1.185 visninger
|
Oprettet:
Fest/selvskabslege {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Står og skal holde 16 års her på lørdag.. Jeg har kigget på nettet efter nogle lege, men det er simpelthen for tyndt! Det er ikke noget der er værd at kigge efter, efter min mening.
Derfor kunne jeg godt bruge jeres hjælp lidt.. VI er ude i et telt, ca 40 mennesker i alt, alderen 16-18 år.. Hvad kan vi lige finde på? Det må gerne være simpelt, og med brug af så lidt materialer som muligt
Udover det, så nogle gode langvarige drukspil?
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Sæt i værk!
jan 2007
jan 2007
jan 2007
WoooooooooooooooooooooB wobwobnnnnn WOOOOOOOOOOOOOOOOOB dududu BOOOOOOOOOOOOOOOOOOB
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 224
Havde dog forventet en smule mere seriøsitet..
jan 2007
Det er da pissesejt!
Tænk lige med alle de personer I kommer, hvor awesome en fight det ikke ville blive?
Husk billeder og video!!
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Alle starter med 1. Feks en brik. Det kan f.eks et lille flag som bordpynt eller sådan noget man har man kan dele ud af.
Folk skal så spørge ind til hinanden og svarer man med "ja", taber man et flag til den der stillede spørgsmålet, men omvendt taber man ikke et flag hvis spørgsmplet blev luret. og man ikke entydigt svarer med et ja.
Man kan også bestemme om "nej" er mere foretrukent end "ja", eller endda kører spillet over 2 runder. hvor man har byttet om på, om det er ja eller nej er udløser en brik.
Et ja eller nej udløser ikke et flag, hvis en anden stiller en med spiller et spørgsmål som der svare med ja. Det er kun spørgsmålsafsender der kan taget et flag.
Hvis man til gengæld siger ja som en del af en samtale
Har man ingen flag kan man stadig spørge, men man har ikke noget at miste så man kan sagtens vinde sit flad tilbage..
Legen løber så over en selvvalgt tid og vinde
Man stiller hinanden en masse fuldstændig underlige spørgsmål bare for at få et svar. Ganske underholdende
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 44
Ellers så lav en sang leg hvor man bliver delt op i grupper, med 4-5 stykker i hver. Alle får et glas vand som man bruger til at gurle en melodi, som de andre grupper så skal gætte. ''Gæt en melodi'' var super populært til sidste familiefest, og får selv de stille folk til at more sig
Husk at lave kort med forskellige melodier som skal gurles, og god fest!
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 224
Chealla - Tak for buddet..Også udskrevet
Mette B - Kongespil er en skide god idé! Også skrevet på.. Din gæt en melodi, er heller ikke så dårlig, men bliver bare lidt svært.. Halvdelen vil jo nok ikke være med til at slukke for musikken..
Patrick C - Tak for buddet! Jeg har skam overvejet det, men blev enig med mig selv om det svinede for meget.. Der er jo nok kun mig til at rydde op dagen efter
Fest/selvskabslege