559 visninger
|
Oprettet:
Dansk modeblog. {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom freaks.
Jeg vil gerne lige høre hvad i syntes om denne blog :
(link fjernet)
Der er ikke så meget endnu, da den første er blevet åbnet i dag, men det er en blog omkring kommende mode i danmark, streetstyles, outfits osv..
Hvad syntes i om selve siden, kom med noget konstruktivt ?
Gode ting, dårlige ting, hvad kan laves om, hvad mangler osv.. ?
feb 2009
Følger: 1 Svar: 4
- Der mangler indhold først og fremmest.
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 82 Svar: 374
Kig evt : http://gratis-blog.dk/hvad-er-en-blog.aspx
SKYHIGH : Grunden til jeg gør det inden der komme for mange indlæg er at jeg gerne vil vide hvad folk mener inden der kommer rigtig gang i den. Men eftersom din manglede dømmekraft træder i kræft, er jeg bange for du ikke kan hjælpe.
Og læst det jeg skrev til Shotcaller, en blog går ud på min ligger et indlæg ind, gerne hver dag, så eftersom den lige er startet, så er det korrekt det ikke er meget at se på, endnu.
feb 2009
Selve bloggen ligner jo alle de andre og er overskuelig, så hvad søger du egentligt feedback på??
feb 2009
Shotcaller ; Jeg søgte feedback, ang selve hjemmeside, og ikke indholdet. Det kunne være nogen mente at der manglede en side, eller nogen der syntes den skulle være mere teknisk osv... Der er skam meget konstruktivt man vil kunne komme med, hvis man havde noget fornuftigt at sige hvert fald.
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
intet indhold, intet spændende...
det er jo bare tomt? hvordan kan man bede om mening når der intet er at bedømme
feb 2009
Det jeg søgte var en mening om design, farve, idéer osv...
Du syntes den er kedelig, det er feedback som kan bruges.
Men designet er med vilje gjort enkelt, da det skal være til at overskue, uden for mange dikke dar.
feb 2009
Du burde nok hvertfald starte med et nyt domæne, for hvis jeg var hipster (som jeg HELDIGVIS ikke er) og var ude efter det nyesten nye, var det ikke den url jeg ville associere med en modeblog..
Og de der leggings er da noget af det mest makabre jeg længe har set.. Hvis de bliver smarte en dag, æder jeg min hat.
feb 2009
Det er ikke nødvendigvis ALT det bliver til en trend i danmark, og de leggings er ikke lagt ind med henblik på at de bliver moderne i dk.
De er lagt ind da det er noget anderledes som ejeren syntes er fedt, så også står i teksten, hvis du har læst den?
feb 2009
Hvorfor skulle jeg læse en tekst om pigetøj? - Måske din næste lektie, folk gider ikke læse lange tekster eller små liners medmindre du appellere til en bredere skare..
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Ser virkelig uproffesionelt ud når man trykker på et billede, og så kommer denne tekst frem :
3D-Ribs-dress-Side_1024x1024
feb 2009
For en lang tekst?
Men hvis du ikke gider læse om pige mode, hvorfor så kommentere i første omgang, for at folk skal se hvor god du er til at skrive indlæg?
Men tak for din feedback Shotcaller - Behøver ikke mere fra dig.
feb 2009
Mange tak for du tog dig tid.
nov 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 41
Mht farve er det dog lige alt for hvidt for mit vedkommende.
Og headeren synes jeg også er lidt kedeligt. Et navn og et aftryk af læber - måske lidt mere farve på den også.
nov 2009
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
feb 2009
Henrik B : Hvad mener du ang headeren? At skriften er for ulæslig ?
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
NÅ, ang. det du faktisk spørger om:
Designet er udmærket og overskueligt, men jeg mangler nogle kreative elementer. Det er næsten for simpelt, men om en "design/fashion"-blog får succes afhænger nok mere af dets indhold end det grafiske element.
feb 2009
feb 2009
- Og kender du til at Norge og mange andre lande er langt foran Danmark hvad angår mode?
Vær venlig at svar i PM så vi ikke fylder tråden med dette.
nov 2009
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
Dansk modeblog.