{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Panda
Panda
Tilmeldt:
16. jan 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114

Elgiganten {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået en telefon tilbage fra Elgiganten i dag (xperia x8). Den kunne ikke oplade. De siger de har lavet nogle tests, og ingen fejl har fundet. Desuden har de opdateret softwaren. Men den vil stadig ikke oplade. Jeg har prøvet med flere forskellige opladere, som jeg ved virker, da de kan oplade min nuværende telefon.
Jeg kunne jo bare sende den ind igen, men jeg tvivler på de vil løse problemet denne her gang. Kan jeg bede dem om at vise mig at den kan oplade, eller hvad skal jeg gøre?
Telefonen er fra 9. marts 2012.

Jeg har også fået telefonen jeg bruger til dagligt tilbage i dag (LG Optimus L3 E400). Nogle gange kan jeg ikke modtage smser eller opkald. Nogle gange er det bare et par timer, og problemet løser sig selv, andre gange bliver jeg nødt til at genstarte den. Det problem har de heller ikke løst, da den lige har gjort det igen. Det nytter vel heller ikke bare at sende den derind igen, så hvad skal jeg gøre?
Telefonen er fra 21. december 2012


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elgiganten
Kommentér på:
Elgiganten

Annonce