449 visninger
|
Oprettet:
Mac hajer {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Har en Macbook air og under om denne mac kan jeg se den har 10GB billeder lagt ind, men nu kommer det store, der er IKKE lagt nogle billeder ind overhovedet, så det undrer mig lidt hvor de kommer fra, da jeg ikke kan finde dem.
Eneste jeg måske kunne komme på skulle være noget via iCloud, og de billeder der bliver taget med mobilen eller noget, men hvor finder jeg dem ??
På forhånd tak
jul 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 543
Takker for hjælpen anyways.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
mar 2008
Må sige jeg var skeptisk i starten, men kan kun sige som så mange andre, once you go Mac you never go back. Jeg skal ALDRIG (hvis jeg selv kan bestemme) have en windows PC igen, har aldrig haft noget der har kørt så godt og så let som min mac.
Og ja jeg har haft nok win computere, og selv bygget dem (siden 2000 og til 2010) så ved godt hvad de kan, men de slår bare ikke OS og design på MACen. (men det er min mening)
Skal dog siges at jeg spiller MEGET begrænset, købte mit første spil i noget der ligner 7 år (diablo III) og ja jeg spiller vel en time eller to engang i mellem på den, men gider egentlig ikke.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 217
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
Heldigvis kan du via Boot camp køre sådan noget. Jeg har en lille partition til windows fordi jeg skal bruge det i forbindelse med arbejde, men ellers har jeg ikke tænkt mig at skifte til Win ever.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 217
mar 2008
Min første Mac var en iMac og nu en Air, og kan kun rose det til skyerne. Mht win partion på min MAC kommer det aldrig til at ske, skal ikke tilbage til win, selvom det er det som bliver brugt på jobbet, hvis de så ønsker at jeg skal lave noget derhjemme, så må de stille en PC til rådighed, ellers må jeg tage overarbejdet på jobbet.
Mac hajer