{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T-hansen - løn osv.
  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #1   3. aug 2012 Det kunne jo godt være at der var en herinde der havde erfaring fra virksomheden.

• #2   3. aug 2012 Det er bare butik løn jeg fik 12000 udbetalt og det er meget skiftende arbejdes tider
    og jeg sys det var fint arbejde

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#3   3. aug 2012 Hvad får man så som elev?
    og er der mulig for at tjene godt?

• #4   3. aug 2012 det er butik der får man ikke rat meget i løn

• #5   3. aug 2012 Har en ekskæreste der arbejder i t-hansen smiley Ved ikke hvor meget det kan hjælpe hehe..
    Men hvis der er noget du vil vide, så kan jeg evt. spørge ham?

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#6   3. aug 2012 hvis det var som elev så må du meget gerne (:
    kunne godt tænke mig at vide lidt mere omkring vilkår, løn og arbejdsforhold. selvom jeg som udgangspunkt er frisk på at prøve det (:

• #7   3. aug 2012 Nej, han var ikke elev. Desværre smiley Men han arbejder der endnu.Måske at han ved noget om det alligevel?

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #8   3. aug 2012 T-Hansen er et meget dårligt sted at starte karriere, de skider på sine ansatte og gør intet for dem, de snyder med løn og timer hvor de kan og tænker kun på hvor mange penge der kommer i kassen og ikke på sine medarbejderes velvære...

Har været der som både butiksassistent og butikschef og kan ikke anbefale det for nogen...

Det er min ærlige mening...

• #9   3. aug 2012 Løn som elev ender vel i 6000 udbetalt maks?

Det der med arbejdsforhold kan du slet ikke regne med, det kommer fuldkommen an på hvilken butik og hvilken chef du har...
    Jeg har på mit nuværende arbejde været i 4 forskellige butikker og under 15-20 forskellige butikschefer og konstituerede butikschefer.. ikke to har håndteret deres medarbejdere ens.. Så længe du er fleksibel og har en god arbejdsmoral, men samtidig kan finde ud af at sige fra (med måde) så du ikke bliver trampet på, så burde du kunne fungere med de fleste...

• #10   3. aug 2012 Rune M: Det der med at snyde i timer osv.. der hører man jo rygter om i alle større virksomheder og det sker sikkert også de fleste steder, men så må man jo bare være vagtsom og tjekke sin lønseddel smiley

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#11   3. aug 2012 jules - .det må du meget gerne (:!!

Rune M - Det er faktisk også den opfattelse jeg har fået lidt ved at læse om dem på nettet. men igen tænker jeg lidt på det sikkert er fra afdeling til afdeling. smiley

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#12   3. aug 2012 En løn med maks 6000 kr udbetalt er for lidt for mig. smiley Der kan jeg let finde andre jobs som tilbyder en del mere

• #13   3. aug 2012 King P: Jeg kender ikke det præcise beløb, men som elev får du ikke særligt meget nogen steder...

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#14   3. aug 2012 var til samtale et sted hvor de tilbød cirka 10.000kr. udbetaling

• #15   3. aug 2012 For en elevstilling?

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#16   3. aug 2012 Jeps. men bor i jylland og var nødtil at flytte til odense for den. men fik den så heller ikke da de på det tidspunkt gav den til en som var 2 - 3 år ældre smiley

• #17   3. aug 2012 Hold dig langt væk fra T-Hansen,har arbejdet for dem,men blev fyret efter 1 måned til trods for at jeg havde passet mit arbejde og endda arbejdet over gratis for at vise god vilje... De skider på deres ansatte og tager røven på dem... De er en af de firmaer som har flest sager pga dårlige arbejdsforhold...

• #18   3. aug 2012 jeg blev fyret efter 3 månder og fordi at der ikke var nok at lave mente de men ansatte 1 månede efter en anden

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

#19   3. aug 2012 tjah det var lidt det her rygte jeg frygtede at de havde :S

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #20   3. aug 2012 Brian N: Du burde gå videre med sagen og søge om en form for erstatning. Det er ikke lovligt at fyre en med hensigt at ansætte en anden.

Kender intet til T-Hansen. Har aldrig arbejdet der, men jeg har været indenfor mange andre store kæder og 6000 udbetalt er meget normalt for en elevstilling. Du stiger selvfølgelig gradvist i løn, men ikke noget der er værd at nævne.

• #21   3. aug 2012 det er hvad 4 år siden

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

Svar: 80
    #22   3. aug 2012 Får man virkelig ikk mere som elev i butik... det er jo sygt. jeg får som minimum 9660 som datatekniker elev. selv en it-supporter elev får det og stiger 1000 kr efter 1 år eller når man har været på 1 hoved forløb.

• #23   3. aug 2012 Som elev får du en fast sats.
    Hvad du får udbetalt afhænger af dine fradrag.
    Du kan ikke fyres som elev

Jeg arbejder selv i thansen og har arbejdet der i snart 5 år ved siden af min uddannelse. du kan skrive en besked / ringe på 2840 8475 hvis du har spørgsmål?

• #24   3. aug 2012 (link fjernet)
    Her er lønsats for elev i butik
    Alle thansen butikker er under overenskomst, derfor får du den sats der står i linket. men kontakt mig hvis du vil vide mere om lørdag, søndag og aftenstillæg + andre fordele

• #25   3. aug 2012 Jeg får ca. 12000 før skat, og det er ca 8300 udbetalt med lidt fradrag osv . Det er også i butik.

• #26   3. aug 2012 Fik 17.500,- før skat da jeg arbejdede der..
    Er aldrig blevet snydt i løn og blev behandlet fantastisk af alle.. Undtagen den nye chef vi fik som også er grunden til jeg ikke er der mere.. Han var da ikke andet end et magtl*derligt sv*n!!
    Men personligt syntes jeg det var et fantastisk sted at være.. Havde gode kolleger, sjove og glade kunder og en super chef i starten.. Har fået venskaber for livet der..

• #27   3. aug 2012 Nu har jeg arbejdet i Thansen i et år som butiksmedhjælper(har så arbejdet pænt meget alligevel), og blev ansat som elev fra i onsdags af.
    Jeg har i det hele år været glad for mit arbejde og møder glad op hver dag. Jeg har gode kollegaer og vi har det alle sammen fint sammen.
    Som Ole skriver, kan du se i hans link med henblik på løn.

Kommentér på:
T-hansen - løn osv.

Annonce