{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Min hund gør i hundegården, når vi ikke er hjemme! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi har en 5år gammel han Schæfer, som desværre gør en del når der er aktivitet i naboens indkørsel, eller biler bremser ned foran huset, som om de skal derind.
der er intet ved naboen til den anden side.

Det hører med til historien, at han er blevet overfaldet, af en kamphund der var på besøg ved naboen derinde for nogle år siden, og det er derefter..

Men han gør tilsyneladende en del når han er i hundegård, og vi IKKE er hjemme, og ved ikke om det er fordi han keder sig eller hvad det er.

Er der nogen som har et kvalificeret bud på hvad man kan gøre ved det?

Lige på den anden side af vores hundegård, står "bagboens" 3stk sibirian huskies, så han har da selvskab. og det er utroligt sjældent han siger noget til dem. hvis ikke aldrig.

For det er lidt et træls problem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund gør i hundegården, når vi ikke er hjemme!
  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 214
  • #2   27. jul 2012 afliv lortet. Jeg har selv en nabo der har 2 hunde der gør konstant. Det er til og blive fuldstændig vild over. Tror du ikke at det er fordi at han keder sig eller bare vil ind? Er det ikke bar la ham blive inde i huset?

• #3   27. jul 2012 hundegård er ikke noget godt få en hund

• #4   27. jul 2012 kan han kigge ind til naboen??

• #5   27. jul 2012 Brian: Ja det var måske en god ide, det da billigt, og sålænge det ikke skader hunden, var det da en fin måde..

The K: Gu vil jeg sku ikke aflive ham på grund af det.
    Og jo som jeg skriver, fordi jeg tror han keder sig, men nej ikke fordi han vil ind, måske hvis han har stået der nogle timer.

De få gange hvor vi måske ikke er hjemme 10 timer er hundegården nu det bedste.

John: og din kloge forklaring er??....

Han har 50m2 hundegård, med fint hundehus, og skygge, masser af vand og mad. samt sin elskede bold.
    Det bliver ikke bedre..

Liselotte:
    Nej der er høj hæk smiley

• #6   27. jul 2012 I kan jo starte med at opdrage ham..

I gør det ved at køre en dag.. parkere ude på vejen, gemme jer til han gøer, så går i frem og råber "NEJ!" eller hvad i nu bruger som kommando til "det-må-du-ikke".. det skal være så han kan se jer og høre jer.. stopper han med at gø når i siger det, roser i selvfølgelig hunden med lys stemme og gerne lidt overgearet.. så går i væk igen og gentager indtil han er stille.. han skal være stille et par minutter og så tager i ham ud og leger lidt med ham, og så ind i hundehuset og forfra.. i skal bruge en hel dag på det.. samme procedure igen og igen.. det giver hunden en idé om i ikke er så langt væk.. men samtidig beder ham holde kæft når i ikke er der smiley

Utroligt man skal lære en person der har haft hund i 5år at opdrage dem smiley og så siger i os med "kamphunde" ikke kan styre vores smiley
    Du har lavet to fejl..
    1: Din hund er ikke opdraget, både ang gø men også nogle andre ting siden den står i hundegård
    2: Din hund står i hundegård.. hundegård er til vagthunde og hunden bliver sgu underlig af det..

Håber det kunne bruges smiley

• #7   27. jul 2012 Hunde har ingen tidsfornemmelse, så det ikke fordi den keder sig, for den aner ikke hvor længe den har stået der smiley

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #8   27. jul 2012 Kom nu i kan godt!!! Flere lamme kommentar!!!

• #9   27. jul 2012 Ville også starte med at fortælle ham at det ikke er i orden i første omgang, vha. ris og ros.
    En anden ting - der findes ikke kamphunde i Danamark - der findes muskelhunde smiley

Hvis han fortsætter med det ville jeg give ham noget andet an koncentrere sig om, selvom jeg bestemt ikke mener at hunde gør af ren kedsomhed.

Held og lykke med ham smiley

- Jen.

• #10   27. jul 2012 Der findes kamphunde såvel som muskelhunde i DK.

Gør som mirakelkur-kongen siger.

Det at din hund er blevet overfaldt af en anden hund, har intet at sige i dens opførsel når i ikke er hjemme.

• #11   27. jul 2012 Der findes ikke hunde der trænes til hundekamp her i Danmark - hvilket stort set også er umuligt med alle de racer der er røget på listen. Dermed, muskelhunde.

Gør han kun når han hører naboens bil eller nogle lyde derovrefra, eller sådan egentlig ikke af noget?

• #12   27. jul 2012 Elsker folk der lukker lort ud de ikke har forstand på! smiley Selvfølgelig gør der det. Lever du i en lille indelukket verden fyldt med blomster og små alfer? Slå øjnene op, der findes idioter og psykopater i alle afskygninger, OGSÅ i DK!

• #13   27. jul 2012 Esben K - Jeg ved udmærket godt at der findes folk der ikke er helt okay i hovedet - men ikke i så kæmpe et omfang (OFFENTLIGE klubber og foreninger) som i andre lande.

Blomster og små alfer? Voksent sagt. smiley

- Muskelhunde.
    Hver sin mening, jeg bryder mig ikke om ordet "kamphund", og synes ikke det skal bruges i en sådan sammenhæng, som hvis hunden bliver angrebet af en anden hund der er på besøg hos naboen.

Jeg lukker den her. Der er ingen grund til at angribe hinanden over et emne der ikke er taget op af TS.

- Jen smiley

• #14   27. jul 2012 Jeg kender godt forskellen mellem kamphunde og muskelhunde. Kræver du at der er en forening/klub for at en hund kan være trænet til kamp? Hold nu.

Tja det er da mere voksent end ikke at kunne se realiteterne i øjnene smiley

Men ja, vi lukker den da bare smiley

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#15   27. jul 2012 Fortæl mig lige i hvilken civiliceret lande der tillader lovlig hundekampe og har klubber og foreninger?

• #16   27. jul 2012 som jeg sagde afliv lortet!en kopi af loven:

§ 4. Forstyrrer en hund de omboendes ro ved gentagen eller vedholdende gøen eller tuden, og der indgives klage derover til politiet, giver dette besidderen pålæg om at holde hunden indelukket eller, hvis denne foranstaltning ikke hjælper, eller hunden allerede holdes indelukket, at lade den fjerne. Justitsministeren kan, for så vidt det drejer sig om hunde, der af erhvervsmæssige opdrættere holdes indelukket i hundegård eller på anden måde, dispensere fra denne bestemmelse i tilfælde, hvor der ved en hundegårds anlæggelse og indretning er taget ethvert rimeligt hensyn til bebyggelsesforholdene.

• #17   27. jul 2012 Vi kunne også bare aflive folk som dig, jeg vil i hvert fald hellere høre på en hund der gør ustandseligt end en jubelspasser som dig smiley Håber du bliver spiddet i røven af en issyl din klamme svans smiley

• #18   27. jul 2012 Jeg mener, jeg drejer heller ikke nakken rundt på dig bare fordi du er en idiot, selvom det ville gavne samfundet, og dine naboer sikkert ville takke mig

• #19   27. jul 2012 Esben K

Du kommer bare og afliver. Du er velkommen, men det tør du jo ikke.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#20   27. jul 2012 Esben k

Jeg skal nok tag med dig!!

• #21   27. jul 2012 uha men du er da os velkommen!

• #22   27. jul 2012 Who knows!! - Tag en picnic kurv med, for det bliver da for nemt. En 31 årig lettere retarderet mongol uden støttepædagog, too easy smiley

• #23   27. jul 2012 skal jeg ikke bare komme til silkeborg?

• #24   27. jul 2012 Vores hund gør også meget.. men det er mere fordi han beskytter os, så hvergang der kommer nogen for tæt på haven så gøer han. Vi har prøvet at få ham til at stoppe, men uden held. Vi har også haft sådan et anti gø noget men det virkede heller ikke smiley

Og The k?
    Håber ikke du har børn smiley

• #25   27. jul 2012 Magnus

De er blevet aflivet fordi de larmede...

• #26   27. jul 2012 Det gør du bare The K smiley Svans

• #27   27. jul 2012 Jeg kan være i silkeborg om 30min bare sig hvor.

• #29   27. jul 2012 The K: Jeg er færdig med din mor om et kvarter. Så hvis du kommer om en halv time, så har vi også nået kaffen. Fuck tard.

• #30   27. jul 2012 The K .. Helt ærlig! - grow up ...

• #31   27. jul 2012 M S

Startede jeg med og spille smart over for den snothvalp?? Nej det gjorde jeg ikke. Jeg svare kun på det som tråden handlede om.Det var ham der begyndet og spille smart. Jeg siger bare at han vist skal ha justere sine tænder, men han kan jo hun side hjemme bag sin computer skærm og være den seje gut og provokere alle...

• #32   27. jul 2012 så din stupide kommentar med at hunden bare skulle aflives var ikke for at spille smart?

- Tja, det gør dig jo bare til en endnu større spasser smiley Gå nu ud og grav dig selv dybt ned, og bliv der. Vi andre gider ikke høre på sådan nogle "hårde" gutter som dig, som kan skade hjælpeløse dyr. Hvor er du sej. Taber. Få dig et arbejde og et liv dit fjols.

• #33   27. jul 2012 jeg skrev jo ikke til dig, så du kan da være lige glad..

• #34   27. jul 2012 Og jeg elsker opdragede dyr. Jeg har selv 2 hunde der ikke gør

• #35   27. jul 2012 Men så afliver du hellere end at opdrage? Stakkels hunde du har. Tabermentaliteten skinner virkelig igennem hos dig. Og nej, jeg vil ikke møde dig bag Randers stadion.

• #36   27. jul 2012 haha jeg gider ikke side og diskuter med sådan en tøs. Bars skriv når dine nosser er faldet ned. For du blir jo bare ved og ved..........

• #37   27. jul 2012 Det skal jeg nok gøre, så operere vi dem nemlig ud, så kan du få dem, for sandsynligheden for at dine falder inden du dør, er nok ikke for høj smiley Så er chancen for at jeg gror et nyt par nok det større smiley Smut nu spade.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#38   27. jul 2012 Så kan du da snakke med mig smart ass!!!
    Fis nu af med dig, du sidder og spiller så pisse smart og gemmer dig bag en skærm din kælling, du skulle forstille og være 31???

Du skulle bare troppe op på min addresse og begynde og sige min hundskulle aflives.
    Jeg havde Barberet dig med en stiksav kammerat!!!

• #39   27. jul 2012 Så burde du intim barbere ham Who knows?? W, held og lykke med at undgå at klippe tisseboben af ham

• #40   27. jul 2012 hehe du siger bare til... hvor vil du gerne mødes og husk nu stiksaven

• #41   27. jul 2012 kom nu begge to så kan vi rigtig hygge...
    jeg gemmer mig bestem ikke!

• #42   27. jul 2012 Who knows: Pas på han er vidst fra randers. Vi er ikke interesseret i at du forsøger at hopper på os med dine Nike shox sko, og dine knæklys, samt et ikke eksisterende eksamensbevis.

• #43   27. jul 2012 hoppe*

• #44   27. jul 2012 ja i kan bare komme til randers

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#45   27. jul 2012 Du har vidst byttet rundt på 3 og 1 i din profil det vist 13

• #46   27. jul 2012 ja måske?! kommer du eller hvad, så kan du jo finde ud af det..

• #47   27. jul 2012 Du har stadig ikke lagt en adresse?

• #48   27. jul 2012 Merkurvej 55

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#49   27. jul 2012 Ja du bor da helt sikkert i randers storcenter.

• #50   27. jul 2012 haha du troede måske at jeg inviterede dig hjem til mig. men kom nu du var så smart med stiksav og det hele...

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#51   27. jul 2012 Ja ja pyl pyl. Gider ikke bruge mere til på dig du må sku hygge dig.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#52   27. jul 2012 Til=tid

• #53   27. jul 2012 ja ja det var dig der sagde at jeg sad og gemt mig bag skærmen. men hov det var da dig. men ja små piger må heller komme tidelig i seng...

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #54   27. jul 2012 The K: Lad os se hvor meget du har at ha det i så? smiley Er ikke hjemme, men på udebane - dvs. Odense C til imorgen tidlig. Så kom frisk, istedet for at spille så skide smart bag en skærm smiley

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#55   27. jul 2012 Du siger vi bare skal komme, når der så bliver spurt efter adresse så giver du en falsk???

• #56   27. jul 2012 hvad blander du dig nu for Morten P men du kommer os. I bliver ved med og sige jeg spiller smart bag en skærm. Det enste jeg har prøvet på helle aften er et møde så jeg gemer mig absolut ikk!!
    Falsk adresse haha ja undskyldninger er der nok af. Jeg skal nok møde op på den falske adresse....

• #57   27. jul 2012 Hvorfor han blander sig? Måske fordi han synes du er lige så spade dum som en et stykke pap. Dine holdninger er så klamme, dine hunde burde tages fra dig. Spring ud fra en bro, hjælp dit samfund.

• #58   27. jul 2012 Det er dumt og spille så smat når man har salgs annoncer. pas på med hvem du gir din adresse

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #59   27. jul 2012 Haha slap nu af internet-krigere!! Ingen af jer tør møde hinanden alligevel når det kommet til stykket. Drik nogle bajere og nyd jeres fredag i stedet for!!

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

#60   28. jul 2012 Drikker ikke øl smiley

• #61   28. jul 2012 En schæfer den gør og gør og gør. Det er til at blive sindsyg af.
    Det burde ved lov være forbudt at have sådan en støjsender gående i en hundegård mange timer dagligt.

Hvis man ikke har mulighed for at være hjemme ved hunden, så burde man have anskaffet sig en hunderace som bedre kan være alene hjemme.

Find dog et godt hjem hvor hunden er omgivet af mennesker hele døgnet, det er jo det den gerne vil...

• #62   28. jul 2012 Åhh Gud Rasmus. Slet dog dette indlæg, du får bestemt iik noget positivt ud af det her smiley

• #63   28. jul 2012 Det er fandme da utroligt så mange idioter der er på det her lorte forum..
    det er jo HVER gang jeg, eller i det hele taget nogen som helst spørger om et eller andet, så er der 5 fjolser der skal kome med deres lorte ting som ikke har noget som helst med spørgsmålet at gøre.

Hvorfor ikke bare aflive jer?

Holy crap man..

Til de FÅ der har givet mig noget jeg kan bruge, siger jeg tak.

Og jeg vil lige til de andre idioter understrege, at dyret faktisk er blevet opdraget, og vi skælder ham ud så han forstår det når han gør/eller gør noget forkert, og omvendt virkeligt også roser ham når han gør rigtigt.
    Har trods alt haft Schæfere rundt om mig hele livet!

• #64   28. jul 2012
    Du må jo forvente at folk svare ærligt på et åbent forum, det kan godt være at både din kollega,mor og nabo pakker sandheden pænt ind or fredens skyld. Men det er HER du får den uforbeholdne mening.

Dette betyder ikke at folk er idioter. Men blot det faktum at vi ikke er ens.

Min personlige holdning er som tidligere nævnt. At det er synd for hunden. Den er ikke glad for at være alene hjemme. Og istedet for at gøre det bedste for hunden ( finde et sted hvor den kan bo med mennesker omkring sig 24/7) så skal den med vold og magt tilfredsstille ejerens behov for at have netop denne hund.

Vi elsker vores hunde så højt, at vi fejlagtigt tror at denne kærlighed kan erstatte hundens behov og natur.

Din hund er ulykkelig når den er alene. Og det er meget meget synd for den. Dette faktum kan ikke opdrages bort, og det hjælper heller ikke at snakke fornuftigt med den. Det er ejeren man skal snakke sund fornuft med.

Jeg ved godt det er op af bakke. Men håber virkelig at du vil sætte dig ned og overveje hvad der er det rigtige for din elskede hund ...

Mvh Mik

Kommentér på:
Min hund gør i hundegården, når vi ikke er hjemme!

Annonce