{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bank lån
  • #1   9. sep 2012 Ja. Hvis din økonomi er til det.

• #2   9. sep 2012 nok ikke på KH og med et bank lån. Og lad dog være med at grave hullet dybere. Spar op og få det andet betalt ud.

• #3   9. sep 2012 Hvem siger det er mig selv det drejer sig om, det har jeg vidst ikke nævnt i min tråd o_O

• #4   9. sep 2012 hvordan skulle jeg kunne gætte at det ikke var når du ikke har skrevet det ???

• #5   9. sep 2012 Det KUNNE jo tænkes det var omk. en ven jeg spurgte for smiley

• #6   9. sep 2012 Simon: Tak for svaret smiley

• #7   9. sep 2012 Det var da så lidt. smiley

• #8   9. sep 2012 ... Hvis du har et banklån .. forbrugsgæld, på lad os sige 50.000, og har en indkomst, svarende til 12-15.000 udbetalt, .. så er der ikke mange banker som har lyst, for skifter du bank, siger de også ja til tage den gæld du har i den gamle, og det er ikke tit de har lyst til det, .. Skulle de tage imod din ven, er det ikke sikkert de har lyst til at give din ven et lån yderligere, .. der er mange ting der spiller ind, .. er man på kontant hjælp eller dagpenge, og i nogen tilfælde pension, er det utrolig svært og låne i en ny bank eller sparekasse,

har din ven en indkomst på 30.000 udbetalt, er det nok ikke noget problem, jeg vil sige at dit spørgsmål kan give rigtig mange forskellige udfald,

er gælden mindre, og man er kendt som god betaler er chancerne størrer,

• #9   9. sep 2012 Daniel: Super !

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #10   10. sep 2012 De vurdere din/din vens økonomi og kan derfra se om de kam tilbyde dig et lån. Nu kommer det også an på, hvad du skylder, hvad du tjener, hvad er dit rådighedsbeløb, medlem af A-kasse? Hvor stor et lån du vil tage?
    Men et godt udgangspunkt er at du nok skal have et rådighedsbeløb på min.
    6.000 kr? Det er jo ikke fast og kommer an på din situation.

• #11   11. sep 2012 Cover til iPhone 4/4S !

Jeg har et rådighedsbeløb på under 4000,- og jeg har endda mit eget hus, .. Så rådigheds beløb fastsættes ud fra dit behov, .. da jeg ikke har behov for en dyr bil, eller udgifter til en billig bil, og jeg ingen gæld har ud over det, så mente de at det var ok,

Men du har ret, jeg skrev jo netop det samme, det kommer an på indkomst, og gæld, ...

Kommentér på:
Bank lån

Annonce