Elgiganten {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået en telefon tilbage fra Elgiganten i dag (xperia x8). Den kunne ikke oplade. De siger de har lavet nogle tests, og ingen fejl har fundet. Desuden har de opdateret softwaren. Men den vil stadig ikke oplade. Jeg har prøvet med flere forskellige opladere, som jeg ved virker, da de kan oplade min nuværende telefon.
Jeg kunne jo bare sende den ind igen, men jeg tvivler på de vil løse problemet denne her gang. Kan jeg bede dem om at vise mig at den kan oplade, eller hvad skal jeg gøre?
Telefonen er fra 9. marts 2012.
Jeg har også fået telefonen jeg bruger til dagligt tilbage i dag (LG Optimus L3 E400). Nogle gange kan jeg ikke modtage smser eller opkald. Nogle gange er det bare et par timer, og problemet løser sig selv, andre gange bliver jeg nødt til at genstarte den. Det problem har de heller ikke løst, da den lige har gjort det igen. Det nytter vel heller ikke bare at sende den derind igen, så hvad skal jeg gøre?
Telefonen er fra 21. december 2012
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 793
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
jan 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
LØVEN - Nej, det har jeg ikke. Jeg testede bare hurtigt om den kunne oplade.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
jan 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 867
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 335
Jeg formåede at aflevere en Sodastream 3 gange, og 3. gang var lykkens gang. Så ville de godt give mig ret i at: "Hov, nej det har du ret i, den burde faktisk ikke kunne dét der. Det kan godt være den er knækket" - så nogle gange skal man åbenbart være stædig
Elgiganten