{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

Lars I
Lars I
Tilmeldt:
4. feb 2007
Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70

støjende nabo på en hverdag!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har det store problem jeg er nabo til en der åbenbart lige har valgt at holde fest på en onsdag klokken lidt i 12. det betyder fuld musik og larm fra gæster..

og det er tit det sker.

Hvad skal man lige stille op?

skal jeg konfrontere dem lige nu eller skrive en klage?
en seddel på hans dør eller hvad gør jeg. Er ved og være godt træt af det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støjende nabo på en hverdag!!
  • #1   5. jun 2013 Hvis du er til konfrontationer så ring på hans dør i morgen eftermiddag og forelæg din frustration overfor ham. Ellers er den diskrete måde jo bare at skrive en seddel og droppe den i hans postkasse.. Så må han jo lige lave en rundspørge inden han holder larmende fest næste gang, eller også finde et andet sted at gøre det.

  • #2   5. jun 2013 Ring til udlejer.

  • Lars I
    Lars I Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70
    #3   6. jun 2013 Jeg sætter en seddel op på hans dør inden jeg køre i skole imorgen. også tager jeg kontakt til udlejeren..

    Utrolig man ikke tænker på andre end sig selv!


  • #4   6. jun 2013 Ville ringe på døren og bede dem pænt om at være stille.
    Hvis ikke det hjælper så ringer du til Politiet.
    Og skriver en klage med tidspunkter osv.


  • Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #5   6. jun 2013 Jeg ville feste med.

  • #8   6. jun 2013 Jeg havde tidligere det problem at min overbo larmede (meget højlydt) i sengen ofte efter kl 1 i hverdagene. Der virkede det at gå op og banke på når de lige var kommet godt igang.

  • #9   6. jun 2013 Har oplevet det et par gange. 2 gange ringede jeg på døren og bad ham slukke for det lort. 3 gang fandt jeg den største køkkenkniv og ringede på igen. Det er nu over et halvt år siden der har været fest derinde i en hverdag.

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #10   6. jun 2013 David A.
    Og havde det været mig du havde lavet det stunt hos, så havde du fået 30+ dage i brummen. Dummeste forslag nogensinde.


  • #11   6. jun 2013 Okay politi kommisær. Heldigt for mig at det ikke var dig jeg gjorde det hos? Eller........ Heldigt for dig karlsmart smiley

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #12   6. jun 2013 Heldigt for mig? Er du 12 år gammelt mentalt eller hvad sker der her?

    Tror nærmer det er heldigt for dig, at det var en 17-18 årig knægt du bankede på hos, enhver normal voksen person havde sparket dig væk, smækket døren og tilkaldt politiet. Og det er absolut strafbart at true med kniv, som oftes fængsels straf.

    Og politi kommissær? Har ikke en skid at gøre med jeg skal sidde og være hellig, men dit råd er dummere end snot, og kan ende med at give #TS(eller andre svage personer som læser dit råd) en frygtelig masse problemer, og pletter på straffeattesten.

    Skovl.


  • #13   6. jun 2013 Okay ????? I dont give a f.... Kunne ikke være mere ligeglad med dig og din mening smiley

  • #14   6. jun 2013 Bank på døren og bed ham om at dæmpe sig. Sker det et par gange efter tager du en saks med, banker på og vader ind og klipper ledningerne over.

  • #15   6. jun 2013 Quest han havde ikke fået en straf. Påstand mod påstand.

  • #17   6. jun 2013 Præcis derfor man køber hus på landet !

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #18   6. jun 2013 Majholt, yes yes.. påstand mod påstand. 15 mennesker i en lejlighed, kontra en popsmart 25 årig knægt, der er skide ligeglad med sund fornuft.....

  • #19   6. jun 2013 David A: Nu sagde du jo godt nok du ikke var rockerrelateret i et andet indlæg, det min fejl, nu husker jeg det. Du er plastik-rocker smiley Selvom det er en røver historie du fyrer af herinde, så er det da nogle taber fantasier du går med. Tror lige din alder herinde skal ændres til noget mere troværdigt, hmm, 13 år? Waka waka, tastatur gangster.....

  • #21   6. jun 2013 Quest - Hvem siger der er 15 personer, og ikke bare en enkelt?

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #22   6. jun 2013 i dag kl. 08:40
    Har oplevet det et par gange. 2 gange ringede jeg på døren og bad ham slukke for det lort. 3 gang fandt jeg den største køkkenkniv og ringede på igen. Det er nu over et halvt år siden der har været >>>>fest<<<<< derinde i en hverdag.
    Satme en sølle fest hvis han sad alene..


  • #23   6. jun 2013 Ye okay fik ikke lige det med festen med i farten smiley

Kommentér på:
støjende nabo på en hverdag!!

Annonce