{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

Næsepiercing - go eller no go? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik lavet en piercing i næsen da jeg var 15 år gammel, jeg har altså snart haft den i 4 år og er nået til det punkt hvor jeg ikke rigtig selv lægger mærke til at den er der - den sidder der ligesom bare.

Jeg har udviklet mig rigtig meget fra rebel-teen til en mere eller mindre selvsikker ung kvinde der er igang med uddannelse og er rigtig glad og generelt slet ikke er samme person som før, og i den forbindelse har jeg overvejet, om jeg skal pille min piercing ud. Jeg synes stadig at den er vildt flot, men jeg er lidt ærgerlig over hvad nogen mennesker synes at den udstråler, og samtidig frygter jeg at den kommer til at begrænse mig når jeg søger job. Jeg har bare haft den så længe, at den ligesom er en del af "mig," og det er et stort skridt for mig at pille den ud så jeg er meget i tvivl.

Jeg ved godt at det er et komplet åndssvagt dilemma, og at det er skørt at inddrage fuldstændig fremmede mennesker, men hvad synes i, skal den ud eller blive? Og hvorfor, hvorfor ikke? Fordi den ikke klæder mig, fordi den udstråler noget forkert eller?? smiley tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsepiercing - go eller no go?
  • #1   26. jan 2013 hvis du har en stift i, istedet for en ring så er du stortset på ligefod med alle andre jobansøgere...

• #2   26. jan 2013 og hvis du er glad for den, så behold den

• #3   26. jan 2013 Jeg synes nu den er meget diskret, som DD siger, så kunne du skifte den ud med en stift i stedet for hvis det er et problem. Men eftersom der er så mange der har ring i næsen i dag synes jeg ikke det er noget man som sådan lægger mærke til smiley

• #4   26. jan 2013 min mening: jeg synes godt du kan tage den ud. jeg synes ikke altid at man skal vælge det udseende man selv bedst kan lide, synes tit man lige skal have sit "førstehånds indtryk" i baghovedet når man tage beslutninger angående sit udseende. det er jo bland andet, de mennesker omkring dig der gør dig til den du er.
    desuden er du rigtig pæn med eller uden..

• Jarl S
    Jarl S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #5   26. jan 2013 Ud den er klam!

• #8   26. jan 2013 Hvis du kan lide den, skal du da beholde den og være ligeglad med hvad nogle mennesker måtte mene at den udstråler. Piercinger er så almindeligt et syn at det ikke længere kan forarge ret mange. Om man så synes det er pænt eller ej, det er så en anden sag smiley
    Man kan heldigvis nu om dage sagtens have styr på tilværelsen og være et "pænt" menneske, selvom man stadig kan lide kropsudsmykning og bærer det.
    Du kan jo bare tage en stift i i stedet for ringen, det er meget mere diskret smiley

• #11   26. jan 2013 Tak for de mange svar smiley

Jeg vil ikke have en stift, det synes jeg ikke er pænt, det er for poppet for mig. Men det er jo smag og behag. Så for mig er det ringen eller intet.

Jeg kan godt lide Smuts tanke med min rebelske periode, selvom jeg selvfølgelig stadig er samme person, har jeg ændret mig meget. Mht at tage den ud et par dage og så sætte den i, så er det lettere sagt end gjort. Jeg kan desværre ikke selv sætte den i igen, så jeg skal have en professionelt hjælp og det er jo lidt småbeværligt.

Men mange tak for de mange tanker fra jer alle, det har helt sikkert givet stof til eftertanke

Kommentér på:
Næsepiercing - go eller no go?

Annonce