{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Mac hajer {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har en Macbook air og under om denne mac kan jeg se den har 10GB billeder lagt ind, men nu kommer det store, der er IKKE lagt nogle billeder ind overhovedet, så det undrer mig lidt hvor de kommer fra, da jeg ikke kan finde dem.
Eneste jeg måske kunne komme på skulle være noget via iCloud, og de billeder der bliver taget med mobilen eller noget, men hvor finder jeg dem ??

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mac hajer
  • Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #1   14. jul 2012 Du finder vel billeder i iCloud... Lige som på alle andre Apple produkter

• #2   14. jul 2012 Jeps, tror jeg har fundet ud af det, en af ungerne havde sgu været inde og rode med opsætningen i Macen, og fået slået fotostream til.
    Takker for hjælpen anyways.

• #3   14. jul 2012 dejligt at se der efterhånden er mange mac brugere =)

• #4   15. jul 2012 smiley Jeps smiley har efterhånden fået skiftet hele pakken, mangler bare et apple tv og en time capsule, så tror jeg at jeg er ved at være der smiley

Må sige jeg var skeptisk i starten, men kan kun sige som så mange andre, once you go Mac you never go back. Jeg skal ALDRIG (hvis jeg selv kan bestemme) have en windows PC igen, har aldrig haft noget der har kørt så godt og så let som min mac.
    Og ja jeg har haft nok win computere, og selv bygget dem (siden 2000 og til 2010) så ved godt hvad de kan, men de slår bare ikke OS og design på MACen. (men det er min mening)
    Skal dog siges at jeg spiller MEGET begrænset, købte mit første spil i noget der ligner 7 år (diablo III) og ja jeg spiller vel en time eller to engang i mellem på den, men gider egentlig ikke.

• #5   15. jul 2012 Jeg har indtil årsskiftet været ærke windows mand, men købte alligevel en Macbook Pro. Køber aldrig en windows igen og er på udkig efter en Imac smiley Det eneste jeg er træt af, er at jeg ikke kan spille Cs 1,6 når jeg bliver nostalgisk smiley

• #6   15. jul 2012 Fritids juristen

Heldigvis kan du via Boot camp køre sådan noget. Jeg har en lille partition til windows fordi jeg skal bruge det i forbindelse med arbejde, men ellers har jeg ikke tænkt mig at skifte til Win ever.

• #7   15. jul 2012 Alter: Har ikke undersøgt det nærmere, men har stadig en stationær hvor jeg kan lave den salgs ting smiley Men udover det, så holder jeg mig også til Mac.

• #8   15. jul 2012 Jeg har også spillet den gamle CS1.6 i ny og næ, men den er droppet nu, hvilket nok også er godt nok smiley så bruger jeg tiden på noget andet, og sikkert også mere fornuftigt smiley
    Min første Mac var en iMac og nu en Air, og kan kun rose det til skyerne. Mht win partion på min MAC kommer det aldrig til at ske, skal ikke tilbage til win, selvom det er det som bliver brugt på jobbet, hvis de så ønsker at jeg skal lave noget derhjemme, så må de stille en PC til rådighed, ellers må jeg tage overarbejdet på jobbet. smiley

Kommentér på:
Mac hajer

Annonce