{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Hvad synes du? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den her lille dyt jeg gerne vil give et lille pift, så den bliver frisk og anderledes at se på. Jeg har ikke valgt den fordi jeg synes den var fed men fordi jeg var nød til at købe bil med fornuften..
Jeg vil gerne have en bagrude tekst, mørkere tonede ruder og blomster eller andet på siden, men aner ikke hvad..
Har du nogle ideer der kunne give denne bil et pift? Til billige penge.
Har ikke noget kalde navn, så ang. Bagrude tekst ved jeg ik hvordan folk vælger deres??
Kan lide anderledes ting, som alle andre ikke har. Det vil blive lavet prof.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes du?
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 405
    #1   7. aug 2013 ton bagsideruder og bagrude, indfarv sidespejl og dørhåndtag,

    kan ikke se hvorfor folk vil køre med noget skrift i bagruden, det er total ligegyldigt.
    keep it clean - nemt og simpelt og så bare sørg for at den bliver holdt pæn smiley


  • #2   7. aug 2013 skift den ud

  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #3   7. aug 2013 mal den hvid (eneste der ikke behøver være hvidt er håndtag), pinke eller lilla alufælge, pink eller lilla (ja, pinke eller lilla) tonede ruder, xenon lygter og så vil jeg ellers køre et pink eller lilla tema indvendigt, evt. lege med anlæg også..
    jeg syntes man skal holde det ydre så clean så muligt, jeg er også imod klistermærker her og der og pis og lort...

    og så syntes jeg du ska smide et rigtigt anlæg, det gør det satme lidt sjovere at kører bil at man har noget at lytte til.. ikke nødvendigvis med sub i bagagerum men et godt komponent sæt i front, samt en seriøs fuldtone til dem bagerst og så en god forstærker.. det gør meget smiley


  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #4   7. aug 2013 ellers ka jeg også godt lide kaspers forslag smiley

  • #5   7. aug 2013 Tak for ideer smiley
    Som der står i teksten har jeg ikke mulighed for at skifte den ud, jeg købte den med fornuften og havde ikke andre muligheder. En kører godt og er diesel modellen med luksus interiør i den model så det fint smiley
    Pino hm er det ik dyrt at male den


  • #6   7. aug 2013 Nej nej nej....

  • Kenny K
    Kenny K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #7   7. aug 2013 Stickerbomb over det hele haha smiley

  • #8   7. aug 2013 Gerne jeres seriøse meninger smiley
    Ikke holdninger til bilen...


  • #9   7. aug 2013 Min seriøse mening .: DONT !!!

    Gem pengene til den næste bil, eller næste ferie, eller noget andet fornuftigt.

    Bagrude tekst signalisere .... Klaphat ( Sorry )

    Mvh mik


  • Kenny K
    Kenny K Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #10   7. aug 2013 det var skam seriøse og ellers som Mik S siger lad være med at bruge penge på sådan en gammel 4 hjulet kød scooter spild af penge smiley

  • #11   8. aug 2013 Okay tak for meninger, må se ad. Bilen er ikke gammel men bortset fra det.. Og ja ku jo lægge pengene til side smiley

  • Maylous
    Maylous Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #12   8. aug 2013 Har lige købt en lille grå ligende din eftersom jeg kom i den dødelige klub og smaderede min elskede corsa baby.. 20 cm kortere. damn det kan lade sig gøre. Efter et kæmpe slag på min egen selvtillid som billist. Måtte jeg købe mig en ny lille!
    Fie kommer til at stå på bagklappen. og sorte fælge på, starter med at bruge de stål fælge jeg har til det sjove projekt. Med tiden skal de seje på. grin..


Kommentér på:
Hvad synes du?

Annonce