{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Martin Bay .
Martin Bay .
Tilmeldt:
30. jan 2008
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 29

Hjælp til Facebook! Hvorfor bliver det ikke vist? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom brugere smiley

Min Facebook er lidt underlig...
Ja, det kan godt være, at det lyder egoistisk, og at det virker lidt som om, at jeg bare vil "Like-hunte", men kunne da egentligt godt tænke mig, at folk skulle vide dette.

Jeg har fået mig en kæreste, wuhu, og det er selvfølgelig blevet offentligtgjort på Facebook. Det mærkelige er, at når jeg går ind på min egen profil, altså, får vist min side, kan jeg sagtens se, at der står "Er i et forhold" osv, og at der er vinget af ved "Fremhæv historie". Det mærkelige er så bare, at det ikke kan ses på Facebook forsiden? Har spurgt flere af mine venner, og de kan kun se det via min kæreste. Altså, der står på forsiden, at hun er kommet i et forhold, men ingen steder på forsiden står der, at jeg er kommet i et forhold.

Hvad kan det være, og kan der gøres noget ved det? Synes det er lidt træls, at næsten ingen ser det, for vi har trods alt mange forskellige venner.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Facebook! Hvorfor bliver det ikke vist?
  • Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #1   3. jan 2013 Så skriv da en status istedet, hvis det er så vigtigt.... Men du har ret!!! Det virker som om du like-hunter.....

  • #3   3. jan 2013 Skal siges, at jeg heller ikke får notefikationer for det.

  • #4   3. jan 2013 Hvordan står det i indstillingen? (Det lille felt i højre hjørne) Den kan stå til at kun du kan se det, offentligt, venner eller brugerdefineret..
    Kunne jo være der var krydset af ved 'kun mig', for så er der ingen andre der kan se det..


Kommentér på:
Hjælp til Facebook! Hvorfor bliver det ikke vist?

Annonce