{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TELEFONSÆLGER - VURDERING - LØN?
  • #1   30. okt 2012 Kender en der arbejder hos SalesCorp. Han mener selv at han er en fandens Karl og han påstår at han tjener 50.000 kr om måneden, men det siger jo sig selv at han ikke gør det.

Lønnen er meget lav og består næsten udelukkende af provision, de sætter til gengæld pris på hvis du skaffer alle dine venner job derinde. Haha

• #2   30. okt 2012 Hvad er meget lav? smiley
    Altså hvis man er fuldtidsansat, så er der vel en minimumsbetaling? smiley
    Altså hvad får man ca. i grundbetaling?

Og fandt et udklip fra ekstrabladet sidste måned, hvor der stod at de var gået konkurs? smiley

• #3   30. okt 2012 Ved ikke hvad de tjener som grundløn.

En hvem gider betale for en sælger der ikke sælger noget?

• #4   30. okt 2012 Kommer vel an på hvor meget man går op i det?

• #5   30. okt 2012 HADER tlf sælgere!! De sku bare tæskes med en våd berlinger

• #6   30. okt 2012 Jeg har selv arbejdet som telefonsælger i en kort periode.. Damn det var simpelthen det værste job jeg har haft... Død sygt og intetsigende.. Lønnen var udelukkende provision.

• #7   30. okt 2012 Da jeg sad som sælger hos TDC fik jeg en grundløn på 125 i timen, betalte pauser bortset fra spisepausen self. og provision oveni.

Men det meget forskelligt fra firma til firma.

Tag f.eks. UgPlus, det hedder grundlønnen 110 (Var det ihvertfald sidst), så kan du være heldig at få provision, men der er meget tit udskiftning i medarbejdere.

Jeg var hos TDC 6 måneder og sagde op da jeg skulle flytte, var hos UgPlus 1½ måned og sagde op fordi det var en virkelig dårlig arbejdsplads.

Men det kan nu være et rigtig lækkert job, hvis man har forstand på at sælge og kan skabe en god kundekontakt. Jeg nød virkelig at være hos TDC, dejlige kollegaer, skønne arbejdsomgivelser og voldsomt morsomme samtaler.

Salescorp kender jeg dog intet til.

• #9   1. nov 2012 elsker bare når man sidder tilbage og tænker. Hva skete der lige der :S

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #10   1. nov 2012 salescorp gir 55 kr i grundløn alt andet er provesion, er du en god sælger kan du selvfølgelig forhandle emd din chef. tror deres topsælger ligger lige over en hund i timen.. så det din provesion du tjener knaster på. så hvis du ikke kan sælge abre glem det. har selv været der.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    nov 2009

#11   1. nov 2012 og vel og mærke skal du ligge på omkring 5 salg i timen efter en månedstid ellers er det ud igen smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    nov 2009

#12   1. nov 2012 men chefen er en hustler han har liget meldt salescorp konkurs og har nu her en måned tid efter opstartet et nyt firma i samme lokaler bare under navnet NC Marketing smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    nov 2009

#13   1. nov 2012 syntes bare lige du skal ha det i ménte inden du ville starte smiley

Kommentér på:
TELEFONSÆLGER - VURDERING - LØN?

Annonce