{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Dansk modeblog. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom freaks. smiley

Jeg vil gerne lige høre hvad i syntes om denne blog :
(link fjernet)

Der er ikke så meget endnu, da den første er blevet åbnet i dag, men det er en blog omkring kommende mode i danmark, streetstyles, outfits osv.. smiley

Hvad syntes i om selve siden, kom med noget konstruktivt ?
Gode ting, dårlige ting, hvad kan laves om, hvad mangler osv.. ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk modeblog.
  • Shotcaller
    Shotcaller Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #2   22. jan 2013 Du må ikke reklamere for hjemmesider eller lign. i forummet..

- Der mangler indhold først og fremmest.

• #4   22. jan 2013 Shotcaller : Hvis du læste mit indlæg færdig i stedte for at sige der mangler indhold, ville du vide den er første startet i dag. Og efter som det er en blog, så kommer der indlæg op hverdag, hvilket er hele fidusen i en blog.
    Kig evt : http://gratis-blog.dk/hvad-er-en-blog.aspx

SKYHIGH : Grunden til jeg gør det inden der komme for mange indlæg er at jeg gerne vil vide hvad folk mener inden der kommer rigtig gang i den. Men eftersom din manglede dømmekraft træder i kræft, er jeg bange for du ikke kan hjælpe. smiley
    Og læst det jeg skrev til Shotcaller, en blog går ud på min ligger et indlæg ind, gerne hver dag, så eftersom den lige er startet, så er det korrekt det ikke er meget at se på, endnu. smiley

• Shotcaller
    Shotcaller Tilmeldt:
    feb 2009

#5   22. jan 2013 Ja, men vi kan jo ikke vurdere noget som ikke er der?

Selve bloggen ligner jo alle de andre og er overskuelig, så hvad søger du egentligt feedback på??

• #6   22. jan 2013 SKYHIGH : Du kan jo følge med og finde ud af det. smiley Hehe.

Shotcaller ; Jeg søgte feedback, ang selve hjemmeside, og ikke indholdet. Det kunne være nogen mente at der manglede en side, eller nogen der syntes den skulle være mere teknisk osv... Der er skam meget konstruktivt man vil kunne komme med, hvis man havde noget fornuftigt at sige hvert fald. smiley

• #7   22. jan 2013 kedelig-kedelig-kedelig..
    intet indhold, intet spændende...

det er jo bare tomt? hvordan kan man bede om mening når der intet er at bedømme

• #8   22. jan 2013 Cecilie T : Til dig kan jeg OGSÅ sige, i skal ikke bedømme indholdet, for jeg ved godt der ikke er meget eftersom den lige er gået i luften idag.

Det jeg søgte var en mening om design, farve, idéer osv...
    Du syntes den er kedelig, det er feedback som kan bruges. smiley Men resten kan jeg desværre ikke rigtig bruge.

Men designet er med vilje gjort enkelt, da det skal være til at overskue, uden for mange dikke dar. smiley

• Shotcaller
    Shotcaller Tilmeldt:
    feb 2009

#9   22. jan 2013 Nu må du ikke blive mobset, for jeg synes da jeg hjælper dig! smiley

Du burde nok hvertfald starte med et nyt domæne, for hvis jeg var hipster (som jeg HELDIGVIS ikke er) og var ude efter det nyesten nye, var det ikke den url jeg ville associere med en modeblog..

Og de der leggings er da noget af det mest makabre jeg længe har set.. Hvis de bliver smarte en dag, æder jeg min hat.

• #10   22. jan 2013 Syntes ikke du var til meget hjælp med dit første indlæg, men det hjælper da på det. smiley
    Det er ikke nødvendigvis ALT det bliver til en trend i danmark, og de leggings er ikke lagt ind med henblik på at de bliver moderne i dk. smiley
    De er lagt ind da det er noget anderledes som ejeren syntes er fedt, så også står i teksten, hvis du har læst den?

• Shotcaller
    Shotcaller Tilmeldt:
    feb 2009

#11   22. jan 2013 Hvad havde du regnet med, når du ikke forklarer nærmere hvad du vil have feedback på?

Hvorfor skulle jeg læse en tekst om pigetøj? - Måske din næste lektie, folk gider ikke læse lange tekster eller små liners medmindre du appellere til en bredere skare..

• #12   22. jan 2013 Du skal i hvert fald omdøbe dine billeder når du ligger dem ind.

Ser virkelig uproffesionelt ud når man trykker på et billede, og så kommer denne tekst frem :

3D-Ribs-dress-Side_1024x1024

• #13   22. jan 2013 Ved ikke om du vil kalde : 3D-print fra Black Milk. Jeg er personligt helt vild med det. Hvad syntes i? Hot/Not?
    For en lang tekst? smiley

Men hvis du ikke gider læse om pige mode, hvorfor så kommentere i første omgang, for at folk skal se hvor god du er til at skrive indlæg? smiley

Men tak for din feedback Shotcaller - Behøver ikke mere fra dig. smiley

• #14   22. jan 2013 Woops, det er blog ejeren der står for det, men det skal fikses. smiley
    Mange tak for du tog dig tid. smiley

• Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
    #15   22. jan 2013 Fint og overskueligt.
    Mht farve er det dog lige alt for hvidt for mit vedkommende.
    Og headeren synes jeg også er lidt kedeligt. Et navn og et aftryk af læber - måske lidt mere farve på den også.

• Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

#16   22. jan 2013 Jeg synes desuden også at der skulle stå "contact" i stedet for at det står under "About me"

• #17   22. jan 2013 Ja, headeren er lige krudsedulle nok til mig...

• #18   22. jan 2013 Kerian : Okay, det vil jeg tænke lidt over, og se hvad jeg kan finde på. smiley Tak for dine inputs. smiley

Henrik B : Hvad mener du ang headeren? At skriften er for ulæslig ? smiley

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #19   22. jan 2013 Generelt set synes jeg at langt de fleste modeblogs efterhånden er homogene og bloggerens baggrund har ofte ingen "ekspertise" anden en en almen interesse - og det giver ofte de her præference/hot or not-blog. Intetsigende og alt for normativt.

NÅ, ang. det du faktisk spørger om:
    Designet er udmærket og overskueligt, men jeg mangler nogle kreative elementer. Det er næsten for simpelt, men om en "design/fashion"-blog får succes afhænger nok mere af dets indhold end det grafiske element. smiley

• #21   22. jan 2013 SKYHIGH : Du er velkommen til at skrive til mig PM, så kan vi tag den der i stedet. smiley

• #22   22. jan 2013 Men for at besvare det kort, kender du så til http://www.margrethe-skolen.dk/ ?
    - Og kender du til at Norge og mange andre lande er langt foran Danmark hvad angår mode? smiley

Vær venlig at svar i PM så vi ikke fylder tråden med dette.

• Kerian
    Kerian Tilmeldt:
    nov 2009

#23   22. jan 2013 SKYHIGH: Jeg kan overhovedet ikke forstå hvorfor at du skal snakke ondt om personen som skriver på bloggen, når det er selve(som det også står allerøverst) bloggen du skal give konstruktiv kritisk af sådan, at man har mulighed for at forbedre layoutet.

• #24   22. jan 2013 Fuck mode!

Kommentér på:
Dansk modeblog.

Annonce