Drømmeland - historier {{forumTopicSubject}}
Sker det til tider at du kan huske dine drømme?
Sker det at du næsten altid husker dine drømme?
Eller er det bare helt sort når du ligger og sover?
Hvad er den bedste drøm du har haft?
Hvad har du drømt om i nat?
Hvad drømmer du ofte om?
Hvad for en husker du allerbedst?
Hvis jeg skal være ærlig så husker jeg ikke altid de drømme jeg har haft, men hvis jeg endelig gør det, så er det kun de drømme jeg har haft, hvor det er at jeg har vågnet, og derefter er faldet i søvn igen. Lad os sige at jeg vågner op en Lørdag morgen med tømmermænd, og jeg så ligger mig til at sove igen. Så er der størst mulighed for at jeg husker den drøm jeg har haft.
I nat der drømte jeg om at jeg var 2 stationer væk fra Københavns hovedbanegård (et sted som ikke findes her i landet, ifølge min drøm) og der gik jeg rundt helt forvirret og ville finde mig et billigt hotel hvor jeg kunne være. Pludselig står jeg på en togstation og så tager jeg toget til Københavns hovedbanegård. Der møder jeg så en barndomsveninde som siger at hun skal med mig hjem da hun har aftalt med min søster at hun sover der i nat. Og så skulle vi pludselig til fest på et hotel, og der skulle vi bare gå ind og sige navnet på den person som havde et værelse der. Jeg var så ret forvirret og siger pigens navn som jeg lige havde fundet ud af, at hun skulle med mig hjem. Og det spolerer så hele festen og festen slutter og alle bliver smidt ud. Så er jeg åbenbart ret alene efter det, og 2 alt for søde blondiner kommer forbi, og de spørger så om jeg vil med hjem i deres bil (en bil som aldrig ville kunne få lov til at køre på de danske veje her i Danmark) og jeg siger at det vil jeg da gerne, og så kører vi hjem til dem. Vi ankommer så til en kæmpe kælder fyldt med bentley'er rolls-royce, nyere jaguarer og mange andre biler. Derefter kommer vi op i en rigtig Københavner lejlighed og det er ikke svært at se jeg er taget med 2 tøser hjem som har ret så velhavende forældre....... og der slutter min drøm så.
Den drøm jeg især husker er en drøm jeg tit har. Det er hvor jeg er ombord på Titanic mens den synker.
Har du intet at fortælle som er relateret til emnet så bare lad være med at skrive
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
drømmer altid sjove og underlige ting som slet ikke giver mening.
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 2 Svar: 1.128
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
Den sidste drøm jeg havde.
Handlede om at jeg var en ægte jedi!.
( i ved dem fra star wars!).
Men spørg mig om det var fedt :-).
aug 2008
Følger: 143 Følgere: 142 Svar: 2.299
Men ellers drømmer jeg tit om meteornedslag osv..
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Jeg tænker aldrig over mine drømme, og kan ikke huske hvornår jeg sidst har kunne huske dem.
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 272
Det nok bare svært at glemme 2 søde små blondiner med det perfekte udseende, og så at det var døtre til en meget velhavende familie, og derfor følte jeg mig ekstra beæret over at så pæne tøser lige netop valgte mig fra ''gaden'' af.
Kan huske at de 2 stationer længere væk hvor jeg kom fra, inden jeg kom til hovedbanegården, der havde jeg glemt min ''bagage'' og min bærbare computer osv.. men at jeg sked fuldstændig på det, for nu var jeg sammen med de tøser, så var jeg fuldstændig ligeglad med alle mine ting og min bærbare computer, haha.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
aug 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 14 Svar: 164
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
Jeg har tit oplevet at jeg drømmer min kæreste går fra mig og her i nat drømte jeg at jeg rendte med en af hans venner, men dog stoppede ham i at kysse mig.
hvad skal det betyde..
aug 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 14 Svar: 164
Drømmeland - historier