{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lightinthebox.com
  • #1   28. dec 2012 Hvornår lærer folk og bruge trustpilot?

http://www.trustpilot.com/review/www.lightinthebox.com - Læs de danske.

• #2   28. dec 2012 Har kigget derinde, men der er både gode og dårlige erfaringer

• #3   28. dec 2012 Ville blot sikre mig om det er nogle uheldige kunder eller om det blot er sådan på den side

• #4   28. dec 2012 Så prøv og overvej at der ikke er én eneste "*****" dansk anmelding.

• N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #5   28. dec 2012 Vi fik en kjole til datteren.. 2 par sko et slør og nogle andre småting... Fik det hele uden nogle problemer.. Havde en besparelse på godt 3000 kr... Efter told og moms

• #6   28. dec 2012 De har de skønneste bryllupskjoler og bryllups invitationer til utrolige skønne priser, som kæresten godt kunne tænke sig at købe, det er grunden til at jeg gerne vil vide om jeg kan handle der, da jeg ved at det er mange penge, vil jeg selvfølgelig ikke bare kaste mig ud i det smiley

Dejligt at høre nogle positive responser smiley

• #7   28. dec 2012 Den side, og søstersider, er oppe og vende dagligt herinde smiley
    Står endda på forsiden endnu...

http://www.baboom.dk/forum/off-topic/223651-virker_den_her_side

• #8   28. dec 2012 Det er også fordi man i disse tider oplever meget snyd og bedrag så man ender med at blive kritisk og mistroisk smiley

• Palomabianca
    Palomabianca Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #9   29. dec 2012 Sir...blev du snyd der? det er vigtig at være objektiv....jeg har ikke handlet der, derfor vil jeg ikke udtale mig om lige den medie, men paypal betalings måde er vigtig når man skal handle på nettet, særlig på sider som man kender ikke til....Pas godt på jer selv og Godt Nytår:-)

• #10   29. dec 2012 Og de har skrevet en kommentar til ALLE dem der har givet dårlig anmeldelse, men sjovt nok står der det samme i alle deres kommentarer. Tvivler på at de overhovedet har læst anmeldelsen.

• #11   29. dec 2012 Sir.. Hvor har du de informationer fra?

Jeg leverer dagligt pakker derfra og har aldrig hørt kunderne klage.
    Man skal bare være opmærksom på told og kvaliteten afspejler prisen.

• #12   29. dec 2012 Alt at dømme, så er brudekjole et skidt valg derfra?

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #13   29. dec 2012 aldrig haft problemer med dem.

• Palomabianca
    Palomabianca Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #14   30. dec 2012 kære Sir. det kan godt være..... det er bare påstand. Hvis du har ikke oplevet noget negativ med den side så må du ikke udtale dig dårlig om dem. Jeg personlig handler ikke på den side, derfor kan jeg ikke tillade mig omtale dårlig den side. Jeg har dog købt noget der en enkelt gang og fik det hjem- det tog langt tid - omkring 30 dage men det er normalt her smiley ud over det, køber jeg ikke der fordi jeg læser så meget negativ om dem - jeg tør ikke. Der findes folk, der med vilje skriver noget dårlig om noget bare for at udlægge det for andre. Jeg ved det og blev selv chikaneret og kritiseret for en vare jeg havde til salg på DBA. Person blev ved skrive kommenter og skrive dårlig om min produkt uden kende til det. Jeg var nød at tage annonce af men så solgt jeg det en anden sted på nettet. Det er lille ting og det har ikke noget med sagen at gøre her - men der findes mennesker der er ikke tilfredse uanset hvad og vil skrive dårlig om et eller anden produkt - om det passer eller ikke passer.... man skal bruge fornuft - så længere betaler man med Pay Pal har man sted hvor man er beskyttet - få man ikke sin vare hjem - få man erstatning - få man varer hjem der er i stykker få man tilsend nyt eller erstatning - jeg har oplevet begge ting og blev ikke snyd. Man som sagt - brug fornuft, tænkt dig om, handl ikke der hvor du føler dig ikke sikker eller tro ikke på sælger. Kontakt sælger, stil spørgsmål til varen og andre relevante osv, få dialog med sælger. Vi er så fristet til at købe for der er billig - det er normalt, brug hoved, intuition. Vi kan måske ikke altid beskytte os helt fra de onde men pas på dig selv

Kommentér på:
lightinthebox.com

Annonce