{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Myhomelagersalg - Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Nogle der har erfaringer med - MyHomeLagersalg i aalborg?
Er lidt skeptisk vedr, butikker som jeg ikke kender.
Da jeg bla har været ved for noget tid siden at bestille fra Lagersalg.dk, og de har et ret dårlig rygte selvom deres møbler er ret billige.
Så vil lige høre om nogle af jer herinde har erfaring med MyHomeLagersalg i Aalborg?
El. bare generelt, kan se de ligger til flere steder.

Hav en forsat god dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myhomelagersalg - Aalborg
  • #1   14. sep 2012 Og kontakt telefon nummeret er et mobil nummer, syntes jeg er lidt underligt for et firma på den måde. Men nok mig der er måske lidt skeptisk? ^^

• #2   14. sep 2012 Så tag da direkte ud i butikken. Det er jo en fysisk butik.

• #3   14. sep 2012 Ja, var også planen. Ville dog lige forhøre mig først, da butikken ikke ligger rundt om hjørnet herfra.

• #4   14. sep 2012 Myhome har en del butikker landet over, så mon ikke den nu nok skal være god nok.

• #5   14. sep 2012 Det har lagersalg.dk vidst også. Og de er ikke.

• #6   14. sep 2012 nej efter hvad jeg kan se, så er lagersalg.dk ikke en fysisk butik af nogen art. myhome kan du afhente dine møbler ved. Du kan ikke afhente dine varer ved lagersalg.dk, de har en adresse i charlottenlund, som er et reklamebureau/marketingbureau agtigt et eller andet.

• #7   14. sep 2012 Jeg snakket med dem telefonisk for at forhøre mig om en sofa på et tidpunkt. Men den var ikke på lageret i Aalborg.
    Så de skulle sende den fra København, hertil først. Og før de ville det, skulle jeg selvfølgelig betale for sofaen, men jeg kunne godt komme ud og kikke hvad de havde i Aalborg hvis jeg ville. Også hente selv hvis jeg ønsket.
    Men har læst mange mange forummer inkl. deres facebook side, at der er mange beklagelser (lagersalg.dk).

Men det så også lige meget, da det er myhomelagersalg jeg ønsker at vide mere om. Men du har nok ret at de er mere fysisk end lagersalg er, tilstede.
    Syntes bare det er underligt at man bruger et mobil nummer som kontakt nummer på deres side.

• Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 154
    #8   14. sep 2012 My home lager salg er der ikke noget galt med, det er uafhængige sælgere som bare er under samme navn. Har en kammerat som var med til at starte op i skive, Holstebro og Herning.
    Selvlgelig kan sælgeren være uærlig, men så har de andre butikker. Har selv en skænk, sofa og bord der fra. Butikkerne er meget lagerplads agtige, så det kan være derfor de bruger mobiltelefon. Det gjorde min kammerat også, Så vsr det nemmere hvis han rendte rundt i butikken eller ude bagved.

• #9   14. sep 2012 Tak for dit svar Anders. Er lidt mere bekræftende og betryggende efter dit svar. Så kan vi vel roligt bestille derfra?

• #10   14. sep 2012 Både jeg og mine forældre har handlet med dem.. Intet i vejen med den butik.

• #11   14. sep 2012 Var lige derude og kikke idag, mange ting var ganske iorden smiley
    Tak for alle svar smiley

Kommentér på:
Myhomelagersalg - Aalborg

Annonce