{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Julie Holm
Julie Holm
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Søger Tegner til Tattoodesign :) {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg står og skal have lavet min 2. tattoovering!
Jeg søger ikke disideret en der kan tegne selve tattooveringen men blot et udkast eller en skitse til den eller blot har nogle ideer/imputs.
Den skal sidde på min fod og skal med tiden kunne bevæge sig "længere" op af anklen/benet i takt med tiden. Det er en familie tattovering, et slags "stamtræ" . Blomster som skal symbolisere min søster og mor, og noget tribal-lignende mønster som kan binde blomsterne sammen og få den til at virke sammenhængende. Dette tribalmønster tænkte jeg skulle forstille at være min bror og fars fødselsdagsdato (da der ikke er nogle blomster jeg kan forbinde dem med) de blomster der symbolisere min mor og søster er hver deres yndligsblomst (også grundet deres symbolik).. Men skal ikke umiddelbart kunne se at tribalmønsteret skal forestille tal, men det skal heller ikke være umuligt at kunne se/forstille sig hvis man ved det.
I takt med jeg selv får børn skal tattoveringen bevæge sig længere op af mit ben/ankel. (derfor et slags stamtræ)

Hvis der nogle som nogle idér forslag, ændriger til mit udgangspunkt eller som vil prøve at tegne et forslag, er de meget velkommen til at kontakte mig i privaten!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger Tegner til Tattoodesign :)
Kommentér på:
Søger Tegner til Tattoodesign :)

Annonce