{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Værd at skifte batteri? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har fået fat i en Iphone 3gs 32GB. Kun gud ved hvor gammel den er smiley Men kan forstille mig sådan en 3'er har en del år på bagen.

Den kan knap nok holde en dag. Den kan tage en dag på to opladninger. Bruger den til musik og spil en gang imellem. Mit intryk generelt af Iphone er at de holder ikke særlig længe? mht strøm.

hvor lang tid holder en Iphone 3gs normalt strøm?

Hvis det der, så giver jeg den hele turen og køber alt nyt indhold samt ny skærm så den bliver som ny smiley og i hvid hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værd at skifte batteri?
  • #2   28. jan 2013 Tænkte bare på at købe sådan en her
    (link fjernet)

Og så en skærm.

Så er telefonen ihvertfald total renoveret smiley

• #3   28. jan 2013 Du har jo ikke prøvet det? du ved intet om kvaliteten.

Tror bare jeg går ud fra de flere hundrede anmeldelser der er der inde af produktet istedet for en ramdom på Baboom smiley

• #4   28. jan 2013 min 3gs 32gb holder to dage hvis jeg ikke bruger den. ellers alt fra 5 timer til 1 dag hvis jeg bruger den til musik, spil og nettet smiley

• #5   28. jan 2013 Okay har din far det?
    Du ved intet om det, og har INGEN erfaringer overhovedet om det.
    Det er sider som den jeg linkede til, firmaer som feks din far køber fra.

Bare lad vær når du aligevel ikke ved noget om emnet.

• #6   28. jan 2013 Hvordan kan du udtale dig om kvalitet af noget du aldrig har haft, rørt ved, eller hørt om?

Nåh ja din far arbejder med mobiler, min fejl.

Sagde også eksempel.

• #7   28. jan 2013 Altså hvis du slår 3g og wifi fra når du ikke bruger det giver det også lidt ekstra. min SGS3 holder en dag. jeg går i en betonbygning og slukker jeg ikke for 3g, så er min telfon død klokken ca 17. dvs 11 timer efter jeg er stået op.

Har du prøvet at resette den også?

• #8   28. jan 2013 Martin B
    Bare stop...

Jonas
    Har gendannet den med det samme jeg fik den, og slået Bluetooth fra og sat brigness ned.

Kan jeg høre musik på normal mobil netværk? altså ikke 3g?

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #9   28. jan 2013 OMG i opfører jer som små børn!

Det er unuligt at sige hvor lang tid en telefon kan holde strøm - det kommer jo fuldstændig an på hvor meget den bliver brugt...?

Vil godt bakka Martin lidt op - Originale dele er altid at foretrække. Kina komponenter som dem du linker til kan skam godt fungere, men ville bestemt ikke foretrække at skifte alle de originale dele ud med den, med mindre det er højest nødvendigt...

Hvis du tror dit batteri er dødt, så skift den - en ny koster 60 kr.

• #10   28. jan 2013 Ja, hvis musikken ligger på kan du jo sagtens bruge den som mp3 afspiller, uden at være på nettet men hører du musik online, giver det ret meget mening at den ikke holder ret lang tid.

• #11   28. jan 2013 Bruger Yousee musik smiley
    Men prøver at slå 3g fra og ser om det hjælper smiley
    Men køber også nyt batteri på et tidspunkt og måske overstående sæt for at få en hvid iphone smiley og fixe mute knappen.

• #12   28. jan 2013 Søren

Som du selv siger kommer det helt an på hvordan opretter bruger sin telefon.
    Det er ikke nok at tro, hans batteri er dødt. Risikoen er høj ja pga alderen, og sikkert 3-400 op/afladninger . Men hvis det bunder ud i han ikke bruger telefonen med omtanke, hjælper det jo sådan set ikke ret meget at købe et nyt batteri. Det kan han jo ligeså godt spare, hvis det eneste det drejer sig om er at holde telefonensprocessor, ram og databrug på et lavere niveau.

• #13   28. jan 2013 ..

Hvis du bruger den slags tejenster er det forståeligt nok.
    Der står den imens du hører musik og henter mange megabyte hver gang du hører et nummer, som du smider ud når det er færdigt, og henter det igen hvis du vil høre det igen.

Prøve imorgen ikke at brugemusiktjennesten og se hvordan batteriet så reagerer. Så finder ud af præcist hvor tung en process det er for telefonen

• #14   28. jan 2013 Baboom voksen. Please stop dig selv. når det handler om batteriet er det jo det jeg hentyder til

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #15   28. jan 2013 @ Babooms Voksen

Hehe hvis det du prøver at sige, er at iPhones bliver lavet i Kina, så er jeg skam helt med på det - det står endda bag på den smiley

Men der er stadig forskel på kvalitet...

• #16   28. jan 2013 Har hørt musik sammenlagt en time smiley og spillet 2 timers tid plus lidt facebook.

Andres android telefoner plus min gamle kan sagtens holde i dage, og er ikk sådan at det er normalt at falde 10% på at spille et kvarters tid.

• #17   28. jan 2013 Er sikker på, at havde jeg fundet en dansk butik der havde importeret dem, og sat dem til 500kr ville der slet ikke have været nogen diskusion om det her smiley

• #18   28. jan 2013 Yep det ved jeg.
    Er der ikke en instilling, så programmere lukker helt når der trykkes på home?
    Synes det iriterende at skulle lukke det hele derinde hele tiden smiley

• #19   28. jan 2013 Når vi snakker et batteri, så lad den for fanden blive i lommen. sådan bruger du den med omtanke hvis du vil øge batteritiden.

Jeg ved godt du elsker at provokere. Opfør dig lidt voksen eller gå i seng, det er vidst over din sengetid

• #20   28. jan 2013 Ved ikke hvem du snakker til.

Men en smartphone skal squ da kunne spille musik i flere timer på en opladning? kunne bruges i sine pauser, og spille lidt? og skulle gerne kunne klare en dag på en opladning. Min telefon klare ingen af tingene smiley

• #21   28. jan 2013 Den var til ham der skulle forestille sig at være babooms voksen, men jeg fornemmer det er sarkastisk ment han kalder sig det.

.. Ja, den burde da kunne spille nogle timer. Men som sagt smartphones holder ikke godt på batteriet. Jeg har vænnet mig til at den holder omkring en dag, og når jeg går i seng er den ofte nede omkring de 20% og så sætter jeg den til ladning så den er klar når jeg står op smiley

Kommentér på:
Værd at skifte batteri?

Annonce