{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Dilemma: problem med køber, hvad skal man gøre. {{forumTopicSubject}}

Jeg solgte igår et sæt ældre B&W højttalere til en på DBA.

Han var personligt og hente dem og hørte dem ved ret god volume inden køb og så ganske tilfreds ud.

Det er højttalere jeg selv har brugt i stuen, der er spillet stort set alt musik på dem også ved høj volume og de har altid spillet perfekt.

Allerede 1 time efter han var købt fik jeg en sms med en sviner over at de "skrattede" når de spillede bass og et flere bass enheder var defekte og han ville have pengene igen.

Prøvede at fortælle ham at det måtte være hans udstyr der var fejl på men han bliver mere og mere ubehagelige.

Så mit dilemma er lidt

A: skal jeg tage dem retur og risikere at få et par højttalere retur som er ødelagt? det drejer sig kun om 500kr

B: skal jeg holde på min ret at de virkede da han fik dem og det ikke er min fejl hans udstyr har ødelagt højttalerene, han lyder som typen der kunne blive besværlig og komme med dumme trusler, er ikke bange for ham man min kone går hjemme alene om dagen med min lille datter og er ikke glad for at hun skulle få bøvl med ham.




Hvad ville i gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma: problem med køber, hvad skal man gøre.
  • #1   6. dec 2012 Laver altid en slutseddel ligemeget hvad jeg køber eller sælger. Så der ingen bøvl er. Enten har han sprunget lortet eller så skal han have ny forstærker. Uanset hvad er det ik din hovedpine.

  • #2   6. dec 2012 Køre ud til ham og lyt om det passer, hvad han siger. Og er det tilfældet, så tænk på din familie, når nu du siger han godt kunne virke som typen, der kommer med trusler osv. Fjolset har sikkert, sat højtalerne til, lige da han kom hjem og skruet op, men enhver ved, at det vil de tage skade af, når vi har den frost som vi har lige pt. Det ville du dog nok aldrig kunne forklare ham smiley


  • #3   6. dec 2012 du skal bare lade ham være du har solgt dem som prøvet og beset og han har der med sagt okay til at købe og det gjorde han. du hænger ikke på en skid undskyld sproget men sådan er det fuck ham.. smiley

  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #4   6. dec 2012 Det er en privat handel så der er ingen garanti smiley Du skal bare skide ham et styk!

  • #5   6. dec 2012 Du skal bestemt ikke tage dem retur, du skal derimod optage samtaler hvis han ringer, og gemme sms´er, og den første der virker truende går du bare til politiet med hvis han fortsætter.

Kommentér på:
Dilemma: problem med køber, hvad skal man gøre.

Annonce