1.825 visninger
|
Oprettet:
Hårkur til afrenset hår? {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Har idag fået afrenset mit hår 3 gange hos frisøren i dag, og har fået lagt en standard farve i.
Mit hår er nu meget tørt og sart - derfor ville jeg høre om nogle har en god og effektiv hårkur der vil hjælpe?
Jeg skal have farvet lyse striber i, her om 14 dage og indtil dag bruger jeg silver shampoo (der lysner håret), en hårkur fra matas og en olie til tørt hår.
Dog er jeg lidt skeptisk om matas hårkure er effektive nok?
På forhånd tak for svar
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.454
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 176
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 59
Det skal være helt vådt af olie, put derefter en pose på hovedet der holder det fugtigt. Lad det så sidde i 2 timer.
Det er rigtig godt til håret. Det giver fugt i håret og blødgøre det (:
Jeg gør det også selv, det giver et super godt resultat, og så er det en billig måde at gøre det på
PS: Når du skal vaske olien ud af håret igen så start med at tage shampoo i håret først, og skyld derefter håret.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.870
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 244
Skal lige siges, at jeg gik fra at være mørkhåret til at blive blond, og inden da havde jeg fået farvet mit hår i Spanien, og det gjorde, at mit hår blev fuldstændig smadret og knækkede af i store totter. Men efter at have brugt den hårmaske et par gange, så er mit hår blevet lige så dejlig blødt, som det plejer at være
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
bruger shampoo når jeg er i bad, og derefter lader jeg mit hår blive håndklæde-tørt og derefter putter jeg hårkuren i det lange.(aldrig put det i hele håret, så fedter det) og det lægger en beskyttende skald
og 1-2 om måneden smører jeg mit hår ind i olie (kokos olie, eller andet slags olie. lige hvad du har lyst til) på tredje dagen, og lader det sidde i natten over. det bliver håret blødt og glansfyldt af.
Og jeg undgår at føntørre mit hår og glatte det så ofte. og hvis jeg gør bruger jeg varmebeskyttende spray. kan godt betale sig
dec 2007
Jeg hverken glatter eller føntørre mit, og i perioder reder jeg det ikke med en børste, netop for ikke at slide på det
dec 2010
dec 2007
dec 2010
dec 2007
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 59
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 44
Jeg har bestemt ikke været sø ved mit hår, men ved hjælp af hårkuren er der stadig liv i det (:
Den kan fås her for 169.- (vejl. udsalgspris er 315.-)
http://www.beautycos.dk/product.asp?product=527
Og deres service er helt fantastisk ! Ellers vil jeg anbefale at du prøver at ringe ind til dem og høre hvad de vil anbefale dig, det har jeg selv haft gjort og de er simpelthen så søde !
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 454
( det er kennys kæreste der skriver ;)) Joico har lavet nogle rigtig gode hårkure, fx den her. De havde en som blev kåret til en af de bedste hårkure på markedet, er ikke helt sikker på det er den jeg har, det ligner ikke den godt nok. Men jeg blev anbefalet at påføre den om aftenen og skylle ud om morgenen også vaske hår bagefter, da det giver så meget fugt at dit hår godt kan blive fedtet.
Men jeg bruger den kun en gang imellem nu og kan mærke at den giver rigtig god fugt.
Hårkur til afrenset hår?