{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

M S
M S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Dankort spærret pga overtræk {{forumTopicSubject}}

Hej baboom . :). Jeg har fået spærret min dankort for formeget overtræk og nu har banken bestilt sådan en MasterCard direct. Ville de så sige at jeg skal give min arbejds giver ny konto oplysninger eller sker det automatisk ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dankort spærret pga overtræk
  • #2   17. mar 2013 ja samme oplysninger

men intet overtræk mere med det kort haha

• #3   17. mar 2013 Det eneste der ændres er dit kort..
    Du har stadig samme konto osv

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #4   17. mar 2013 og så er det ikke alle steder det kan bruges som betaling. Bl.a. taxa 4x35 kan ikke tage de kort uden prægning i.

• #5   17. mar 2013 den eneste forskel er kortet, og hvad du kan gøre med dette. Det påvirker altså ikke løn/overførsel/netbank.

Din bank har spærret dit Dankort fordi du har haft overtræk, med det nye kort kan du IKKE lave overtræk og det kan ikke bruges lige så mange stedet som Dankort.
    Altså dit nye kort er har saldokontrol, så du kun kan bruge det beløb, der står på kontoen - der kan ikke knyttes kredit til kortet.

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

Svar: 80
    #6   17. mar 2013 Har du overvejet at få lavet et buget der evt holder? Kunne være en løsning fremad rettet smiley

• M S
    M S Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #7   17. mar 2013 Jeg takker for jeres indlæg?? . Rasmus J . Ja jeg har overvejet det længe har været minus på kortet i 2 år alle måneder . Man bliver bare så fristet af alt mulig mærkelig ting og så er det os dyrt med de bytur . Tja har brugt en masse penge jeg ikke havde .

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

Svar: 80
    #8   17. mar 2013 Har selv været der med både 5-10 og 20.000 i minus plus 2-3 lån og et konstant overforbrug. Men idag køre den stille og roligt op ad på kontoen. har skrabet godt 30.000 sammen bare det seneste år (på en lærlinge løn) men det er også ved at lave restriktioner over for mig selv. Er man ikke klar til det, så kommer man til at køre med minus i mange år. Jeg laver lidt frivilligt arbejde og er du selv opsat på at få noget hjælp og ligge din indkøbs stil om og er parat til at ligge dine vaner om så må du jo lige smide en privat besked. Jeg har nogle redskaber der kan hjælpe dig til at få rettet op på tingene, men det kræver en vilje fra din egen side at overholde de regler du selv sætter op.
    Kan sige dig at det er så meget federe at ligge sig til at sove om aftenen uden at tænke på hvor pengene til de næste regninger kommer fra. Og den bytur drengene har snakket om hvor alle skal samles og drikke sig hønefulde er der pludselig råd til uden at skulle bekymre sig over hvor pengene skal komme fra.
    eller som nu, hvor jeg står og skal ud og have lidt inventar, jeg har muligheden for imorgen at køre ud og hente det, men ved at jeg har muligheden for bare at hente det gør også at jeg ikke higer lige så meget efter det og der ved har jeg valgt at bruge lidt tid på at finde det helt rette til min lejlighed.
    Så hvis du har lyst til at få lidt hjælp så smid en besked, så får du mit skype navn og mobil nummer, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig på rette kurs. For at sidde og høre på en bankrådgiver er til at lukke op og skide i, de bor på en helt anden planet end vi andre og der er meget få der fatter hvad den virkelige verden går ud på.
    Men kan love dig at fanger du ideen i de koncepter/værktøjer (som er meget simple) som jeg nu har så kan der faktisk gå helt sport i at spare op til de ting man gerne vil have og det er en kæmpe sejer når det først lykkedes smiley

Kommentér på:
Dankort spærret pga overtræk

Annonce