{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Jay
Jay
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275

Hvilken stationcar? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal til at have en anden bil, og har overvejet at købe en stationcar(fordi jeg har hund).
Jeg er ret åben, men helst noget VW, BMW, Ford, Mercedes eller Audi.

Jeg har et budget på 60.000 og den skal køre min. 12 km/l, gerne mere.

Bagsæderne må meget gerne kunne lægges ned, så jeg får et stort bagagerum, men det er ikke et krav.
Det er ligegyldigt om det er diesel eller benzin.

Er der en der har nogle gode bud, og er der nogle bestemte årgange/modeller jeg skal holde mig fra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken stationcar?
  • #1   2. sep 2012 ved godt det ikke er den mærke du søger, men køre selv i en vectra b stc, 1,8 16 v. køre 14,36 km/l og den er behaglig at køre langture i. samt, du har et helt plan gulv hvis du lægger sæderne ned, vil jeg helt klart anbefale.

• #3   2. sep 2012 du efter en tysker men hvad med fransk biler gå efter en citröen xsara eller en c5 model med 2.0 hdi motor er den perkefte bil sådanne som du ønsker kan jeg se den bil vil passe meget fint de kører ca 20 literen med 110hk..

• #4   2. sep 2012 Hvor mange KM kører du om året siden det er lige gyldigt hvilken motor?
    For hvis du kun kører 15.000 om året feks, er det ikke sikkert en diesel er god til dig.

Men sådan en her ville være et godt bud. går 14.5 literen fabrikstal, og er en dejlig rummelig bil, i ordentlig kvalitet.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/golf-iv/16-105-trendline-variant/1292681

• #5   2. sep 2012 Køb ikke fransk!!!!!!!!!! Det erfor dyrt i længden

• #7   2. sep 2012 peugeot 406.
    meget udstyr for pengene og massere af plads.

• m b
    m b Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #8   2. sep 2012 køb en bmw.. du vil ikke fortryde det..

• #9   2. sep 2012 Nu skal man også lige tænke lidt på alder, km og rust. hvis manden ikke går sindsygt meget op i biler, er det jo lidt overkill med visse modeller..

Ja franske biler er vildt billigere.. det er der jo så også en grund til smiley

• #10   2. sep 2012 har selv haft 7 forskellige model bmw som 320i 323i 325i 328i 330 m3 530D. hr prøvet næsten alle bmw og syntes at det er bedste bil have går aldrig stykker osv den sidste bil jeg hade var en 530d som var virklig fed. fik solgt og fik en citröen xsar oven i den er fra 01 som har kørt 350 tusind km. smiley syntes at sådanne som den kører og hvor ekonomisk og forsikring hvor billigt den er vil jeg aldrig købe en bmw igen.

anbefaling er en frans. køb en citröen eller peugeot skal være mindst 2.0med HDI motor min onkel hade mercedes kleemann cl500 han siger en citröen c5 er meget bedre smiley han hr den som nr 2 bil

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #11   2. sep 2012 Tak for bud smiley
    Jeg vil kigge lidt på de forskellige.
    Jeg er blevet frarådet at købe franske biler af en af mine venner der er mekaniker. Han siger de for det meste er besværlige at lave..

• #12   2. sep 2012 min 406 stc har jeg haft siden 2003 fra ny, og den har ikke kostet noget endnu..
    ikke andet end bremser som alle biler nu slider op...

• #13   2. sep 2012 Franske biler er da ikke besværlige at lave? Det handler da bare om om man kan finde ud af det eller ej... Det er som alle de andre.

Kommentér på:
Hvilken stationcar?

Annonce