{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Ryg problemer, vælge massør eller kiropraktor? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom, jeg har siden tirsdag haft utroligt ondt i ryggen og nakken. det er gjort, at jeg har haft hovedpine siden onsdag og ryg smerter. det virker lidt som om der er noget, som sætter fast omkring skuldrebladende. så mit spørgsmål er, hvad der vil være bedst for og få styr på ryggen, massør, fysioterapeut eller kiropraktor? har været til de 2 første før, men aldrig prøvet kiropraktor, så er meget i tvivl hvad der vil være bedst. det eneste jeg kan forbinde med smerten, var at jeg styrketrænede tirsdag (bryst) og ikke ryg. jeg spiller også fodbold mandag, tirsdag og torsdag så ryg problemer er ikke særlig fedt. det var i fredags så slemt, at jeg var nød til og blive hjemme i sengen. så hjælp søges smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryg problemer, vælge massør eller kiropraktor?
  • #2   28. okt 2012 Nitten. Jeg har haft podagra i 5 dage nu. Det er også sur røv. bye bye alkohol

  • #3   28. okt 2012 Julie: hvordan ved man hvad man skal vælge? for kan jo godt være jeg bare tager fejl. har bare ikke haft rygproblemer siden januar. og er meget øm i nakken, og ondt i hele ryggen men mest lige under skulderbladende. kan ikke sætte oprejst i alt for lang tid, da det gør så ondt.

  • #5   28. okt 2012 Jeg må ringe mandag og spørge, for alle 3 ting ligger samme sted smiley

  • #6   28. okt 2012 Som udgangspunkt kan man dele dem sådan her:
    Massør = når man har muskelsmerter og (Små)skader
    Fysioterapeut = Når man skal have genoptræning eller i forbindelse med arbejdsskader, sportsskader eller lignende.
    kiropraktor = Når man skal bruge behandling af smerter i muskler, led og skelettet.

    Edit: Altså jeg vil mene at der er kiropraktoren du skal kontakte eller din egen læge for at få en sundhedsfaglig vurdering


Kommentér på:
Ryg problemer, vælge massør eller kiropraktor?

Annonce