{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.228 visninger | Oprettet:

Hvad koster en intern HDD til Xbox 360 i Bilka? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har været ude og købe Battlefield 4 idag, men det viste sig desvære at det ikke er muligt at spille på en Xbox med 4GB flash hukommelse. og kan heller ikke installeres på en ekstern harddisk desvære

Er her nogen der ved hvad en intern harddisk til Xbox 360 koster i Bilka? ved de har det, men det er ikke på deres hjemmeside

Vil gerne spille iaften nemlig, men gider ikke betale mere end 600kr for en.

Røv irreterende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster en intern HDD til Xbox 360 i Bilka?
  • #1   6. dec 2013 det er det den koster.
    men kan du ikke sætte en usbnøgle til og udvide hukommelsen på måde

• #2   6. dec 2013 Nej, den kan kun installeres på en intern HDD

• #3   6. dec 2013 Du kan godt bruge en USB nøgle.
    http://www.wikihow.com/Turn-a-Flash-Drive-Into-a-Xbox-360-Memory-Unit

• #4   6. dec 2013 Nej siger jeg jo, det kan man ikke smiley

• #5   7. dec 2013 Har du prøvet en 16GB USB nøgle der overstiger kravene for hastigheder?

Jeg kunne installere alverdens ting og sager på USB penne da jeg havde en X360, der var aldrig nogen problemer. Havde sågar 2-3 stykker siddende i maskinen da harddisken gik itu. smiley

• #6   7. dec 2013 Man kan ikke, battlefield 4 skal være på den xboxens interne harddisk, kan værken intalleres på dens flash hukommelse eller ekstern harddisk selvom der er plads smiley

• Manalishi
    Manalishi Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 73
    #7   7. dec 2013 Ifølge denne skriv er det en sata hdd med et xbox interface (power og sata i samme stik. )

http://hackaday.com/2006/03/05/xbox-360-hard-drive-adapter/

Så køb en billig sata disk + en adapter, den må findes et eller andet sted.

http://www.chlazza.net/xboxhdd.html

• #8   7. dec 2013 Hvorfor kan man ikke installere den ekstern?

Normalt skal den formateres i samme format Fat32/NTFS.. Prøvet det?

• #9   7. dec 2013 Har eksterne sat til, har også GTA V og alt muligt lagt på den.

Det simpelthen spillet er er lavet sådan, at det kun kan installeres på en intern harddisk.

Det står der også på kasetten, altså et lille bitte mærke med Hard drive required, men det gjorde der også på GTA V men den virker jo fint på ekstern, og i mit hovde er en hardrive også 4gb slim'en, men der blev jeg så klogere denne gang. smiley

Der er også meget tuderi over det på internettet hvis man googler det, hvilket jeg godt kan forstå.

• #10   7. dec 2013 Så er det også for dumt at lave en så lille HDD. Sjovt nok kan jeg sige det sammen om de 500gb som der er på PS4. Har 3 spil installeret, 9 videoer, som den automatisk gemmer når man spiller. Tilsammen fylder det ca 100 gb. Det er sgu ikke mange spil, der kan ligge på den, før man skal til at have større HDD.

• Laila K
    Laila K Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #11   25. dec 2013 Ja min søn fik en i julegave en Xbox og battelfield og har brugt hele formiddagen på at finde ud af han ikke kan spille , total nederen kan jeg kun sige

• #12   25. dec 2013 Laila K
    I kan få en 320GB harddisk på Amazon til omkring 380kr. Den købte jeg, det er den største der er lavet til Xbox 360.

Den er godt nok ikke original, men en original koster også det samme som en Xbox så ikke meget point i sådan en.

Amazon.co.uk men ikke køb fra sælgeren Icolorfull. Vær opmærksom på om det er UK de sender fra, da nogen af dem sender fra Kina.

Kommentér på:
Hvad koster en intern HDD til Xbox 360 i Bilka?

Annonce