{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  truckcertifikat
  • #2   31. aug 2012 hehe gør jeg skam os.. Men ville bare høre om det mindede lidt om de prøver som man tager inde på denne side.. :o)

• #3   31. aug 2012 Ingen problem at bestå ved blot at følge med i timerne, det er ukompliceret hvis man er alm begavet smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #4   31. aug 2012 Jeg tog et for et halvt år siden. Og ja. Det gør de som sådan. Går ud fra at i samlet sidder i klasseværelset og tager de der tests - bare lær de svar udenad. Det bliver en blanding af de spørgsmål i selve prøven. Bestod med 0 fejl uden at have fulgt synderligt meget med i undervisningen. Lærte bare de svar udenad.

Så er der selvfølgelig de diagrammer hvor man ikke må have fejl. Det er 8 klasses matematik - piece of cake. Lad være med at overtænke det, og bruge tid på at lave noget derhjemme. Jeg gik i klasse med folk som var så snothamrende dumme *undskyld mig*. Men de var 60 år gammel og fattede ikke en dart. ALLE bestod smiley

• #5   31. aug 2012 Rasmus B.. Så det er i store træk de latterlige spørsmål som vi sidder og laver på computeren??

For de er fandme ik særlig svære hvis man har hørt bare lidt af hva han har sagt..:o)

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#6   31. aug 2012 Ikke i store træk! Det er UDELUKKENDE de spørgsmål smiley Og nej - de er på ingen måde svære. Når man har kørt en test igennem 2-3 gange, så kan man det i hovedet. Du vil ikke komme ud for nogle spørgsmål som du ikke allerede har svaret på massere af gange. smiley

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #7   31. aug 2012 Tog det for ½år siden. "eksamnen" pr. PC er samme billeder og spørgsmål som man ellers sidder og besvarer. Når du er færdig med alt teorien, sidder du jo og laver prøver magen til. Man skal være dum i arbejde for ikke at bestå hvis man ellers har lavet teorien og hørt efter i timerne.

Bare husk, INGEN diagramfejl. For ellers er du dumpet lige meget hvad. smiley

• #8   31. aug 2012 nåå-.. Det lyder jo rigtig nemt så.. Kan alle de svar som vi sidder og øver på computeren.. :o) hehe De er sq ret så nemme.. :o)

Mange siger man må ik ha fejl i de diagrammer,.. blir nu heller ik noget problem.. men man må vel hellere ik ha fejl i de andre spørgsmål..??

Den skal jo være helt fejlfri den teori prøve.. :o)

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2010

#9   31. aug 2012 Mener du må have 3. "mindre" fejl or so, bare ikke i diagrammerne da det jo så er "store og livsfarlige" fejl. Men nej, det er ikke ret svært... smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#10   31. aug 2012 Jesper M: Sorry hvis jeg ikke har ret, men mener faktisk det er 5 fejl man må have. Mindes min underviser kørte på at det var nemmere end kørekort teori fordi man havde kun 19 "ordinære" spørgsmål, og deri måtte man have fejl. Kørekort er jo 25 spørgsmål? Eller er det? Alderen trykker ;D

• #11   31. aug 2012 Seriøst det er så nemt at hvis du kan bestå den cykellist prøve børnene tager i skolen, så kan du osse tage et truckcertifikat...

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2010

#12   31. aug 2012 Rasmus. Det kan godt være, jeg bliver helt i tvivl nu. smiley Men det er sku nok rigtigt med de 5 fejl og ikke 3. alligevel... smiley

• #13   31. aug 2012 hold da op man.. Det lyder jo så nemt som at klæ sig i røven så.. hehe

• #14   31. aug 2012 klø.. :o) hehe

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    jan 2010

#15   31. aug 2012 For at sige det lidt pænt, så ja... Tog det igennem min landbrugsudd., alle i den truckklasse (vi er jo alle bønder) fik det med 100% godkendt. Så læren gav flødeboller, det var første gang han prøvede det sagde han. Og han havde trods alt været det i ret mange år... smiley

• #16   31. aug 2012 Sagt af en som er sensor af og til.

Du må ikke have fejl i diagrammerne og ingen fejl omkring personløft.

Du må have to "mindre" fejl, hvis de ikke omhandler sikkerhed.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#17   31. aug 2012 Personløft? Vil det sige det er ulovligt at stå på gaflerne i et par meters højde? smiley

• #18   31. aug 2012 Så længe du ikke har fejl i diagrammerne så er der ingen ko på isen, sad ved siden af en til teori timen der havde 8 fejl, men han bestod fordi diagrammerne var svaret korrekt smiley

• #19   1. sep 2012 Truck kort er faktisk svære og bestå end bilkørekort.

Og det er fordi du godtnok må have et par fejl i nogen spørgsmål som ikke er helt " så vigtige" . Men når du kommer til diagrammerne.
    Selvom du har styr på dem. men kommer til og se bare EN forkert.
    JA så er du dumpet.... Ja jeg dumpede første gang fordi jeg så en diagram fejl forkert. Det vil jeg gerne indrømme.

Men tilsammenligning bestod jeg teori til bil med O fejl. og køreprøven første gang.
    jeg var den eneste i min klasse der havde nul fejl i teori prøven... Plus der var nogen piger som dumpede og skulle tage den om.

• #20   1. sep 2012 Da jeg tog det for et par år siden dumpede 20%.... men men men dem der dumpede kunne enten ikke et ord dansk, eller var i den kaliber som INGEN ønsker at have sidende i en 6T truck.... Når vægt diagrammet er svært at forstå. Og man alligevel ikke har tænkt sig at bruge det ... Tjooo såååå gør det ikke mig noget at de ikke lovligt kan køre truck.

En væltede før øvrigt næsten en reol under prøven, fordi han var nød til at tage sin telefon............ SUK !!

Mvh Mik

• #21   2. sep 2012 Rasmus B - Du er godt nok ikke den klogeste jeg har mødt, og truck-certifikat tror jeg bestemt ikke du har

• #22   3. sep 2012 Jeg tog det i 2007 og dengang var det, som andre også siger, rimelig nemt at bestå. Bare få styr på diagrammerne smiley

Kommentér på:
truckcertifikat

Annonce