{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.905 visninger | Oprettet:

leje et gopro {{forumTopicSubject}}

Dav

Jeg vil gerne leje et gopro kamera, men er der nogen der kender nogle billige steder?

Jeg har fundet nogle steder hvor man kan leje hero2 for 500 kr for en uge og black edition for 500 kr i en uge, men jeg synes det er fuldstændig overdrevet at så meget i leje for et kamera derkoster
2000-3500 kr.

Jeg vil ikke til at købe et sprit nyt da jeg gerne lige vil finde ud af om det er noget for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje et gopro
  • #3   24. jul 2013 Du kan leje mit for 500,-/uge det er et hero 3 black, med touch skærm og 32gb mem( det eneste der duer anno 2013)

Depositum på 3000,- skal erlægges sammen med lejen, men tilbagebetales selvfølgeligt, når kameraet tilbage leveres i perfekt stand..

Mvh Mik

• #4   24. jul 2013 Det skal helst være noget til 250 kr for en uge synes 500 er for voldsomt, ellers er jeg bare en nærigrøv smiley

• #5   24. jul 2013 Thez, det er sådan noget med onlinebestilling jeg har set lidt på smiley

• #7   24. jul 2013 Jeg fupper ikke !! mit udstyr er sprit nyt. Men det koster at afleverer noget som ikke er i samme stand som det afhentede, dette testes selvfølgelig af os begge, både ved afhentning og aflevering.

Alle defekter vil blive betragtet som du har købt den beskadigede del til den pris vi sammen billigst kan finde det til (inkl fragt) på ebay.co.uk ( det billigste sted at handle gopro når man er dansker) dette gøres ved aflevering.

Jeg modtager IKKE reparerede dele og accepterer heller ikke nogen form for udskiftning af ødelagte enkelt dele på kameraet...

Om du er en nærrigrøv smiley vil jeg ikke udtale mig om, men hvis du vil leje dit udstyr ud billigere når/hvis du køber selv, så er det ok med mig smiley
    Mvh Mik

• #8   25. jul 2013 Har lige været inde forbi ebay og kigge og fandt nogle nye white edition med en lav startpris så indtil videre har jeg budt 500 kr, men mon ikke prisen ender en del højere smiley

• Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #9   25. jul 2013 Lad os sige du lejer det fordi du vil ligge og køre motorcykel.
    Sugekoppen svigter og den ryger på jorden.
    Du mener ikke at det er din fejl at sugekopppen svigtede, men det kunne tyde på at du havde sat den på, på en lidt forkert måde, og derfor svigtede den måske og kameraet røg på jorden og kamerahuset fik nogle skrammer. Det virker måske stadigvæk, men det er ikke i samme stand som da du afhentede kameraet.

Og derfor skal man naturligvis erstatte det som ikke er i samme stand som da man hentede det. Det samme som hvis den bliver vandskadet fordi man dummer sig, så skal man selvfølgelig også punge ud for et nyt, og derfor stiller ma nvel de 3000 i depositum smiley

• #10   25. jul 2013 Køb da et i stedet for. Jeg vil godt nok heller ikke gi så meget for at leje et kamera.

Så heller købe et også sælge det igen hvis man ikke gider at bruge det.

Jeg tror kun du vil blive glad for det. Det kan jo altid bruges til et eller andet. smiley

• Adolf
    Adolf Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 42
    #11   25. jul 2013 Over et halvt år siden mit eget sidst var i brug. smiley

• #12   25. jul 2013 White er skod smiley

tjek div tests

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #13   25. jul 2013 Køb black edition den bliver du glad for!
    Har den selv, super lækkert kamera!

Kommentér på:
leje et gopro

Annonce