{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Drømmeland - historier {{forumTopicSubject}}

Sker det til tider at du kan huske dine drømme?
Sker det at du næsten altid husker dine drømme?
Eller er det bare helt sort når du ligger og sover? smiley

Hvad er den bedste drøm du har haft?
Hvad har du drømt om i nat?
Hvad drømmer du ofte om?
Hvad for en husker du allerbedst?

Hvis jeg skal være ærlig så husker jeg ikke altid de drømme jeg har haft, men hvis jeg endelig gør det, så er det kun de drømme jeg har haft, hvor det er at jeg har vågnet, og derefter er faldet i søvn igen. Lad os sige at jeg vågner op en Lørdag morgen med tømmermænd, og jeg så ligger mig til at sove igen. Så er der størst mulighed for at jeg husker den drøm jeg har haft.

I nat der drømte jeg om at jeg var 2 stationer væk fra Københavns hovedbanegård (et sted som ikke findes her i landet, ifølge min drøm) og der gik jeg rundt helt forvirret og ville finde mig et billigt hotel hvor jeg kunne være. Pludselig står jeg på en togstation og så tager jeg toget til Københavns hovedbanegård. Der møder jeg så en barndomsveninde som siger at hun skal med mig hjem da hun har aftalt med min søster at hun sover der i nat. Og så skulle vi pludselig til fest på et hotel, og der skulle vi bare gå ind og sige navnet på den person som havde et værelse der. Jeg var så ret forvirret og siger pigens navn som jeg lige havde fundet ud af, at hun skulle med mig hjem. Og det spolerer så hele festen og festen slutter og alle bliver smidt ud. Så er jeg åbenbart ret alene efter det, og 2 alt for søde blondiner kommer forbi, og de spørger så om jeg vil med hjem i deres bil (en bil som aldrig ville kunne få lov til at køre på de danske veje her i Danmark) og jeg siger at det vil jeg da gerne, og så kører vi hjem til dem. Vi ankommer så til en kæmpe kælder fyldt med bentley'er rolls-royce, nyere jaguarer og mange andre biler. Derefter kommer vi op i en rigtig Københavner lejlighed og det er ikke svært at se jeg er taget med 2 tøser hjem som har ret så velhavende forældre....... og der slutter min drøm så.

Den drøm jeg især husker er en drøm jeg tit har. Det er hvor jeg er ombord på Titanic mens den synker.

Har du intet at fortælle som er relateret til emnet så bare lad være med at skrive smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmeland - historier
  • #1   12. mar 2013 Igår nat drømte jeg min kæreste droppede mig fordi jeg fik en øjenbrynspiercing..
    drømmer altid sjove og underlige ting som slet ikke giver mening. smiley

• #3   12. mar 2013 Jeg drømte at jeg var ude at sejle i kano sammen med to gode veninder, jeg har i virkeligheden. Jeg havde en kano for mig selv, og de delte deres. Den sø vi sejlede på, var sådan en rigtig creepy en, med tåge og hele mulevitten. Da det blev nat skulle vi sove i vores kanoer, og det gjorde vi så. Om natten da vi lå og sov, vågnede jeg, fordi jeg var meget liderlig (...). Så jeg hoppede ud af min kano, svømmede over til mine veninders kano, og voldtog den ene veninde, mens hun sov - de vågnede ikke, og jeg svømmede tilbage til min egen kano og sov sødt videre.......

• #4   12. mar 2013 Mine drømme er fucked up!.

Den sidste drøm jeg havde.
    Handlede om at jeg var en ægte jedi!.
    ( i ved dem fra star wars!).

Men spørg mig om det var fedt :-).

• #5   12. mar 2013 Drømte i nat at jeg kørte med en eller anden, hvor vi kom til at køre en lille dreng ned. Og forsatte et godt stykke før vi opdagede vi slæbte ham bagefter bilen. Og så fik jeg at vide jeg skulle gå over bag bilen og tage billeder af det, som jeg ikke lige var vildt begejstret for. Og pludselig stod vi inde på en mcD, hvor jeg stod ude bagved med den her døde lille dreng der lå på et bord, imens en anden skulle ringe 112. Og så blinkede han pludselig med øjnene og kom til live. Det næste der skete var at ham, og hans forældre boede i mit gamle barndomshjem, og så var de pludselig zombier det ene øjeblik hvor de stod og råbte ud af vinduerne og alt muligt, og så var alt normalt igen. Og jeg stod bare ude foran huset og gloede. Det forsatte så en 4-5 gange, og så vågnede jeg smiley
    Men ellers drømmer jeg tit om meteornedslag osv..

• #6   12. mar 2013 Hvis man skal huske sine drømme, skal man gerne tænke dem igennem INDEN man rejser sig.

Jeg tænker aldrig over mine drømme, og kan ikke huske hvornår jeg sidst har kunne huske dem.

• #7   12. mar 2013 Jeg ved ikke ligefrem om jeg tænker mine drømme igennem lige inden jeg vågner.
    Det nok bare svært at glemme 2 søde små blondiner med det perfekte udseende, og så at det var døtre til en meget velhavende familie, og derfor følte jeg mig ekstra beæret over at så pæne tøser lige netop valgte mig fra ''gaden'' af.
    Kan huske at de 2 stationer længere væk hvor jeg kom fra, inden jeg kom til hovedbanegården, der havde jeg glemt min ''bagage'' og min bærbare computer osv.. men at jeg sked fuldstændig på det, for nu var jeg sammen med de tøser, så var jeg fuldstændig ligeglad med alle mine ting og min bærbare computer, haha.

• #8   12. mar 2013 jeg skrev også, at man gerne skulle smiley Selvfølgelig er der nogen drømme man kan huske, uanset hvad man gør, men de fleste drømme glemmes når man rejser sig smiley

• #9   12. mar 2013 Jeg drømmer altid, fucking hver nat.. Men det er altid sådan nogle angst drømme, hvor alle de ting jeg frygter skal ske så sker. Spørg liiiige om det er øv.

• #10   12. mar 2013 Baun det samme sker ved mig.
    Jeg har tit oplevet at jeg drømmer min kæreste går fra mig og her i nat drømte jeg at jeg rendte med en af hans venner, men dog stoppede ham i at kysse mig.

hvad skal det betyde.. smiley

• #11   12. mar 2013 Ku forestille mig det havde noget med mine sociale "handicap" der blev overført til mine drømme også, og så hvis man er stresset eller sådan noget.. :S

Kommentér på:
Drømmeland - historier

Annonce