{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jailbreak iphone 4s?
  • Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #1   25. okt 2012 Der er mange aspekter til det spørgsmål..

    Jailbreaking gør det muligt at ændre de fleste ting på telefonen, altså at låse op for de ting som Apple ikke ønsker at brugerne kan ændre på --> deraf navnet.
    Med en jailbreaket telefon kan du hente og installere de fleste apps gratis, hvilket som regel er hovedårsagen til at folk jailbreaker deres telefon. En anden grund kunne være for at installere temaer eller andre sjove tools der ændre forskellige ting i styresystemet.
    Den nemmeste måde at jailbreake pt. er at bruge et program der hedder redsn0w, men det er vigtigt at du vælger den rigtige version til det styresystem der ligge på din telefon og din telefon type. Udover det findes der forskellige typer af jailbreaking, f.eks. teathered hvor du er nødt til at sætte telefonen til computeren hver gang du har haft den slukket. En unteathered udgave gør at din telefon virker 100% som den originale, med den forskel at du kan hente apps osv. gratis.
    Hvis du for nyligt har opdateret til iOS6 er jeg ikke sikker på at det er kommet en unteathered jailbreak endnu.
    Jeg vil foreslå at du sætter dig ind i hvordan det foregår og hvad de forskellige ting gør i programmerne inden du begynder at forsøge selv. Udfra hvad jeg kan læse i dit spørgsmål har du ikke den store erfaring med jailbreaks og jeg vil derfor mene at du får mere ud af at gå til en person der kan forklare dig hvad han gør og hvad de forskellige programmer gør, det vil du for det første få mere ud af og for det andet kan du risikere at du kommer til at slette alt på telefonen, hvilket de fleste er meget trætte af... smiley


  • #2   25. okt 2012 jo mange tak og ja jeg har den seneste version af io6.03 et eller andet :S

  • #3   28. okt 2012 Må skuffe dig Peter der er ikke kommet et stabilt jailbreak endnu til iOS 6, men lad vær med at opdatere din telefon fra nu af.. så må du prøve igen om en måneds tid eller to

Kommentér på:
Jailbreak iphone 4s?

Annonce