{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Tilmeldt:
2. jan 2012
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

tatto på ribbene {{forumTopicSubject}}

http://weheartit.com/entry/33488748
jeg har altid ønsket mig en tattovering ála dette.
Dog er denne ikke særlig unik så vil selvfølgelig sætte mit personlige præg på den med et citat.

Den skal være lidt mindre end denne.

Jeg vil hører jer, hvor ondt det gør på ribbene. Jeg ved en tattovering gør ondt, men er bange for det bliver så ulideligt at jeg må stoppe og gå. (dette vil jeg ikke ud i)

- Derfor, findes der noget bedøvende? og hvor ondt gør det egentlig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tatto på ribbene
  • #2   27. jul 2012 Man må lide for skønheden

  • #3   27. jul 2012 Vi tackler alle smerter forskelligt. Men lige det der sted er meget smertefuldt, syntes jeg!
    Min mand er tattovør og de fleste han tattovere på det sted, siger at det gøre ondt i forhold til andre placeringer på kroppen, de er blevet tattoveret.
    Men hvis du ka bide tænderne sammen og få det overstået, er det helt sikkert en flot placering!


  • #4   27. jul 2012 Jeg tænker også
    man skal lide, men jeg har haft utallige piercinger osv..
    Men tænk hvis man kom ud med en halv tattovering. Jeg har bare ønsket mig den i 2 år, virkelig slemt.

    Findes der ingen form for bedøvelse?Elmacreme?

    og tak fordi i tager jeres tid til at svarer, jeg vil ikke ende med en halv tattovering.

    Det er jo ikke (hele) tattoveringen som er dækket over ribbenen ?


  • #6   27. jul 2012 Du har ret Thez,
    men jeg vil gerne kunne holde det ud..

    - Så derfor tænkte jeg bedøvendecreme


  • #8   27. jul 2012 der er mange der bruger emal:

    http://www.med24.dk/handkobslagemidler/hudsygdomme/kloestillende-og-lokalbedovende/emla-creme-5-30-g/product_info.php/cPath/131_1011_1014/products_id/5406

    Men hold nu! Det gør ikke mere ondt end man kan holde ud. Man skal da ha noget for pengene


  • #9   27. jul 2012 The k

    det mener jeg også, det ville da bare være topfesent hvis det bliver så ulideligt at jeg derfor må stoppe..



  • #10   27. jul 2012 selvfølgelig kan du klare det, tro på dig selv og held og lykke....
    Bare få godt med sukker under vejs. chokolade og den slags


  • #11   27. jul 2012 tak, tror sgu jeg springer ud i det..

    hvor lang tid går der før man må bade?


  • #13   27. jul 2012 Mange tattovøre anbefaler at man ikke bruger emla creme. Der står også i linket at det ikke må bruges ved åbne sår osv. og det må man jo sige at en tatovering er, derfor kan det give betændelse.
    Selvom tattovøren evt. spritter huden af inden så trænger emla creme ned i huden og sprit renser kun overfladen


  • #15   27. jul 2012 thez og nad -tak for hjælpen , tror sgu bare jeg hopper ud i det.

    mISS TIGRA!
    hvor er den dog flot og stor! Den må have gjort naller..

    hvor lang tid tog den?


  • #16   27. jul 2012 Det gør så ondt som du føler det gør. Man kan ikke svare dig på om det gør ondt eller ej..
    Det kommer helt an på din smerteterskel.


  • #18   27. jul 2012 jeg har hele siden, og jeg synes altså ikke det gør ondt.. men det komme an på så mange ting...
    Selvf der var steder det kunne mærkes, men synes altså slet ikke det var noget der gjorde SINDSYG ondt!


  • #19   27. jul 2012 Jeg har en del tattoveringer, og må sige, at den mest smertefulde var den på ribbenene.

    Det GØR ondt, men der er ingen tattovører der har noget imod, at man lige tager en pause ind i mellem.

    Sørg for at spis og drik godt inden du bliver tattoveret, det hjælper synes jeg smiley


  • #20   27. jul 2012 Er tætoveret på mine ribben i begge sider.. Ja det gør ondt.. Men langt fra det værste sted jeg har..
    Når jeg bliver tusset ved maven eller endnu værre brystfolden, så tigger jeg min tattovør om at gå tilbage til mine ribben..
    Men du skal kunne håndtere smerte for at gå i gang med sådan et projekt, jeg har lang vej igen og glæder mig godt nok til jeg er færdig med den seneste.. Det værste jeg mangler..


  • #21   27. jul 2012 Jeg syntes det gjorde rigtig ondt! , men det var det hele værd! smiley

  • #22   27. jul 2012 har hele armen, hele benet og halvdelen af maven fra kraveben, ribben, patvorte og det hele ned til navlen. Det gør ikke ret ondt på ribben, ikke så meget som folk gør det til. Har man ikke andre tattoveringer tror folk self det gør meget ondt.:)

  • #23   28. jul 2012 Har ingen på ribbenene, men har hørt at det skulle gøre skide ondt...

    Glæder mig dog til d. 10 hvor tussen på mit ben ENDELIG skal laves helt færdig og så skal der streges op på armen..


Kommentér på:
tatto på ribbene

Annonce