{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.183 visninger | Oprettet:

Kørekort B, Teoriprøve, vejens forløb, omgivelser, udstyr osv osv {{forumTopicSubject}}

Hej.
Synes at have hørt det med vejens forløb, udstyr, omgivelser, tilstand ikke er noget man ser i den rigtige teori prøve mere.

Er der noget om det? nogen der har været oppe for nyligt :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort B, Teoriprøve, vejens forløb, omgivelser, udstyr osv osv
  • #1   26. jul 2013 Hva vil du vide

• #3   26. jul 2013 Det jeg spørger om smiley

• #4   26. jul 2013 Jeg har været oppe to gange, ja jeg mistede kortet efter to måneder. Men jeg km op i vejen forløb og udstyr mht teori spørgsmål. smiley

• #5   26. jul 2013 Synes bare at have hørt at man ikke bruger betegnelserne som Vejesn forløb osv mere?

• #6   26. jul 2013 Og det var i august og i oktober

• #7   26. jul 2013 Jo det gør de stadigvæk de nye prøver er grafik og lyd bare blevet bedre.

• #9   26. jul 2013 Er færdig med Teori, er bare ikke kommet op endnu da jeg sku og er på ferien nogen uger.

Kørsel mangler jeg kun lidt op til selve køreprøven

Har købt adgang til prove.dk og ligger næsten altid med et par fejl for meget >:C

• #10   26. jul 2013 Sagtens jeg gik igennem første gang begge gange med 0 fejl. Bare følg godt med

• #12   27. jul 2013 Nu har jeg alle kørekort og det eneste jeg har prøvet i de rigtig prøver ved politiet, det er vejens forløb og tilstand, men ellers ja så er alt det andet fjernet. har aldrig dumpet teoriprøve eller køreprøve, det er slet ikke så svært hvis man bare følger lidt med smiley

• #13   27. jul 2013 Var oppe for 1 uge siden, og gik ud med 1 dumme fejl.
    Men vejens forløb bruges stadig, og det bruges hver gang der sker noget med vejen på billedet som du skal være særligt opmærksom på, fx sving, lyskryds, rundkørsler, bump mm.
    Vejens udstyr bruges også, dette er du særlig opmærksom på ved manglende cykelsti på steder hvor du må køre 80km/t. Dette spørgsmål kommer dog sjældent.
    Vejens omgivelser bruges hvis du køre i en skov, på parkeringsplads til boligområde, lege områder, osv.
    Vejens klasse og vejens type bruges også.

Det du skal tænke over er, om du er opmærksom på tingene, eller særligt opmærksom.
    Du skal være opmærksom på ALT, men kun særligt opmærksom på de ting der kan have betydning for din kørsel.

Fx er du opmærksom på cyklisten på cykelstien.
    Men du er særligt opmærksom på cyklisten hvis han køre på vejen og du er nødsaget til at skulle overhale ham smiley

• #15   27. jul 2013 Det er ændret, en kammerat har også lige været oppe, det er meget lettere end dem til undervisningen smiley

• #16   27. jul 2013 Der er kun digital test meget få steder, da det ikke er alke kommuner der har råd til at indkøbe det smiley
    Men spørgsmålene kan lyde således: Du køre ca 80km/t på en hovedvej, bilen foran kører meget langsomt, hvordan vil du forsætte?
    Jeg er særlig opmærksom på vejstriberne?
    Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb?
    Jeg er særlig opmærksom på modkørende?
    Jeg er særlig opmærksom på nedsat vejgreb?

Kun et eksempel.

• #17   28. jul 2013 Er godt klar over det, er færdig med teori. smiley men tak for alle svarene aligevel

Det var bare om det stadig var brugt, men det lyder det som om det er, ihvertfald for de steder der ikke køre digitalt endnu smiley

Kommentér på:
Kørekort B, Teoriprøve, vejens forløb, omgivelser, udstyr osv osv

Annonce