{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

peak performance {{forumTopicSubject}}

Dav

Sidder og laver nogle opgave til engelsk eksamen og jeg har lavet en peak performance reklame og jeg skal finde ud af i hvilket medie, jeg vil fremvise reklamen. Men jeg er ikke ligefrem modeekperten der læser magasiner, så vil lige høre jer om i har en ide til hvilket medie jeg kunne udgive den i det er en reklame med en sort vinter jakke til mænd i alderen 18-30 år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peak performance
  • #1   15. jun 2013 jae, PP er jo halv dyrt så ved ikke hvor godt det passer sammen med den gruppe der læser !M?

• #2   15. jun 2013 Hvad med sådan noget som EUROMAN?

• #3   15. jun 2013 Det kan der være noget om, jamen så tager jeg !M smiley

• #5   15. jun 2013 Jeg ville ikke sætte det i M! Det er efter min mening mærker som Colour Wear der hører til der.

Umiddelbart ryger de som regel i sportkataloger, sejlerblade, skisport etc. Men synes bestemt ikke peak passer ind i hverken M! eller Euroman.

SKYHIGH: Der hvor jeg arbejder kan vi selvfølgelig sælge lidt billigere, da vores er en webshop, så vi holder omkostningerne nede. Ellers synes jeg at priserne står ret fast i systemet. Men ja, forrige års kollektioner bliver kastet ud med rabatter

• #6   15. jun 2013 Da jeg lavede min opgave valgte jeg nogle frittids blade/ferie blade

Kommentér på:
peak performance

Annonce