{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
22. jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406

Billigste måde at få ting hjem fra usa på? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal ha nogle nye HArdball dele hjem fra usa, og derfor kan det ikke sendes med deres alm postservice USPS da de som reglt(næsten altid) bruger Post Dk her hjemme, og de lukker ikke våbenligende dele ind i dk smiley så derfor skal man bruge UPS og den slags, og det koster mig ca 350$

Men der er vel ikke rigtig andre måder at gøre det på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigste måde at få ting hjem fra usa på?
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #1   1. sep 2012 Tjek om nogle af de forskellige europæiske fragtfirmaer også bliver brugt i usa..
    TNT, GLS, DHL, DPD.


  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 217
    #2   2. sep 2012 Shopusa.dk

  • #3   2. sep 2012 shopusa er ikke en skid billigere at bruge end selv at bestille tingene hjem, det eneste det gør er at du skal betale 2x fragt, fragt til shopusa's lager, og fragt til danmark derfra.
    Det eneste nemme der er ved shopusa er at told og moms er betalt med det samme.


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406
    #4   2. sep 2012 Det koster det samme at bestille hjem fra Shipusa som at bestille det selv, MEN, hvis jeg selv bestiller det hjem, kommer det med PostDk, så kan jeg ikke få mine Hardball våben ind i DK pga deres underlige regler.. så jeg vil prøve det ShopUSA noget der...

  • KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 217
    #5   2. sep 2012 Nå Kim .. har bestilt kofangere fra usa og der fungerede det ellers fint. Jeg skulle af med over 5000kr extra hvis jeg skulle have et alm fragt firma til at fragte dem.

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406
    #6   2. sep 2012 De kan sende mine ting hjem til mig med USPS for ca $170 og hvis det er med UPS eller ligende er det $380
    Og med fragt og told, så render det op i det samme som med Shopusa, og det kommer det igennem til DK uden om PostDk smiley


Kommentér på:
Billigste måde at få ting hjem fra usa på?

Annonce