikke ægte smiley
    og 100% har den person ikk givet særlig meget for det.
    hold dig fra det smiley

• ding D
    ding D Tilmeldt:
    sep 2013

#14   18. dec 2013 Jeg havde på ingen måde tænkt mig at købe noget guld eller sølv hos den nar smiley Det tror jeg sgu heller ikke Chums gider da. !

• #16   20. dec 2013 Det kunne også være at mængden af guld/sølv i vare er så ubetydelig lille, at det du betaler for er mærket/designet, og ikke materialerne.
    Det gør sig gældende ved rigtig mange smykker.

Kommentér på:
Kidding me right? Guld/sølv-kæde same?

Annonce