{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

M O
M O
Tilmeldt:
27. okt 2008
Følger: 1 Emner: 85 Svar: 50

Markedsføring - Gangnam Style - hvad opnår youtube? {{forumTopicSubject}}

Hvad får et site som YouTube ud af at Gangnam Style er blevet så populær som den nu engang er? Mange sociale medier anvendes til viral marketing – men har disse sider en bagtanke og kan de på nogen måde tjene på at ex. Et klip bliver et kæmpe hit?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markedsføring - Gangnam Style - hvad opnår youtube?
  • #1   17. jan 2013 reklame.

  • AmerK
    AmerK Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #2   17. jan 2013 Har du aldrig set hvordan youtube er proppet med reklamer? Der er stortset reklamer over alt på siden efterhånden; i videoerne, i siderne, de små popup vinduer osv. - des flere der har set en video, des mere bliver en reklame værd. Og så skal nævnes alle de potitielle click der kommer på reklamerne, de får penge per. click og hvormange har efterhånden kke set gangnam style? Kan være mange der potientielt har trykket på en sådan reklame. Og derudover, hvis der kommer et køb igennem den youtube reklame (også kaldet affiliate marketing) så er der yderligere betaling til youtube.

    Ligeledes har youtube mulighed for at konkret markedsføre imod dig som slutbruger, da de ved hvad du har interesse for. Hvis du f.eks. sidder og ser meget om biler, kommer det nok ikke som en overraskelse at der kommer mange reklamer omhandlende biler & tilbehør. Youtube ved en masse omkring dig, og den måde du bevæger dig rundt på nettet end du egentlig selv går og tror.


  • #3   17. jan 2013 1 milliard views er også lig med at 1 milliard har været inde på YouTube. Det giver reklame ja...

  • #4   17. jan 2013 Youtube?.

  • #5   17. jan 2013 Adblock Plus giver mig 0 reklamer - men det er selvfølgelig også at tage gratis tjenester hårdt analt, for det er dét de lever på.

    Kunne jeg overskue de reklamer der en gang i mellem kommer på Youtube, så havde jeg whitelistet den.. Men når jeg skal se en 15 sekunders reklame for at se en 30 sekunders sjov video får jeg altså nok...


  • Ricardas Z
    Ricardas Z Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 15
    #6   17. jan 2013 Adblock Plus - +1 Yeahh smiley

  • #7   17. jan 2013 Ved nu ikke helt om det er helt gratis for dig at kigge på f.eks. videoer på Youtube, du betaler bare med dit privatliv smiley

Kommentér på:
Markedsføring - Gangnam Style - hvad opnår youtube?

Annonce