{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.242 visninger | Oprettet:

Nat-kikkert fra Aldi... {{forumTopicSubject}}

Den der natkikkert de havde til 799,-....
Er der nogen der har købt den ? Og virker den ok til prisen ?

NEWTON® Natkikkert NV-4
Natkikkert til iagttagelse af objekter i skumringen og om natten.

•4x forstørrelse
•Objektiv Ø: 50 mm
•Observationsrækkevidde: Op til 300 m
•IR-forstærkning
•Inkl. taske, pudseklud og objektivbeskytter
•3 års garanti og adgang til hotline

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nat-kikkert fra Aldi...
  • #1   10. nov 2012 Eftersom 799.- er en meget lav pris for en natkikkert - så er den nok ok til prisen smiley

• #2   10. nov 2012 Hvis man ikke kan se noget i den om natten, er selv 100,- kroner for dyrt.. smiley

• #3   10. nov 2012 Min erfaring siger deres produkter er gansnke udemærkede. Mange gange er den slags produkter også bare svære at gennemskue.

Jeg er ikke skide skarp i det der med optik, men lige præcis her er det jo det der fortæller om en kikkert er god.
    Et hurtigt kig på google fortæller mig at en identisk kikkert koster ca 1700,- så det er jo en god pris
    Dvs som allerede sagt, får du hvad du betaler for.
    Søg selv på google eller tag til en fotohandler og få dem til at forklare dig hvad optikken betyder. Jeg har læst om det flere gange, men jeg glemmer det konstant smiley

• #4   10. nov 2012 Som sagt på BG, dét der er CRAP!

PVS-14 koster over 16k det er 3Gen og du skal derop før det kan bruges til noget smiley

• #5   10. nov 2012 # Gregersen

For den der har brug for det er det måske Crap, men hvem opretter bare synes det er en fed gadget til hobby brug er den sikker ganske udemærket.

Det er de færeste der får en idé med at de lige vil spendere 16000 på noget de ikke ved om de har behov for.

Det er meget fin tat komme med din mening, men at det er lort, og komme med en fuldstændig absurd sammenligning er jo ikke mere værd for opretter end 5 potter pis.
    Det er nogenlunde det samme som at spørge om en Toyota Aygo er god. Der vil jeg jo promte svare nej, det er noget billigt skrabet lort der næsten skal skubbes igang, men skal vedkommende kun bruge bilen til at køre til bageren, ja så er der heller ikke behov for mere end sådan en.

• #6   10. nov 2012 Jonas - Har du overhovedet erfaring med optik mht. Thermisk og Lysforstærkende (Night vision) ?

Du kan måske se 3 meter frem i mørke (Hvis du er inde i et rum) med den der, det kan du også hvis du ellers har et nogenlunde fornuftigt nattesyn. Et produkt der er dårligt er for dyrt om det så kostede 300 kr, jeg hader den der holdning til "Det er fint nok til mit forbrug" Det er lappeløsninger og holder ikke i længden.

Lad være med at spendere penge på noget der er under Gen 2+ eller 3.

• #7   10. nov 2012 Nej det har jeg som mit 2. ovenstående indlæg bekræfter ikke, Det forsøgte jeg faktisk at gøre klart.

Men det ændre stadig ikke på hvorvidt dit forslag om at bruge 16.000 kroner er obsonst.
    Når opretter ikke selv har sat sig ind i det, er det tydeligvis ikke et produkt han mangler, Hvorfor anbefaler du som minimums han skal bruge 16.000 kroner på et produkt du mener iorden? Mit lille kompakt kamera til 2000 er sq da også ekstremt ringe ifh. til et proff. spejlrefleks til 9500. De kan begge tage billeder, men i sidste ende handler det om behovet.

Så må du bede opretter definere hvad han skal bruge det til. Hvis han bare skal bruge det i sin kælder fordi der ikke er lys, jamen så er 3 meter som du siger jo sådan set også fint til hans behov. der nævnes jo ikke om han skal iagte ugler om natten.

Som mit ovenstående eksempel, med bilen, du behøver ikke en Audi for at køre til bageren. Den kan det hele, vognbaneskift blink, B&O højtalere, integreret navigation, klima, elindstillige sæder osv osv. Mange finesser, men produktet er skabt til det samme. at komme fra A -> B
    Siden han spørger om det er godt til 700 kroner, er det nok ikke fordi han svømmer i penge. Så havde han næppe åbnet Aldis reklame for at finde en kikkert, men derimod gået direkte til fotohandleren
    Du er nødt til at komme med et forslag han kan bruge og tage i betragtning af hans behov.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #8   10. nov 2012 Ellers køb den og returner den, hvis den ikke lever op til det? Du har jo 30 dage til at prøve den?

• #9   10. nov 2012 Det har du ikke helt ret i.

Returretten forpligter butikken til at tage varen retur, HVIS den er i original uåbnet embalage.
    En ting er hvad kravet siger, en anden ting er de nok vil tage den retur selvom den har været prøvet, når det blot er sådan en papkasse der er til at lukke igen. blisterpacks er de nok knap så glade for at tage retur

Spørg inden om man kan returnere den FØR man går hjem, åbner, prøver og finder ud af det ikke lige var det man forventede

• #10   10. nov 2012 Den fungere rigtig fint, jeg har haft en for et par år siden, og det virker sku det skidt smiley

Bonderøven: Jagt smiley

• #11   11. nov 2012 Du må ikke montere natsigter på dit våben, det står i våbenloven smiley

Kommentér på:
Nat-kikkert fra Aldi...

Annonce