{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg ønsker gerne feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Dk-Event er en hjemmeside hvor du kan se billeder/videoer fra Events i danmark. - Hjemmesiden er 100% gratis og holdes køreren med reklame (dov ikke nok i nu..)

Idén er at få en masse (Fritids/prof) fotografer på siden, så siden kan råde over en masse billeder fra danmark. Indtil videre råder siden sig over ca 8-10 fotografer.

Lad mig høre jeres bud på hjemmesiden, kan I finde rundt, er den fin i opsætning eller rodet,er det klart hvad jeg vil med denne side. - Hjemmesiden har været online i 3måneder og har rundet 25.000 unikke besøgene + over 50.000 side visinger.

Vi prøver og komme rundt til en masse Events i danmark, og indtil videre har vi besøgt over 15 byer self nogen flere gang end andre smiley

// Johnny - Ejer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk
  • #1   13. aug 2012 Nu har jeg surfet lidt rundt på siden. Den er OK, men heller ikke mere end det. Der er nogle ting, som når man går under byer, der står bynavnene hulter til bulter, det er en dum fejl. Siden ser ikke helt færdig ud, hvilket, gør at min interresse for en hjemme side falder fra. Jeg vil se et færdig resultat når jeg klikker ind på en hp.

Ideen er som sådan okay, og hvis den bliver sat ordenligt op siden, kan og måske havde et mere fængene navn, tror jeg den kunne bive noget større, end den er. Dog er der flere små sider ligende din, som aldrig er blevet til noget, da man ikke 100 procent har lavet det proff.

• #2   13. aug 2012 vil mene den er nem nok og finde rundt i da den har samme opbygning som de fleste sider med sjove film klip og skøre billeder, sider i stil med bling bling osv.
    har nu rodet lidt rundt på siden min ærlige mening så virker det ret kedeligt og trykker man på video virker det ik hvis der ikke er videoer så væk med den og set den ind igen når der er nogen. en siste ting vil jeg sige så er der en kedelig overskrift på siden og ikke meget der fanger øjet (en std opsetning man kan hente til hjemmesider som mangler finpusning og noget ny tænkning i form af opsetningen) hvorfor laver du ikke dun helt egen side (mener opsetning af links billeder og reklamer) og ikke en færdig opsætning ;)...
    ps det hele skulle menes som konstruktiv kritik ikke for og disse siden smiley

Kommentér på:
Feedback/kommentarer vedr. min hjemmeside www.Dk-Event.dk

Annonce