{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

hash salg forstyrre {{forumTopicSubject}}

Jeg hader mere end noget andet end at blande mig i folks sager.

Men bor i en 2 etagers bygning eller lav byggeri.
Vi har stål trapper op til overetagen (jeg bor nedenunder)

Og der forgår hash salg på højt plan her- jeg har intet imod at folk ryger hash eller hvad de udsætter dem selv for. MEN jeg bliver vækket hver eneste gang-og her tilaften har der ca været omkring 9 personer i alt ( lidt grupper) og nogle enkelte. Det er hver eneste weekend og noglegange i hverdagene.

Jeg kan høre alt- de stormer rundt på trapperne, fræser rundt med deres biler ude foran. Det lyder nærmest som torden i min lejlighed.

Det er helt umuligt for mig at falde i søvn ( der bor ældre mennesker omkring mig, som heller ikke kan sove )

Jeg har ikke personligt tænkt mig at banke på døren og spørger om han vil bede sine kunder om at skrue ned. Men har fået at vide at politiet i byen er sat på sagen.

Dog aner jeg ikke hvordan man tackler sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hash salg forstyrre
  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
    #1   25. aug 2012 man flytter.... det kan ske lortet bliver lukket i morgen... men der kan os gå 3 år...

så du kan lige så godt først som sidst... flytte!

trælst men sådan er det nu bare...

• #2   25. aug 2012 Tja .. ville også sige det nemmeste for dig ville nok være at flytte, som Nikolai R skriver. Selvom det da er møg ærgeligt... Er sikker på din overbo er noget så ligeglad med klager osv. smiley

• #3   25. aug 2012 Vi har en nabo der sælger ting og sager, og når han ryger hash de der gange om dagen, han nu lyster. Ja så åbner han da bare døren ud til opgangen... For vinduerne er simpelthen for langsomme til det der udluftning !!! Så det lugter jo ikke særligt grimt i opgangen.. De skæve mennesker smækker jo heller ikke særlig meget med døren.. Og musik ?? det kan man altså ikke høre med mindre, at de også kan synge med et par blokke længere henne.... Vi er igang med at finde noget andet, politiet larmer efterhånden også ret meget i opgangen...

• #4   25. aug 2012 Ja vi har klaget her hjemme, men der skete kun lidt med musikken... I en uge.. Max.

• #5   25. aug 2012 Hvis jeg var dig ville jeg blande mig helt udenom det.
    Hvis du ringer til politiet og anmelder dem har de ret til, at vide hvem der har anmeldt dem, og så kommer de højest sandsynligt lige et smut forbi dig smiley

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #6   25. aug 2012 Majholt Din MotherFucka !
    Det er vel kun hvis det skal igennem retten ?
    Kan man ikke anmelde folk anonymt ?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #7   25. aug 2012 Nej. De har ikke ret til at vide noget som helst.

• #8   25. aug 2012 Der er intet der hedder anonym anmeldelser mere smiley

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#9   25. aug 2012 Har du et link til noget dokumentation?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#10   25. aug 2012 Bette jeg ved godt du tror du er en verdens mand og ved alt om alting, men kan du ikke bare snart tie stille når du ikke ved noget?
    Jo, anonyme anmeldelser findes stadigt. Det samme gør meddelere osv.

• Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

#11   25. aug 2012 Majholt : er der aldrig noget der har heddet:)

MEN

enhver kan jo ringe ned til politiet og få en snak... og fortælle hvad de ved... uden at ligge navn til!

en rigtig anmeldelse kan man ikke lave uden navn...! men derfor kan man jo godt fortælle hvad der foregår...

• #12   25. aug 2012 Hov Kasper læste du lige hvad Nikolai skrev? Hvem her tror hvem er en verdens mand? smiley Så næste gang så bare tie når du intet ved..

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#13   25. aug 2012 Ja? Hvad er din pointe?

Det er stadigt en anonym anmeldelse, også selvom han ikke vil kalde det en "rigtig" anmeldelse. Resten er ordkløveri.

Tror det eller ej, når man anmelder noget ( som man eksempelvis gør når man ringer til politiet) så er det en anmeldelse. Hvis du så ikke oplyser navn så er det.... tadaaaaa, en anonym anmeldelse.

Det ændrer stadigt ikke på, at du som altid udtaler dig om ting du intet aner noget som helst om.

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#14   25. aug 2012 Ja, eller "Anonym henvendelse" for at skære det helt ud i pap. Potato, potáto.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #16   26. aug 2012 Majholt

Kender en der næsten lige har indgivet en Anonym anmeldelse. Så jo det kan man sagtens.

Hvem har da bildt dig sådan noget sludder ind. Tror du på alt du hører??

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#17   26. aug 2012 1. Meld det.
    2. Hvis det er igennem en boligforening du har lejlighed, så har du mulighed for at tage det op med dem. Hvis der kommer en politisag ud af det, har de mulighed for at smide lejeren på gaden såfremt lejligheden bliver benyttet til salg.

• #18   26. aug 2012 majholdt din lille fucker

Kan garantere dig for at naboer kan anmelde dig anonymt og de behøver ikke være anonyme overfor politiet... Og politiet forttæller ikke hvem der har anmeldt det når de dukker op hos ham den "hash" sælgene nabo...

Og noget helt andet så er jeg da næsten 100% på at det ikke er hash han sælger hvis der kommer mange flere i weekenden end der gør i hverdagene...

Trådstarter

Det bedste du kan gøre er at gå op og snakke med ham og bede ham om at sige til hans kunder at de skal være stille når de går op og ned af trappen og at de ikke behøver at rende mere end 1 person op for at købe det der nu skal købes... Du får ikke ret meget ud af at ringe til politiet, de kan alligevel ikke smide ham ud af lejligheden..

• #19   26. aug 2012 ja hvis det kun er i weekenden så det sku ikke tjald, hashere skal have deres lort hver dag

• #20   26. aug 2012 Jeg var flyttet, hvis jeg stod i samme situation. Ville ikke turer gøre noget ved det:)

• #21   26. aug 2012 Jeg kender da flere der lige ryger lidt hash i weekenderne når de lige får lidt indenbords, uden at gøre det i hverdagen ??
    - Men jeg vil nu også mene at man sagtens kan anmelde noget anonymt, det kan sagtens være politiet skal have dit navn, men du har krav på at være anonym, de har selvfølgelig ikke krav på at få dit navn ?? hvad kunne dette dog ikke føre til..

• #24   26. aug 2012 sig han skal være stille din ven kommer på besøg og er fra politiet.
    og han bor ved dig nogle dage.
    så der får du en periode med ro.
    det nok det eneste de pisser i bukserne af sådan nogle

• #25   26. aug 2012 Kenny

Fordi et par af dine venner kun ryger lid i weekenden er jo ikke ensbetydende med at pusheren kun sælger i weekenden smiley

( A-N )

Hvis man pisser i bukserne pga. Et besøg eller 2 af politiet, så skal man sgu ikke lave den slags forretning smiley

• #26   26. aug 2012 giv en junkie 1000 kr og et jagtgevær be ham om at fjerne knoppen på din nabo smiley

• #27   26. aug 2012 For satan Majholt. Du er så skovle dum, det er ekstremt! Det må være ubehageligt at sidde og tænke på hvor mange der griner af en, for du er virkelig til grin. Magen til uvidende spade skal man da lede længe efter hahaha

• #28   26. aug 2012 kan man få kammertonen i børnehaven smiley

• #29   26. aug 2012 Vi var ude for det samme da vi boede i lejlighed, der var det vores overbo. Hele opgangen klagede til boligselskabet, hvilket vi intet fik ud af og politiet kom konstant fordi ham vores overbo også slog sin kæreste. Vi snakkede flere gange med politiet der sagde at de var på sagen osv osv. Men efter 1,5 år med søvnløse nætter, valgte vi at flytte. Der var ingen der gjorde noget ved det. Og han bor der stadig den dag idag.

• #30   26. aug 2012 Hej , jeg havde sgu ikke lige været online på baboom.

Havde ikke tænkt mig selv at gøre noget, det gør de andre 20 naboer..de har fået en hjerneblødning over det..

må bare holde det ud, men det der i hverdagene når jeg skal tidligt op..øv hvor er det irriterende

• #31   27. aug 2012 Det er sååå træls smiley vi endte med at sove med ørepropper bare for at kunne sove en hel nat uden forstyrrelser

• #32   27. aug 2012 Ej hvor slemt smiley dog er jeg ikke så lydsart så er ikke i den grænse hvor jeg tænker " nu flytter jeg" men er blot irriteret..

Men så kan jeg vel også tillade mig at holde et par fester smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #33   27. aug 2012 Selvfølgelig kan man anmelde noget anonymt?

Jeg blev engang sigtet for at have sprunget et pizzaria i luften. Lyder sygt, ikk? Har ikke været i nærheden af det. Men der var en der havde set mig gjort det. Sigtelsen frafaldt da også, efter de havde taget fingeraftryk og afhørt mig. Men jeg kunne på ingen måder finde ud af hvem, der havde anmeldt mig. Jeg kender et par stykker inde i politiet, selv de kunne ikke give mig navnet. smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #34   27. aug 2012 Der er altså bare noget fascinerende over et sprængt pizzaria. Skinke, kødsauce og kebab ud over det hele. Det må på min "to do" liste inden nytår.

• Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    aug 2012

#35   27. aug 2012 skal vi lige få styr på udtrykkene?

anonymt tip

er IKKE det samme som en

anmeldelse!

når man anmelder noget er man vidne... på den ene eller anden måde... så er man ikke anonym!

men enhver idiot kan ringe ned og sige : det var butleren der slog konen ihjel:)

• #36   30. aug 2012 Jeg havde nok meldt dem til politiet.

• #37   31. aug 2012 Julie Kit

Det hjælper bare ikke rigtig noget... Hvis du er heldig kommer de og tager det han har liggende og så køre de igen... Og så er vi tilbage ved start og han åbner forretningen igen 20min efter de er kørt...

Det ville være 10 gange nemmere og garanteret osse virke bedre at gå op og bede ham sige til hans kunder at de skal være lidt stille når de kommer... Det er trods alt bare en hashpusher ikke en sindssyg øksemorder... Og lur mig om han ikke vil kunne forstå det hvis man bare siger det til ham.. Og han vil sikkert osse kunne se det smarte i ikke at være mere uvenner end højst nødvendigt med alle hans naboer, underboer og hvad ved jeg....

• Dannie .
    Dannie . Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 196
    #38   31. aug 2012 Jeg var også gået op og sagt, at jeg vidste hvad der foregik. Og det ragede mig en pind, så længe jeg ikke bliver generet af det. Så hans kunder må godt dæmpe sig.

• #39   18. sep 2012 Du får ikke noget ud af at melde det, udover han sandsynligvis ser sig sur på dig/de andre naboer. Gå da derop, bank på og fortæl fyren hvordan landet ligger, kunne ikke forestille mig andet, end at han ville gøre noget ved problemet.

Kommentér på:
hash salg forstyrre

Annonce