{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LÅN trods RKI
  • #1   23. jul 2012 Du kan være helt sikker på at ingen der kan give dit et lån med en god rente vil låne noget til dig når du står i RKI. Forståeligt nok.

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #2   23. jul 2012 Enig med martin.

• #3   23. jul 2012 Ville du selv låne penge ud, til nogen du vidste ikke betalte tilbage, nej vel?

- Der har du svaret!

• #4   23. jul 2012 nå okai ..

• #5   23. jul 2012 Det er så ikke korrekt....
    Der er nogle selskaber som er villig til at låne dig pengene. Men det kræver at du har et stabilt arbejde med en nogle lunde indtægt, så kan det godt lade sig gøre trods RKI.

• #6   23. jul 2012 Og så kan folk så komme med et spørgsmål mere, hvis det er tilfældet, hvorfor man så står i RKI.... drop det, og bare svar på hvad hun spørg om... End of story...

Men det kan lade sig gøre, hvis du har overstående...

• #8   23. jul 2012 Nogle banker gør det dog ikke Trods RKI. Men det kan dog også lade sig gøres via din banks vej. Og det er også i flest tilfælde billigst rente messigt.

Men lån aldrig penge af nogle du ikke har hørt om, el. ikke kender til.

• #9   23. jul 2012 Tak for hjælpen ..
    (:

- Jeg ønsker virkelig og komme af med min gæld.. tager ned i banken og tager en snak med dem i håb om a de vil hjælpe (:

Og jer der bar skal være idiotiske (I KUN til a grine a )

• #10   23. jul 2012 Thomas J : Neej ved min bank Danske bank ik er særlig glade for det (:

• Dannie .
    Dannie . Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 196
    #11   23. jul 2012 Louise, hvis du har danske bank. Så får du et nej. De er nogle satans tunge hunde at danse med pt.

• #12   23. jul 2012 Louise S**

giver Dannie 100% ret der... Danske bank, så er et lån trods RKI et 100% nej. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte en anden mand, og fortælle hvordan landet ligger.
    Dog er det desværre svært at skifte bank hvis du allerede skylder penge og står i RKI.
    Men det er ikke umuligt, men kan være rigtigt svært.

Men mindre banker, plejer "somrel" at være nemmere at snakke med.

Men danske bank, der er chancerne for et nej en del større smiley
    Dog skal jeg da pointere, at meget af det kommer også an på rådgiveren selv... Men de har strenge regler derinde.

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #13   23. jul 2012 Hvis det ikke hjælper å prøv at ringe luksusfælden de søger nye ansigter og så får du en oplevelse.

Jeg fik et samlelån i ekspres bank trods rki

• #14   23. jul 2012 tag kontakt til arbejdernes landsbank

de hjalp mig ud af mit lort trods RKI

kim

• #16   23. jul 2012 Alice A - Kim A

Da i fik jeres lån, der havde i også fast arbejde og en solid indtægt ikke?

Men ja, Danske bank og Nodea er sku lige godt, næsten samme regler.

Jeg har Nørresundby bank, men de ligger kun her oppe nord på vidst smiley hehe.

• #17   23. jul 2012 luksusfælden vil jeg ik (: vil ik i tv med mine problemer ..

men jeg prøver lige og snakke med nogle banke og håbe jeg er heldig (:
    Siger pænt tak for hjælpen alle sammen ..

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #18   23. jul 2012 Jeg havde arbejdernes landsbank for et halvt år siden, de gad ikke hjælpe med en skid.. Og trods RKI, så ville nordea gerne have mig som kunde ... Men nej, de vil heller ikke hjælpe - så jeg betaler bare af på en dejlig OK regning en idiot har skaffet mig RKI på smiley skønt!

• b s
    b s Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #19   23. jul 2012 Min veninde lånte 70.000 i banken trods hun stod i rki
    Det kan godt lade sig gøre

• #20   24. jul 2012 Det er sku lidt sørgeligt år stå i RKI som 20 årig, ved godt der ikke hjælper dig, men det synes jeg det er.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #21   24. jul 2012 Hvis hun endelig finder nogen der vil låne hende penge er det som en anden skrev til en rente så det var nemmere/billigere at beholde de nuværende lån.. Det at hun er 20 år og står i Rki får alle lamper til at lyse hos dem der udsteder lån..

Sku hun alligevel få et i Ekspress bank eller lignende blir hun aldrig færdig.. Det er kun renter renter og renter det hele.

Dem der har fået et lån trods rki er somregel fordi de har undladt at oplyse om det eller os er der glippet noget ved kredit tjekket.

Men hun ka jo bare få sine forældre til at kautionere så er der ingen problemer såfremt de selvfølgelig ikke selv står i Rki.

Men mon de tør kautionere for en som står som og er dårlig betaler? næppe..

• #22   24. jul 2012 JEG har ALDRIG og jeg siger ALDRIG haft problemer med at låne penge selvom jeg stod i rki, har jeg heller ikke den dag i dag.

Jeg har Danske Bank, er registere i RKI grundet en telefon regning.

• #23   24. jul 2012 Det er fordi du kan stå forskelligt i deres system...

men man SKAL havde et nogle lunde arbejde for at kunne låne trods RKI...

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #24   25. aug 2013 Grundet stor indkomst tilbyder vi rki sletning til de hurtige

Skriv til tc-transport@outlook.com

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #25   26. aug 2013 Thomas man bliver ikke slettet, der står bare at gælden er betalt, bliber først slettet om 5 år

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #26   27. aug 2013 Hej Alice A idet gælden er betalt ville man også blive slettet fra rki

Du kan henvende dig til rki for selv at forhøre

• fred jensen
    fred jensen Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #27   11. nov 2014 Lån trods RKI? Ja det reklameres der meget med, men sagen er den, at du stortset har fraskrevet dig selv muligheden for at låne penge. Du bør nok i virkeligheden forsøge at slippe ud af RKI før du optager endnu et lån. I dagens Danmark finder man sjældent rki lån hvor omkostningerne er på rimeligt niveau (hvis man overhovedet kan finde rki lånemuligheder). læs videre her http://www.pengepungen.dk/rki-laan/

• #28   11. nov 2014 Tråden er 2 et halvt år gammel. Forhåbentlig er gælden betalt?!

• Benjamin M
    Benjamin M Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #29   18. feb 2016 Ja må man håbe

• dan C
    dan C Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 15 Følgere: 1 Svar: 1
    #30   19. okt 2018 hvis du ikke er i RKI prøv https://xn--billigeforbrugsln-orb.dk/

Kommentér på:
LÅN trods RKI

Annonce