{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sukkerrørsjuice / saft - Hvor?
  • #1   28. jul 2012 er det ikke bare sirup ?

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #2   28. jul 2012 sukkerrør og sirup har i hvert fald intet med hinanden at gøre. Det kommer fra to forskellige typer planter smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #3   28. jul 2012 Men det Kristian siger er der mange der taler om, når man googler. Jeg har derfor googlet lidt. Sirup KAN faktisk godt laves af sukker, og sirup er blot en betegnelse for flydende sødemidler.. Hmm.. Jeg tænkte bare mere på ahornsirup smiley

http://da.wikipedia.org/wiki/Sirup

• #4   28. jul 2012 Ahornsirup er fra ahorn smiley ikke al sirup er det smiley

• #5   28. jul 2012 Anders
    øhh du var vist helt lost xD
    ægte helt rigtig sirup består af 70%sukker og 30%vand smiley
    og det kaldes også tyksaften under sukker produktionen smiley

• #6   28. jul 2012 sirup er som sagt bare en fælles betegnelse for flydende sødemiddel og kan være mange forskellige ting. men den du snakker om er vel bare ganske alm brun sirup?

• #7   29. jul 2012 ramus S
    jeg tror helt sikkert han mener sirup lavet af sukker rør xD
    folk mener jo der er KÆMPE forskel på sukkerrørs prodkter og sukker roe produkter xD

• simon b
    simon b Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 42
    #8   30. jul 2012 Det jeg leder efter er den saft som man får, når man presser et sukkerrør. Jeg er lige kommet hjem fra en ferie på Cuba, hvor jeg på en bar, fik en drink hvorfra saften kom direkte fra et sukkerrør. Tjeneren stod selv og pressede det ud. Om det så er sirup eller juice, ved jeg ikke, men det smagte helt sindsygt godt smiley

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #9   7. sep 2012 Det hedder Guarapo (hvis det hjælper)
    Jeg har også søgt længe efter det siden jeg kom hjem fra Cuba denne sommer, men kan ikke finde det nogen steder smiley

• #10   13. jan 2020 Hej Ja hos mig, jeg er som den første leverandør af rå sukkerrør smat sukkerrør juice i dk.

Har startet som iværksætter mit forma sweetcanes.dk op her i december 2019 op og juice er start en mulighed i dk og satser på jeg leverer det over hele Dk og Europa

Du/Ikan få mere info ved at kontakte mig på info@outlook.dk eller på telefon 31891663

Lige pt har jeg det i rå form

Bedste Hilsner Faisal

• #12   14. jan 2020 Århus lige nu kan det fåes som rør og juice kommer snart i butikkerne ☺️

Normal spiser man det hvor man skærer dem i små bidder og suger saften ud af dem og smider fibrene væk, mam kunne også bruge dem i smoothies da fibrene her bliver malet og rigtig gode til tarmene da de er sunde fibre

Send mail til info@sweetcanes.dk hvis du kunne tænke at bestille nogle rør

Hvor i landet bor du evt?

De er lækre 🤤

sender med Dao evt mod betaling (billig Porto)

Kommentér på:
Sukkerrørsjuice / saft - Hvor?

Annonce