{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Hund i lejet lejlighed ( aalborg ) {{forumTopicSubject}}

Står og skal bruge en lejlighed i aalborg/nørresundby..
men har en hund.. og det er næsten umuligt at finde nogle lejligheder hvor man må ha husdyr..
Men syntes bare at man ser så mange der har hund i de lejligheder i aalborg, holder udlejeren ikke øje med sådanne noget? og hvis, siger man så bare at det er en man passer eller er det noget man aftaler med udlejeren for en merpris?
Min plan ville så være at ligge et billig gulvtæppe ud i hele lejlighenden, for den ikke ridser gulvet, den hverken gør', tisser inde, eller ødelægger noget.
Hvis nogle kender nogle i nrs eller aalborg med en lejlighed de vil udleje, må de skrive.. ( forholdsvis billig lejlighed )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i lejet lejlighed ( aalborg )
  • #2   20. mar 2013 Julie: Det kommer helt an på hvilken hund det er.. De fleste udlejere og boligforeninger tillader ikke muskelhunden.. Der er ingen boligforeninger her i Horsens hvor det er tilladt af have muskelhund.

• #4   20. mar 2013 Julie P er journalist og ved ALT !!!

• #6   20. mar 2013 Det er en amstaff smiley

• #8   20. mar 2013 Når man anskaffer sig en amstaff, ved man jo at en lejebolig er nærmest umulig.

Køb en bolig, det er din eneste mulighed med sådan en type hund. (og ja, har selv haft amstaff, og været klar over konsekenserne).

• #9   20. mar 2013 den er os 6 år, så det var før der var alt det snak om dem.
    men ja, det bliver nok ikke helt nemt

• #10   20. mar 2013 Jeg fik min i 08 og der var det i hvert fald et problem smiley

prøv at kigge efter private udlejere, og tag hunden med når du skal ud at kigge, så de kan se at den er flink.
    ofte skriver rpivate at de ikke vil have hunde, men kan så godt gå med til andet hvis hunden ikke generer naboerne og man selv hæfter for al evt. ødelæggelse smiley

At leje dig ind et sted, hvor du ahr ret stor risiko for at blvie smidt ud og være hjemløs, synes jeg er meget risikabelt.

• #11   20. mar 2013 Kunne godt være man skulle prøve.
    tak for hjælpe

• #12   20. mar 2013 I boligselskaber er det som regel ikke tilladt. Typisk på grund af de ikke gider stå til ansvar for at giver skideballer ud for dyr der larmer.
    Desuden kan nogle hunde og katte kradse i gulvet som kræver ekstra behandling ved fraflytning, eller et ødelagt akvarie kan give fugtskader med store problemer til følge.

Private er lidt mere large med det, fordi de enten har forståelse for det, eller nemmere ved at finde en lejer når mange typisk har en kat.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #13   20. mar 2013 Jonas et akvarie høre ikke under husdyr, lige som hamster og gnaver heller ikke gør. og boligforeningerne kan ikke smide dig ud på det grundlag. Har du et seriøst akvarie, har du også en seriøs indbo forsikring, og så er der ingen ko på isen der.

#Ts, hvad er dit budget? Jeg har boet i Limfjordshuset tidligere, med 2 katte uden problem. Naboerne havde også mindre hunde.

• #14   20. mar 2013 Mange af de hundeejere i Aalborg enten ejer lejligheden eller har hunden der uden at udlejer ved det. Vi har 2 hunde i opgangen, på trods af vi ikke må ha' dyr - udlejer er jo alligevel aldrig på besøg smiley

• #16   20. mar 2013 Thez. Altså nu ved jeg ikke om du kan læse, men jeg skriver vi har 2 i opgangen, skriver intet sted at det er mine vel?

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #18   21. mar 2013 Tror du skal finde noget privat, desværre er 98% af alle danske boligselskaber blevet racister overfor hunde.

• #19   21. mar 2013 Hmm ja okay, må tage kontakt til nogle udlejer og fortælle som det er..
    Vil hvertfald ligge gulvtæppe i hele lejlighen så den ikke riser gulvet..

Kommentér på:
Hund i lejet lejlighed ( aalborg )

Annonce